CNG MrKrateos
Bondscoach
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze flikken het toch steeds. Ondanks dat je met 3 spelers speelt die totaal PSV onwaardig zijn steeds maar winnen met ruime cijfers
Welke 3 zijn dat volgens jou?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze flikken het toch steeds. Ondanks dat je met 3 spelers speelt die totaal PSV onwaardig zijn steeds maar winnen met ruime cijfers
Meen je dit serieus?
Een paar balletjes breed is belangrijk?
-In de eerste helft timede hij zelfs een bal in de lucht verkeerd, miste hem gewoon terwijl er niemand van de tegenpartij in de buurt stond.
-Een balletje in de voet van 4 meter van, ik dacht, Arias raakte hij zelfs niet eens aan.
-Stroffelt over zijn benen, kan niet rennen, geen balaanname.
-Op een gegeven moment hield een speler met oranje schoenen de bal omhoog om rugwaarts te volleren. Ik veerde helemaal op, bleek het Schwaab te zijn.
Kom op zeg, als De Jong niet scoort heb je er geen moer aan.
Hij is volkomen afhankelijk van de rest, want zelf iets creëren zit er niet in.
Dan heb je het dus over een perfecte aanvoer van bv Arias die hij dan mogelijk goed terugkaatst en dan hopen op een derde die hem er inknalt. Heb je 3 goeie momenten nodig.
Dat is minstens een schijf teveel.
Welke 3 zijn dat volgens jou?
bij 4 goals betrokken dan mag ie van mij elke wedstrijd ruk spelen. Gewoon enorm belangrijk geweest en geen hekse jacht dat is PSV onwaardig.
De Jong gaf Locadia de kans waaruit de 1-0 viel. Verder oogt het allemaal ongelukkig qua afronding, alhoewel 1.5 jaar ongelukkig zijn wel lang is....
Hele forum verrast door Cocu met de wissel in de rust volgens mij. Schandalig hoe we de 2e helft begonnen maar voor de rest hebben we het groa van de wedstrijd druk uitgeoefend. Waarbij de scherpte in de 1e helft best wel ontbrak.
Voor de rest, punten binnen doelsaldo weer verder uitgebouwd. Volgende week kijken hoe het gaat op het kunstgras in Almelo...
Was het echt zijn bedoeling om te verrassen of was Bergwijn gewoon niet fit. Want om nou iemand na 45 minuten te wisselen is ook weer ander uiterste.
Het feit dat hij Mauro jr. bracht en bijvoorbeeld niet Ramselaar voor Bergwijn waarbij Peirero weer op de flank zou komen is sowieso al n verrassing
Daar kun je toch niet lang boos op blijven.
3 Penalty's tegen. 3 x gewonnen. :re: :shifty:
Mooi dat je hier wint, ik heb alleen samenvatting gezien dus kan niet echt een oordeel over de wedstrijd geven, wel heb ik 2 vragen na het lezen van dit topic:
1. Hoe deed Mauro het?
2. Wie was de commentator van FOX?
Als Isimat een penalty veroorzaakt, dan wint PSV. In alle verloren wedstrijden van PSV veroorzaakte Isimat géén penalty...... ergo: ik hoop dat Isimat een penalty veroorzaakt volgende week![]()
Tegen Heerenveen veroorzaakte Isimat wel een penal, maar Zoet hield deze.