Daar komt nog nog nij dat PSV nog geen kampioen is. Ik vind zo'n term als officieus kampioen maar een rare. Je bent kampioen of je bent het niet in mijn optiek. Dus ik denk dat er komende zondag best wel wat aandacht gaat naar PSV.
Het wordt ook een beetje hetzelfde. Ibi doet eigenlijk altijd Psv en komt op dezelfde retoriek uit 'er staat geen maat op' en komt altijd op de as Boscagli Veerman en Luuk uit in z'n analyses. Ik hoop dat Bosz langskomt zondag en zoiets gaat doen als de Twente coach gisteren. Even een ander verhaal.
 
Hoezo. Ik vond zn analyse best ok. Plus vorige week zat Brands er en is het een half uur over Psv gegaan. En dat Slot naar Liverpool gaat is best groot nieuws. Geen probleem wat mij betreft. Gewoon een leuke uitzending met een interessante uitleg van de Twente coach over zijn tactiek. Dat mogen ze vaker doen. Het zou leuk zijn als Bosz dat zondag komt doen. Voor een scherm zijn plan uitlegt. Leuke toevoeging wat mij betreft.

Jij denkt dag Bosz zondag effe naar Hilversum rijdt? Ik kan me leukere activiteiten voorstellen op de dag dat je kampioen bent geworden :maniac:
 
De wedstrijd is om half 1 hè... Denk dat ie tegen de tijd dat de uitzending opgenomen gaat worden niet meer mag rijden, laat staan een fatsoenlijk woordje te doen :maniac:
Uitzending is volgens mij live. Een half dronken Bosz die een analyse doet. Goed voor de entertainment value 😁
 
Hoezo. Ik vond zn analyse best ok. Plus vorige week zat Brands er en is het een half uur over Psv gegaan. En dat Slot naar Liverpool gaat is best groot nieuws. Geen probleem wat mij betreft. Gewoon een leuke uitzending met een interessante uitleg van de Twente coach over zijn tactiek. Dat mogen ze vaker doen. Het zou leuk zijn als Bosz dat zondag komt doen. Voor een scherm zijn plan uitlegt. Leuke toevoeging wat mij betreft.
Nou Hij begon PSV speelde erg goed en direct daarna maar Hveen was wel heel slecht:zien::zien: Mister nietszeggende windvaan. Uitleg van coach Twente was inderdaad goed maar een halve uitzending over Slot terwijl PSV het ene record na het andere record behaald met een zeer goede wedstrijd trek ik ff niet.
 
Nou Hij begon PSV speelde erg goed en direct daarna maar Hveen was wel heel slecht:zien::zien: Mister nietszeggende windvaan. Uitleg van coach Twente was inderdaad goed maar een halve uitzending over Slot terwijl PSV het ene record na het andere record behaald met een zeer goede wedstrijd trek ik ff niet.
Had je vorige week moeten kijken toen Brands er zat. De man is wel slaapverwekkend om naar te luisteren dus leek het 2x zo lang te duren.
En zondag wordt het ook hosanna in sv als we kampioen zijn. Heel het seizoen worden er terecht in dit programma veren in de reet van psv gestoken. Het wordt ook een beetje van hetzelfde vind ik. Oom omdat Ibi dezelfde retoriek gebruikt. 'Er staat geen maat op' of 'onaantastbaar' en in z'n analyses ook niet verder komt dat Boscagli/Veerman en Luuk. Maargoed. Hij probeert het in ieder geval. Hij is verbaal nooit echt een hoogvlieger geweest.
 
Daar komt nog nog nij dat PSV nog geen kampioen is. Ik vind zo'n term als officieus kampioen maar een rare. Je bent kampioen of je bent het niet in mijn optiek. Dus ik denk dat er komende zondag best wel wat aandacht gaat naar PSV.
Nou reken er niet teveel op er is vast nieuws uit Adam of de zus van Persie is zwanger en moet dat uitgebreid worden belicht.
 
Ik heb bij Ibi altijd het gevoel dat hij met een spreekbeurt bezig is. Het ziet er zo voorbereid en totaal niet spontaan uit.
 
Ik heb bij Ibi altijd het gevoel dat hij met een spreekbeurt bezig is. Het ziet er zo voorbereid en totaal niet spontaan uit.
Beter dat iemand er voorbereid zit dan dat iemand zegt dat ie de wedstrijd die besproken moet worden niet heeft gezien.

Verder heb ik weinig problemen met Ibi daar en de paar keren dat ik heb gekeken kon ik vd Vaart zowaar ook waarderen.
 
Ik heb bij Ibi altijd het gevoel dat hij met een spreekbeurt bezig is. Het ziet er zo voorbereid en totaal niet spontaan uit.
Dat komt omdat ie iedere week zo'n beetje iets over psv moet zeggen. Ja, wat valt er te zeggen. Dat psv goed draait. In hoeveel verschillende manieren kan je dat zeggen. In ibi zijn geval op 2 manieren
 
Zo, Rondo is weer begonnen:

- En Marco, wat was jouw moment van de week?
- Ja, ik heb er eentje van Lecce tegen Monza.
 
Pfoe, heb ff zitten doorzappen, snap dat zoiets gebeurt als v Halst en Marco aan tafel zitten maarre gaan ze het nog over iets anders hebben dan de puinhopen van de Bijlmer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan