Wedstrijdchat Jong PSV

Heb deze speler al eerder zien spelen en vroeg me af wie is ie nou in de JONGPSV, dacht alleen wat is ie goed en razendsnel/behendig.
Weet het nu dus Doyell Malen. Groot artikel aan hem gewijd vandaag en wordt veel van hem verwacht straks 2019/2020. Denk ik.
MvB is volgens mij ook gecharmeerd. :clap2::DANCE::BALL:
 
Heb deze speler al eerder zien spelen en vroeg me af wie is ie nou in de JONGPSV, dacht alleen wat is ie goed en razendsnel/behendig.
Weet het nu dus Doyell Malen. Groot artikel aan hem gewijd vandaag en wordt veel van hem verwacht straks 2019/2020. Denk ik.
MvB is volgens mij ook gecharmeerd. :clap2::DANCE::BALL:

?
Is dit een andere Donyell Malen dan die regelmatig invalt speelt in het eerste elftal?
 
Ik vind Marlon Frey vooralsnog geen aanwinst voor PSV. Wat vinden jullie van zijn prestaties?
Volgens mij wordt zijn jaarcontract niet verlengd. Die is puur als opvulling gehaald voor een jaar. Speelt - volgens mij - ook nooit in de basis.
 
Volgens mij wordt zijn jaarcontract niet verlengd. Die is puur als opvulling gehaald voor een jaar. Speelt - volgens mij - ook nooit in de basis.
Vlgms waar hij voor is gehaald heeft hij prima opgevuld. Verder geen onverwachte stappen gezet om opeens iets te brengen voor psv1. Mocht hij nuttig zijn voor jong psv dan prima als hij verlengd (voor talenten kan het goed zijn met fysiek oudere spelers te trainen en te spelen). Mocht het geen nut hebben dan wens ik hem succes in de toekomst.

Dacht wel een aantal keer basis en relatief wat minuten gemaakt.
 
Jong PSV wint de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen met 2-0 van Telstar.
77' :BALL: Mauro
90'+ 2' :BALL: Jaëll Hattu
De wedstrijd werd gespeeld in het Philips stadion.

Jong PSV eindigt zowaar op de 3e plaats.

Jong Ajax wint met 8-0 van Almere City. o.O
En dan te bedenken tot Almere City play-offs gaan spelen voor promotie naar de Eredivisie. :rolleyes::zien:
 
Laatst bewerkt:
Almere deed er geen fuck aan, en kwam met 10 man te staan. IK had nog wel op Almere gegokt...No :money: for me.
Onze beloften op plek 3 is natuurlijk een fenomenale prestatie.:clap2:
 

Foutje en met t laatste ben ik t volledig eens

Ja en nee. Door het wisselen van samenstelling is een team de ene keer sterker dan de andere keer. Maar gezien de eindpositie van jong PSV/ajaks kunne wel zeggen dat de competitie sterker is door meer tegenstand.
 
Ik dacht dat dat grotendeels was opgelost dit seizoen?
Het opstellen van oudere spelers is er uit. Verklaart ook het verval van de winnaar van vorig jaar.
Maar t maakt sterk uit of bijvoorbeeld Gakpo en Ihattaren wel of niet mee mogen spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan