VVV-Venlo - PSV | Zondag 15 oktober 2017 | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voor mij ook zeker. Was overal te zien met werklust en acties. Locadia ook niet onverdienstelijk.

Precies, die heb ik op nr.2 staan. Zit in tegenstelling tot de meesten toch aan een derde plek voor de Jong te denken; vind eigenlijk dat hij het best verdienstelijk heeft gedaan vandaag.
 
Een kwestie van woordkeuze! Ik noem het een prutser. Hoeveel ballen en kansen heeft ie nu weer om zeep geholpen??

Als er iemand vandaag belangrijk is geweest dan is het De Jong wel. Hij scoort dan wel niet, genoeg kansen gehad maar die Unnerstall zat er ook een aantal keer heel goed bij, maar de tandem Locadia-De Jong loopt de hele wedstrijd al geweldig en hij was tevens bij drie doelpunten betrokken.
 
Het lukt niet omdat ie niet goed inschiet. De keeper van VVV heeft al 5 x mogen vissen, dus het is niet zo dat ie onpasseerbaar is. 'T is allemaal net niet, en dat ligt aan De Jong.

Nou, hij schiet ze inderdaad niet perfect in, anders zaten er wel meer. Maar ik vind het ook niet slecht ingeschoten.
 
Nog een belangrijke schakel van spits, ipv alleen doelpunten maken, De Jong is deze wedstrijd continu aanspeelbaar en houdt de ballen vast.

Maar De Jong is nu eenmaal een makkelijk doelwit voor kritiek, toch mag er wel eens wat verder worden gekeken dan alleen een doelpunt maken.
 
Laatst bewerkt:
Nog een belangrijke schakel van spits, ipv alleen doelpunten maken, De Jong is deze wedstrijd continu aanspeelbaar en houdt de ballen vast. Een spits is meer dan alleen doelpunten

Precies, hij was in dat opzicht belangrijk voor de aanvallen van PSV. Daarom krijgt hij van mij ook een 3de plaats voor speler v/d week :)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgende week een gelijkspelletje en zelf winnen van die andere plasticboeren en op 7 punten komen, het zou zomaar een nog mooiere start van het seizoen kunnen worden
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan