Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
+dEn zo geschiede!
Walter keepte de hele pot, die Argentinie met 3-1 won tegen Costa Rica.
Nou, nog 3x de 0. Het kan nog!
Maar dan is ie niet beter dan die anderen, aangezien hij er 34 wedstrijden over deed.Nou, nog 3x de 0. Het kan nog!
Plus dat niet alle records gebroken hoeven te worden. Laat Benitez maar lekker op 3 staan.Maar dan is ie niet beter dan die anderen, aangezien hij er 34 wedstrijden over deed.
Ook geen verkeerde plek.Plus dat niet alle records gebroken hoeven te worden. Laat Benitez maar lekker op 3 staan.
Ik zie Van Beveren niet staan?Mooi rijtje zo. De beste die we ooit gehad hebben gevolgd door mijn jeugdheld. Benitez als goede 3e. Niets meer aan doen.
Die heb ik nooit bewust meegemaakt.Ik zie Van Beveren niet staan?
Die staat ook niet meer.Ik zie Van Beveren niet staan?
In die tijd eindigde elke wedstrijd ook in 7-4, 5-2 of vergelijkbaar.Die staat ook niet meer.
Weinig clean sheets blijkbaar.
Ging me meer om de beste ooit gehad. Maar Dave heeft hem niet meegemaakt. Kan ik helaas niet zeggen.Die staat ook niet meer.
Weinig clean sheets blijkbaar.
Of ik kan helaas niet zeggen dat ik hem wel heb meegemaakt. Zo kan je het ook zien.Ging me meer om de beste ooit gehad. Maar Dave heeft hem niet meegemaakt. Kan ik helaas niet zeggen.
Gewoon nog lekker een jaartje Benitez. Volgend jaar transfervrij weg. Prima voor die leeftijd. Hopelijk staat Schiks of Steur dan klaar. Al weet ik ook niet echt hoe goed die het doen momenteel.Benitez heeft aangegeven hier volgend jaar ook nog te spelen. Hij laat zich niet uit of hij zijn contract wil verlengen.
Helaas voor vriend ELPSV, maar ik ben er niet rouwig om. Goeie doelman, uistraling en stabiliteit. Hij zal wel hierna willen cashen wanneer hij transfervrij is. Snap ik ook wel, is voor hem een perfecte positie.
Gewoon nog lekker een jaartje Benitez. Volgend jaar transfervrij weg. Prima voor die leeftijd. Hopelijk staat Schiks of Steur dan klaar. Al weet ik ook niet echt hoe goed die het doen momenteel.
Dat zou wel goed zijn inderdaad.Dan zou je schiks of steur toch komend seizoen aan een eredivisie club moeten verhuren denk ik zo