VVV-Venlo - PSV | Zondag 15 oktober 2017 | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Meen je dit serieus?
Een paar balletjes breed is belangrijk?

-In de eerste helft timede hij zelfs een bal in de lucht verkeerd, miste hem gewoon terwijl er niemand van de tegenpartij in de buurt stond.
-Een balletje in de voet van 4 meter van, ik dacht, Arias raakte hij zelfs niet eens aan.
-Stroffelt over zijn benen, kan niet rennen, geen balaanname.
-Op een gegeven moment hield een speler met oranje schoenen de bal omhoog om rugwaarts te volleren. Ik veerde helemaal op, bleek het Schwaab te zijn.

Kom op zeg, als De Jong niet scoort heb je er geen moer aan.
Hij is volkomen afhankelijk van de rest, want zelf iets creëren zit er niet in.
Dan heb je het dus over een perfecte aanvoer van bv Arias die hij dan mogelijk goed terugkaatst en dan hopen op een derde die hem er inknalt. Heb je 3 goeie momenten nodig.
Dat is minstens een schijf teveel.

bij 4 goals betrokken dan mag ie van mij elke wedstrijd ruk spelen. Gewoon enorm belangrijk geweest en geen hekse jacht dat is PSV onwaardig.

 
De Jong gaf Locadia de kans waaruit de 1-0 viel. Verder oogt het allemaal ongelukkig qua afronding, alhoewel 1.5 jaar ongelukkig zijn wel lang is....

Hele forum verrast door Cocu met de wissel in de rust volgens mij. Schandalig hoe we de 2e helft begonnen maar voor de rest hebben we het groa van de wedstrijd druk uitgeoefend. Waarbij de scherpte in de 1e helft best wel ontbrak.

Voor de rest, punten binnen doelsaldo weer verder uitgebouwd. Volgende week kijken hoe het gaat op het kunstgras in Almelo...

Was het echt zijn bedoeling om te verrassen of was Bergwijn gewoon niet fit. Want om nou iemand na 45 minuten te wisselen is ook weer ander uiterste.
 
Was het echt zijn bedoeling om te verrassen of was Bergwijn gewoon niet fit. Want om nou iemand na 45 minuten te wisselen is ook weer ander uiterste.

Het feit dat hij Mauro jr. bracht en bijvoorbeeld niet Ramselaar voor Bergwijn waarbij Peirero weer op de flank zou komen is sowieso al n verrassing

Denk niet dat t was om de tegenstander te verrassen ;)
 
Het feit dat hij Mauro jr. bracht en bijvoorbeeld niet Ramselaar voor Bergwijn waarbij Peirero weer op de flank zou komen is sowieso al n verrassing

Inderdaad. Kennelijk was Bergwijn licht geblesseerd, en was hij dat bij Jong Oranje ook al. Vandaar dat ze hem in rust vervangen hebben. Haalt niet weg dat Cocu mij vandaag in positieve zin verrast heeft door 2 aanvallende jeugdspelers in te brengen en Rosario als vervanger van Hendrix. Ook het positiespel was vandaag prima in orde, er werd veel bewogen voorin en ze konden altijd wel een vrije man vinden. Ook zijn ze min of meer 2 helften 'goed' blijven spelen. Ook al is het maar VVV waar ze tegen speelden is zo'n soort tegenstander toch vaak een valkuil gebleken voor PSV in het verleden, en al helemaal vlak na een interlandperiode. Al met al ondanks de dom veroorzaakte penalty van Isimat een van de meer voldoeningschenkende wedstrijden van het seizoen. Even afwachten of het geen momentopname is, maar Cocu staat er voor deze wedstrijd voor de verandering eens goed op.
 
Daar kun je toch niet lang boos op blijven. :D
:unsure:3 Penalty's tegen. 3 x gewonnen. :re: :shifty:

Als Isimat een penalty veroorzaakt, dan wint PSV. In alle verloren wedstrijden van PSV veroorzaakte Isimat géén penalty...... ergo: ik hoop dat Isimat een penalty veroorzaakt volgende week :p
 
Al met al lees ik hier toch positieve berichten. Dat is fijn.

Hoeveel wedstrijden zal die gozer van VVV krijgen? Ik vond het een aardig belachelijke sliding.
 
Mooi dat je hier wint, ik heb alleen samenvatting gezien dus kan niet echt een oordeel over de wedstrijd geven, wel heb ik 2 vragen na het lezen van dit topic:
1. Hoe deed Mauro het?
2. Wie was de commentator van FOX?
 
Mooi dat je hier wint, ik heb alleen samenvatting gezien dus kan niet echt een oordeel over de wedstrijd geven, wel heb ik 2 vragen na het lezen van dit topic:
1. Hoe deed Mauro het?
2. Wie was de commentator van FOX?

Prima debuut, zal wel moeten werken aan zijn fysiek. Deed verder niks verkeerds, meeverdedigen wanneer het moest, af en toe prima combinaties met Arias. maakte de goal verder goed af, hard met een stuiterbal.

Het zegt wel veel dat Mauro, die toch net komt kijken bij PSV, direct zijn debuut mag maken in een toen nog lastige wedstrijd. Heel erg blij voor hem dat die meteen scoort bij zijn debuut. Kan zomaar de opvolger worden van Bergwijn of Lozano.

Commentator: Mark van Rijswijk. Sukkel die twijfelde of de rode kaart voor Promes wel terecht was.
 
Wel goed om te zien dat na 8 wedstrijden er drie spelers zijn die het net regelmatig weten te vinden, Locadia en Lozano 6x en Peirero al 5x. Met daarbij nog de aantekening dat Lozano al een aantal wedstrijden heeft gemist. Met Bergwijn op 2 goals loopt de voorhoede gewoon lekker op dit moment, alle mannen in de voorhoede zorgen voor dreiging en daarachter hebben we v Ginkel met 4 goals en Peirero. Maakt het verdedigen voor de tegenstander toch n stukkie lastiger.

Tegen VVV lopen we dom tegen de goals aan maar met 65% balbezit en in totaal 30 schoten hebben we wel voldoende druk gezet. Al met al begin ik gematigd positief te worden en zie ik de kans dat Cocu met opgeheven hoofd via de voordeur er uit kan toenemen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan