Walter Benítez (K)

Dat komt omdat voetbalzone dat tegenwoordig verplicht is. Zij copy-pasten alleen verhalen van VI, AD en ED etc. En zij staan er juist om bekende misleidende titels te produceren zodat wij erop klikken. Rik Elfrink en andere journalisten hebben vaak afgegeven op voetbalzone en voetbalprimeur hierom. VI staat over het algemeen wel bekend als kwaliteit journalistiek maar moet eerlijk toegeven dat ik de laatste jaren mijn voetbalnieuws haal van voetbalprimeur omdat het overzichtelijker is. Dus kan zijn dat je een recente tendens beschrijft die ik heb gemist.
Het speelt al wat langer alleen het wordt steeds vervelender (clicks zijn nodig om geld op te brengen nu iedereen alles via internet leest en het gros van de lezers geen PRO abonnement heeft). Dan heb je ook nog die Marco Timmer bij met al zijn open deuren die hij constant maar in blijft trappen. Het meegaan van VI in de trend die speelt in reacties (het was de schuld van Schmidt dat Mo niet uit de verf kwam bijvoorbeeld). Voor mij is VI tegenwoordig niets meer dan een click bait krantje dat nieuws altijd later brengt dan de rest. Ze lijken ook geen keuze te kunnen maken tussen opiniemakers en nieuwsbrenger en daardoor heb je regelmatig suggestieve artikelen van clubwatchers die denken het allemaal beter te zien dan de rest.

En waar ik me het nog meest aan erger is hoe zij interviews naar buiten brengen. Als je de interviews kijkt dan hoor je de vraagstelling en antwoord samen. En die vraagstelling is vaak om een bepaalde reactie uit te lokken. Vervolgens komt er weer met dikke headlines te staan dat Schmidt het wéér over Ajax had. Terwijl het het gros van het interview gewoon over PSV ging en Schmidt gewoon een vraag beantwoordde.

Ik heb een pleurishekel aan VI gekregen hierdoor :)
 
En waar ik me het nog meest aan erger is hoe zij interviews naar buiten brengen. Als je de interviews kijkt dan hoor je de vraagstelling en antwoord samen. En die vraagstelling is vaak om een bepaalde reactie uit te lokken. Vervolgens komt er weer met dikke headlines te staan dat Schmidt het wéér over Ajax had. Terwijl het het gros van het interview gewoon over PSV ging en Schmidt gewoon een vraag beantwoordde.

Ik heb een pleurishekel aan VI gekregen hierdoor :)
Heel ergerlijk inderdaad, die tendentieuze vraagstelling en daarna wat uit hun verband gerukte losse kreten vermelden.
Helaas maakt niet alleen VI zich daaraan schuldig. Ook veel andere media zijn tegenwoordig zo bezig. :(
Maar wat ze ook schrijven, Benitez schijnt een goede keeper voor PSV te zijn.
 
Heel ergerlijk inderdaad, die tendentieuze vraagstelling en daarna wat uit hun verband gerukte losse kreten vermelden.
Helaas maakt niet alleen VI zich daaraan schuldig. Ook veel andere media zijn tegenwoordig zo bezig. :(
Maar wat ze ook schrijven, Benitez schijnt een goede keeper voor PSV te zijn.
Dat zeker. Alleen voorheen zag ik VI als een van de weinige voetbalkranten van kwaliteit. Tegenwoordig steeds minder.
 
Sinds Derksen weg is, zinkend schip.. :cool:
Eerlijk is eerlijk, dat is wel een beetje de periode sinds VI achteruit gaat.

Ook de periode dat social media in opkomst kwam en daarmee ook clickbaiten een begrip werd

Laten we 't er op houden dat 't aan Derksen ligt :ROFL:
 
Aha, al die gillende meiden op Schiphol, dacht ze zijn voor hem maar nee, pruts Green day band land er
 

Ruud van Nistelrooij: 'Het aantrekken van een nieuwe keeper was de prioriteit'​

link

Ruud van Nistelrooij gaf op de persconferentie van maandag aan dat het aantrekken van een nieuwe keeper de absolute topprioriteit was voor PSV. "Ook in het beeld van vier keepers voor een selectie hebben we daar profielen voor opgesteld en dat ziet er heel goed uit", aldus Van Nistelrooij. "Walter Benítez is nu hier en wordt gekeurd. Hopelijk krijgen we daar snel groen licht voor."

Einde oefening voor Drommel. :rolleyes: Hopelijk vindt hij snel een andere club. :bye:
 

Ruud van Nistelrooij: 'Het aantrekken van een nieuwe keeper was de prioriteit'​

link

Ruud van Nistelrooij gaf op de persconferentie van maandag aan dat het aantrekken van een nieuwe keeper de absolute topprioriteit was voor PSV. "Ook in het beeld van vier keepers voor een selectie hebben we daar profielen voor opgesteld en dat ziet er heel goed uit", aldus Van Nistelrooij. "Walter Benítez is nu hier en wordt gekeurd. Hopelijk krijgen we daar snel groen licht voor."

Einde oefening voor Drommel. :rolleyes: Hopelijk vindt hij snel een andere club. :bye:


Daarna zei die dat het nog niet einde Drommel was. Maar dat hij op dit moment teweinig bracht.
 
Daarna zei die dat het nog niet einde Drommel was. Maar dat hij op dit moment teweinig bracht.
Ik hoopte dat ze hem uit zouden lenen aan een club in België ofzo, zodat hij weinig in de spotlights staat en veel ervaring op een iets lager niveau kan op doen. Maar Rik meldde dat hij de 2e keeper zou zijn en dat Boy gehaald werd om de derde keeper te worden zodat Peersman bij Jong zijn minuten kan maken
 
Ik hoopte dat ze hem uit zouden lenen aan een club in België ofzo, zodat hij weinig in de spotlights staat en veel ervaring op een iets lager niveau kan op doen. Maar Rik meldde dat hij de 2e keeper zou zijn en dat Boy gehaald werd om de derde keeper te worden zodat Peersman bij Jong zijn minuten kan maken

Ja verhuren heeft op dit moment niet de voorkeur maar het kan altijd zo lopen. Maar ze gaan ervan uit dat hij gewoon blijft.


Teminste dat zei RvN tijdens de persconferentie
 
Terug
Bovenaan Onderaan