Slaat de spijker erg vaak op z'n kop. Heeft sowieso meer kennis in z'n oorlel dan de leeghoofden van vi..

Dan gijp & Gene zeker, maar hij en Johan kunnen over alles lullen en nog boeiend overkomen, of intelligent, al praten ze over een schoenveter kunnen ze het nog boeiend houden waardoor je geloofd dat ze het bij het rechte eind hebben beiden.
 
Dan gijp & Gene zeker, maar hij en Johan kunnen over alles lullen en nog boeiend overkomen, of intelligent, al praten ze over een schoenveter kunnen ze het nog boeiend houden waardoor je geloofd dat ze het bij het rechte eind hebben beiden.
Genee is bij bnr uitstekend en is de enige die gestudeerd heeft. Die benoem ik ook niet. Volgens Maarten zn podcast neemt Derksen hem kwalijk dat ie gestopt is daar en dat Derksen niet tegen kritiek kan. Klopt overigens zie het weglopen. Deed ie bij Genee trouwens ook mbt Heerenveen verhaal. Derksen is een zielig mannetje..
 
Rossem wordt dus ondertussen nu bedreigd omdat hij kritiek heeft op vi. Lekkere achterban..

Overigens heeft Maarten helemaal gelijk, vi wordt gemaakt door mannen die hun puberteit niet voorbij zijn. En legde in z'n podcast haarfijn uit wat manisch depressief zijn doet met je gedrag. De reden waarom Gijp zich gedraagt als een kleuter. Terechte kritiek waar conservatief Nederland wederom een te kort pikkie heeft. Wel uitdelen niet kunnen incasseren.

Sneu...
Is het niet zo dat VI gemaakt wordt door, ik krijg het mijn bek nauwelijks uit, enigszins intelligente mannen maar voor mannen die hun puberteit niet voorbij zijn? Een soort eenoog in het land der blinden. Ik heb de podcast niet geluisterd overigens.
 
Is het niet zo dat VI gemaakt wordt door, ik krijg het mijn bek nauwelijks uit, enigszins intelligente mannen maar voor mannen die hun puberteit niet voorbij zijn? Een soort eenoog in het land der blinden. Ik heb de podcast niet geluisterd overigens.
Nee, dat hij zei over Gijp.
 
Ik & VI-volk kunnen prima tegen kritiek, alleen we slaan net zo hard terug en dan roept men kijk ze kunnen niet tegen kritiek :cry::lmao:
Derksen kan niet tegen kritiek. Maar aangezien jij nu ook Derksen bent geef ik de 'het is niet persoonlijk' disclaimer er even bij 😁
 
Dat stomme gelul moeten ze gewoon achterwege laten. Volgens mij kijken er verschillende groepen mensen naar. Ik vind het best interessant waar ze nu over discussiëren met die politicoloog/Amerika kenner en Ozcan Ozyul.
 
Derksen kan niet tegen kritiek. Maar aangezien jij nu ook Derksen bent geef ik de 'het is niet persoonlijk' disclaimer er even bij 😁

Derksen kan als de beste tegen kritiek, alleen hij reageert op de persoon die kritiek op hem heeft en pakt die dan op iets terug, en dan kan je niet tegen kritiek? Of heb je gewoon je woordje klaarstaan, lijkt me duidelijk 2de. Hij deeld uit/incasseert/deelt uit, hij kan dat 10 rondes volhouden
 
Derksen kan als de beste tegen kritiek, alleen hij reageert op de persoon die kritiek op hem heeft en pakt die dan op iets terug, en dan kan je niet tegen kritiek? Of heb je gewoon je woordje klaarstaan, lijkt me duidelijk 2de. Hij deeld uit/incasseert/deelt uit, hij kan dat 10 rondes volhouden
Hij is bij Genee boos weggelopen toen ie kritiek kreeg op het artikel in vi en nu weer.
 
Nee, hij geniet er van, dat heb ik ook, al zit ik op doodspoor of verloren zaak kunnen wij nog genieten van uitdelen en tegenstribbelen, we incasseren maar schoppen terug :lmao:
Incasseren?:ROFL: Hij zat gisteren als een kleine kleuter te huilen over de kritiek die in andere talkshows was geuit.
Hoewel ik er vaak naar kijk (steeds minder sinds het dagelijks is en niet meer over voetbal gaat) is het stoppen vanwege een beetje kritiek en piepen over mensen die een andere mening er op na houden nogal sneu als je anderen zo graag de maat neemt.
 
Incasseren?:ROFL: Hij zat gisteren als een kleine kleuter te huilen over de kritiek die in andere talkshows was geuit.
Hoewel ik er vaak naar kijk (steeds minder sinds het dagelijks is en niet meer over voetbal gaat) is het stoppen vanwege een beetje kritiek en piepen over mensen die een andere mening er op na houden nogal sneu als je anderen zo graag de maat neemt.
Plus hoewel ie steeds roept 'we nemen onszelf niet serieus ' doet ie dat zeker wel. Dat bewijzen zn wegloopacties wel. De man is echt een karikatuur van zichzelf geworden.. vaak geen goed teken
 
Wat had je dan gedacht? Dan BNN VARA tegenwoordig niet op zoek is naar de kijkcijfers en sensatie? Al hun programma’s zijn niets anders dan entertainment en vluchtige talkshows over de overleden kat van Petra die leed aan suikerziekte….
Te veel Suikerfeest, pardon, Eid al-Fitr voor die kat?
 
Rossem was geschrokken door zoveel leeghoofdigheid. Heeft ie wel eens wat over gezegd. Vi was beledigd dat ie besloot daar niet meer te gaan zitten overigens. Zeer verstandig besluit van Maarten overigens
Besloot of was dit onderdeel van de wereldwijde boycot? :lol:
 
Overigens kwak. Het is geen verwijt naar jou of vi fans. Het is gewoon kritiek 👍
Je moet wel blijven uiten hoe erg je tegen VI bent, anders zouden de mensen wel eens kunnen gaan denken dat jij niet meer in het goede kampje zit. ;)
Ik kan mij niet heugen dat ik mij zo druk maakte om een tv-programma dat ik toch al niet keek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan