Walter Benítez (K)

Hij is zoooooo goed, dat die transfervrij is en de club dus geen euro aan hem kon verdienen, niemand die hem ff kaapt vooraf of reserveert/lokt. 9 van de 10 keer heb je dus met een loser te maken of iemand die slim denkt te zijn en wilt cashen.
 
Hij is zoooooo goed, dat die transfervrij is en de club dus geen euro aan hem kon verdienen, niemand die hem ff kaapt vooraf of reserveert/lokt. 9 van de 10 keer heb je dus met een loser te maken of iemand die slim denkt te zijn en wilt cashen.

Kon verlengen bij Nice maar wou dat niet. Kan je eens stoppen met dit soort foute berichten die niet berusten op de waarheid.
 
Hij is zoooooo goed, dat die transfervrij is en de club dus geen euro aan hem kon verdienen, niemand die hem ff kaapt vooraf of reserveert/lokt. 9 van de 10 keer heb je dus met een loser te maken of iemand die slim denkt te zijn en wilt cashen.
Tja Mbappe stond op het punt om transfervrij te vertrekken naar Real Madrid totdat PSG hem onvoorstelbare dingen aanbood. Laatste jaren zijn er heel veel spelers van hoge kwaliteit die transfervrij vertrekken. Een van die redenen is dat zij zelf hun club kunnen kiezen en een andere is dat ze daarmee zelf ook meer geld er mee verdienen (tekengeld). Ik kan er wel meerdere opnoemen, maar transfervrij vertrekken is voor een speler eigenlijk veel voordeliger.
 
Kon verlengen bij Nice maar wou dat niet. Kan je eens stoppen met dit soort foute berichten die niet berusten op de waarheid.
Iets van logica 🙄, als hij echt zo 'bijzonder' was dan stonden de clubs en aanbiedingen overal, maar niemand kent hem of heeft ooit van hem gehoord, feitelijk of qua voorstellen is het dus zeer bijzonder en tegelijk zorgzaam.

+ Dat je dan ook echt naar NL komt, dus dan 5 stappen terug doet ipv de beste aanbieding te pakken naar beter of evengoed.

Maar ja zoals altijd men ziet zelden red flags hier, lievvv wel stel je voor dat hij gekwetst word nog 😭
 
.
Kon verlengen bij Nice maar wou dat niet. Kan je eens stoppen met dit soort foute berichten die niet berusten op de waarheid.
De wereld van Kwakkie is of zwart of wit. Ik zou willen dat ik zo simpel in elkaar zat.. nuanceren kost namelijk tijd en moeite 🤔
 
Iets van logica 🙄, als hij echt zo 'bijzonder' was dan stonden de clubs en aanbiedingen overal, maar niemand kent hem of heeft ooit van hem gehoord, feitelijk of qua voorstellen is het dus zeer bijzonder en tegelijk zorgzaam

Jijdoet alsof hij wordt weg gedaan bij Nice,maar hij wil zelf niet bijtekenen. Hij ineens zeer goede keeper, wat ook gezien zijn marktwaarde van 14 miljoen gereflecteerd wordt.

Daarnaast al jaren eerste keeper bij Nice, dus veel beter indicatie dan onze drommel of mvogo.
 
Iets van logica 🙄, als hij echt zo 'bijzonder' was dan stonden de clubs en aanbiedingen overal, maar niemand kent hem of heeft ooit van hem gehoord, feitelijk of qua voorstellen is het dus zeer bijzonder en tegelijk zorgzaam.

+ Dat je dan ook echt naar NL komt, dus dan 5 stappen terug doet ipv de beste aanbieding te pakken naar beter of evengoed.

Maar ja zoals altijd men ziet zelden red flags hier, lievvv wel stel je voor dat hij gekwetst word nog 😭
Guardado, Gomes, Lozano waren ook niet interessant voor de top. Zie in hem wel een keeper die Gomes kan evenaren. Soms zit een grote vis in de verkeerde vijver. Hopenlijk is dat met deze jongen ook het geval.
 
.
De wereld van Kwakkie is of zwart of wit. Ik zou willen dat ik zo simpel in elkaar zat.. nuanceren kost namelijk tijd en moeite 🤔
Aanpassing:
De PSV-wereld van Kwakkie is zwart. Als iemand aangeeft dat het misschien wel donkergrijs is in plaats van zwart is dat fanboy en lievvvv en zo.
Whatever rocks his boat zullen we dan maar zeggen.
 
Van de ene kant wel grappig JdJ, technisch directeur bij PSV vorig jaar bij elke transfer die hij goed deed werd gezegd: Ja dit komt door Schmidt. Nu is Schmidt weg en wordt PSV aan een nieuwe keeper gelinkt wat een stunt op het eerste oog lijkt te zijn en gaan de credits naar Brands.😂
 
Guardado, Gomes, Lozano waren ook niet interessant voor de top. Zie in hem wel een keeper die Gomes kan evenaren. Soms zit een grote vis in de verkeerde vijver. Hopenlijk is dat met deze jongen ook het geval.
In prestatie, zeker. Publiekslieveling worden sluit ik ook niet uit.
 
Van de ene kant wel grappig JdJ, technisch directeur bij PSV vorig jaar bij elke transfer die hij goed deed werd gezegd: Ja dit komt door Schmidt. Nu is Schmidt weg en wordt PSV aan een nieuwe keeper gelinkt wat een stunt op het eerste oog lijkt te zijn en gaan de credits naar Brands.😂
Gewoon op t gênante af eigenlijk als je d'r over nadenkt
 
Van de ene kant wel grappig JdJ, technisch directeur bij PSV vorig jaar bij elke transfer die hij goed deed werd gezegd: Ja dit komt door Schmidt. Nu is Schmidt weg en wordt PSV aan een nieuwe keeper gelinkt wat een stunt op het eerste oog lijkt te zijn en gaan de credits naar Brands.😂
Sowieso wordt er wel heeeeeel erg zwart wit gedacht mbt de rollen van stafleden. Ook een transfer is een prestatie van een collectief, echt niet alleen van JDJ of Schmidt.
 
Sowieso wordt er wel heeeeeel erg zwart wit gedacht mbt de rollen van stafleden. Ook een transfer is een prestatie van een collectief, echt niet alleen van JDJ of Schmidt.
Uiteindelijk maakt het me ook niet uit hoe hij het doet. Uiteindelijk heeft hij ervoor gezorgd dat die mensen komen. Hoe hij spelers aantrekt boeit me dan niet. En zijn het goede aankopen zijn het zijn verdiensten ookal wordt hij geholpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan