J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
M.i. forceert ze de lach. Geforceerde humor is niet mijn dingIk heb een paar keer een filmpje van haar bekeken maar ik vind er ook niets aan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
M.i. forceert ze de lach. Geforceerde humor is niet mijn dingIk heb een paar keer een filmpje van haar bekeken maar ik vind er ook niets aan
Ik hou van dat Utrechts dialect. En Lenie van de Takkenstraat vind ik wel leuk.Ik heb een paar keer een filmpje van haar bekeken maar ik vind er ook niets aan
Na afgelopen woensdag en vandaag kunnen we ons opmaken voor een tsunami.
Oh, zijn de kijkcijfers weer laag dat ze een relletje creëren, begint wel een beetje saai te worden.Johan loopt weg. HAHA
Oh, zijn de kijkcijfers weer laag dat ze een relletje creëren, begint wel een beetje saai te worden.
Ook goed, zal dr niet minder om slapenJohan is boos op Wilfed, was hij vorige week ook al. Kan mij niet voorstellen dat het gespeeld is.
Niet? Dit horen we toch al jaren. Ze gaan ermee stoppen, knallende ruzie en na een paar weken is alles weer goed en gaan ze weer lekker door met een sloot extra aandacht.Johan is boos op Wilfed, was hij vorige week ook al. Kan mij niet voorstellen dat het gespeeld is.
Johan is echt pissed dat is uitgelekt dat hij onderwerpen aanbrengt waar hij altijd zei we bereiden niks voor.Niet? Dit horen we toch al jaren. Ze gaan ermee stoppen, knallende ruzie en na een paar weken is alles weer goed en gaan ze weer lekker door met een sloot extra aandacht.
Het is een gewoonte. Wanneer PSV 12e staat zullen er ook nog steeds veel mensen naar kijken.Ik blijf me verbazen over het feit dat er überhaupt mensen naar die lui kijken![]()
Precies dit. Ik kijk er graag naar. En ze hebben het voor elkaar dat op een avond dat PSV speelt en de Amerikaanse verkiezingen aan de gang zijn, het spotlight toch ook op hen komt te staan. Chapeau.Het is een gewoonte. Wanneer PSV 12e staat zullen er ook nog steeds veel mensen naar kijken.
Jammer.![]()
Johan Derksen terug aan tafel bij Vandaag Inside
Johan Derksen is woensdag na een korte afwezigheid teruggekeerd bij Vandaag Inside. De talkshowsidekick liep maandagavond weg tijdens de uitzending na een ruzie met presentator Wilfred Genee.www.nu.nl
Surprise surprise, hij zit er weer.
…ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was…![]()
Johan Derksen is woensdag na een korte afwezigheid teruggekeerd bij Vandaag Inside. De talkshowsidekick liep maandagavond weg tijdens de uitzending na een ruzie met presentator Wilfred Genee.www.nu.nl
Hij doet maar![]()