Wedstrijdchat Jong PSV

Het opstellen van oudere spelers is er uit. Verklaart ook het verval van de winnaar van vorig jaar.
Maar t maakt sterk uit of bijvoorbeeld Gakpo en Ihattaren wel of niet mee mogen spelen.
Ze zouden de speeldatum altijd op maandag kunnen zetten. Dan kunnen in principe alle spelers meespelen. Toch?
 
Ze zouden de speeldatum altijd op maandag kunnen zetten. Dan kunnen in principe alle spelers meespelen. Toch?
Ja goed idee. Maar dan moeten we ook niet meer huilen als de KNVB een keertje een speelronde verzet in de eredivisie.
 
Compleet anders als je het van te voren afspreek. Daarnaast ook eerlijker. Iedere tegenstander krijgt een 'even' sterk jong team tegen zich.
Buiten dat willen die clubs deze elftallen er helemaal niet bij en is het gewoon door hun strot geduwd. Alleen de topclubs zien er hun eigenbelang in. Zal hetzelfde zijn als Barcelona, enz, een paar jeugdteams aangevuld met eerste elftal spelers even hier meehobbelen in de eredivisie. Eigenbelang dus, wat ineens een probleem wordt als je er zelf niks aan hebt en Ajax rust krijgt.
 
Buiten dat willen die clubs deze elftallen er helemaal niet bij en is het gewoon door hun strot geduwd. Alleen de topclubs zien er hun eigenbelang in. Zal hetzelfde zijn als Barcelona, enz, een paar jeugdteams aangevuld met eerste elftal spelers even hier meehobbelen in de eredivisie. Eigenbelang dus, wat ineens een probleem wordt als je er zelf niks aan hebt en Ajax rust krijgt.

Het is een beetje dubbel. Enerzijds is de constructie met teams die eigenlijk niet echt meedoen erg merkwaardig. Maar ik kan me voorstellen dat het interessanter is te voetballen tegen Jong PSV of Jong ajaks dan tegen een bijna failliet Haarlem.
Wat gewoon wel een trieste zaak is is dat er blijkbaar geld genoeg is voor een Jong PSV, maar niet genoeg voor een Veendam of Haarlem. Ook dit duid erop dat het geld steeds meer geconcentreerd zit. Maar dat is niets nieuws: den duvel schijt op de grote hoop.
 
JONG PSV - FC DENBOSCH Tussenstand 1-1
Ihattaren voor Rosario, zou moeilijk is het allemaal niet.
Beter nog, Ihattaren op 10. Garantie voor goals, akties en assists.
Ik zie hem liever dan Bergwijn achter Malen.
 
Mo en Abouchal uitblinkers al mag Mo wel iets minder pingelen...gaat hem nog eens forse blessure opleveren. Lato nog weinig laten zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan