Voetbaltalkshows

Dat is 'ie om de paar maanden toch? Ik kijk werkelijk nooit meer naar die Eppo's, maar wat ik me van die pulptelevee herinner is dat ze elkaar om de paar maanden niet meer verdragen.
Ze kunnen elkaar niet luchten of zien, maar het grote geld zorgt ervoor dat ze wel aan een tafel gaan zitten.
It's all about the money ... en de ego's natuurlijk.

Geen idee of dit t juiste topic is (onder welk kopje horen podcasts? Talkshows of (social) media?), maar het delen waard.

Een inkijkje van Van Ginkel in de tijd onder Roger Schmidt.
Dat er meer uit te halen was, lijkt me een terechte conclusie.

Vermoeiend hij.

Maar ook Afellay komt altijd met suffe opmerkingen / fragmenten. Zit er meer om aan de quota's te voldoen denk ik.
Ik volg het niet dus ik reageer niet echt op je quote maar Ibi is volgens mij wel een echte voetballiefhebber. Ik was een keer in Utrecht en liep toevallig dezelfde kant op toen ik hem zag, hij was onherkenbaar en liep met een glimlach heel eerlijk over voetbal en voetballers te praten.

Ik volg het niet dus ik reageer niet echt op je quote maar Ibi is volgens mij wel een echte voetballiefhebber. Ik was een keer in Utrecht en liep toevallig dezelfde kant op toen ik hem zag, hij was onherkenbaar en liep met een glimlach heel eerlijk over voetbal en voetballers te praten.
Hoe weet je dan dat hij het was?

SV is belachelijk slecht alleen van de Vaart kan ermee door. ESPN dit was het weekend had direct door dat de wissel Dest de game changer was. Waar SV beef hangen op dat Hwang een geweldenaar is.

Klopt, Ibi is een liefhebber. Hij is alleen niet heel welbespraakt, maar hij houdt er echt van bepaalde voetballende spelers. Ook Hwang. En terecht, dat is ook een hele fijne speler.

SV is belachelijk slecht alleen van de Vaart kan ermee door. ESPN dit was het weekend had direct door dat de wissel Dest de game changer was. Waar SV beef hangen op dat Hwang een geweldenaar is.
Janssen vind ik ook altijd wel prettig. Met Pierre heb ik helemaal niks en Ibi is een hele nette/fijne man en welbespraakt, maar heeft inderdaad veel open deuren.

Terug
Bovenaan Onderaan