BNNVARA stond dus als eerste op de stoep om de heren over te nemen. Prachtig.
Wat had je dan gedacht? Dan BNN VARA tegenwoordig niet op zoek is naar de kijkcijfers en sensatie? Al hun programma’s zijn niets anders dan entertainment en vluchtige talkshows over de overleden kat van Petra die leed aan suikerziekte….
 
Wat had je dan gedacht? Dan BNN VARA tegenwoordig niet op zoek is naar de kijkcijfers en sensatie? Al hun programma’s zijn niets anders dan entertainment en vluchtige talkshows over de overleden kat van Petra die leed aan suikerziekte….
Ik neem aan de Petra in het verleden wel seksueel misbruikt is? Anders heeft ze gewoon niks op tv te zoeken. Een verkrachting verzinnen mag ook.
 
SBS6 was de winnaar. In Hart van Nederland een man en een vrouw, enorme fans van de flutshow het programma, die samen op de bank gingen kijken. Knabbeltje, drankje bij de hand. Heerlijk languit in hun, jawel, VI badjas. Tokkiemania, plaatsvervangende schaamte, ...Een oordeel vellen is mij vreemd.

Nou vraag ik me af...heeft Derksen zo'n badjas en zoja, wanneer draagt hij deze?
 
SBS6 was de winnaar. In Hart van Nederland een man en een vrouw, enorme fans van de flutshow het programma, die samen op de bank gingen kijken. Knabbeltje, drankje bij de hand. Heerlijk languit in hun, jawel, VI badjas. Tokkiemania, plaatsvervangende schaamte, ...Een oordeel vellen is mij vreemd.

Nou vraag ik me af...heeft Derksen zo'n badjas en zoja, wanneer draagt hij deze?

Gelukkig voel jij je beter dan het miljoenenpubliek wat vi kijkt en steunt 👌 hou dat gevoel goed vast in Amsterdam 🤢
 
Iets gemist gisteren? Live demonstratie van hoe je een kaars in een gleuf moet duwen? Het is sbs6 natuurlijk..
 
Iets gemist gisteren? Live demonstratie van hoe je een kaars in een gleuf moet duwen? Het is sbs6 natuurlijk..
Vlak voor het slapen gaan zet ik tegenwoordig vaak even Hart van NL aan als achtergrond geluid terwijl ik mij klaar maak voor bed. Die hadden natuurlijk een item over VI waar dit in voorkwam. I shit you not, met badjas en al.
 
Vlak voor het slapen gaan zet ik tegenwoordig vaak even Hart van NL aan als achtergrond geluid terwijl ik mij klaar maak voor bed. Die hadden natuurlijk een item over VI waar dit in voorkwam. I shit you not, met badjas en al.
Nee maar serieus. John de Mol doet alles voor de kijkcijfers. Misschien moeten Ali b. En Borsato maar demonstreren hoe je zoiets doet? Kan de kassa weer rinkelen daar.. gooi er een belspelletje tussendoor. Hoppa. Nieuw format
 
Wat had je dan gedacht? Dan BNN VARA tegenwoordig niet op zoek is naar de kijkcijfers en sensatie? Al hun programma’s zijn niets anders dan entertainment en vluchtige talkshows over de overleden kat van Petra die leed aan suikerziekte….
Ik ben in vertwijfeling, wie leed er aan suikerziekt, de kat of Petra?
 
Wat een concept eigenlijk die talkshows of juice kanalen. Over en weer geroddel over elkaar tot het cirkeltje rond is.

Van Rossem over Derksen, Derksen over van Rossem, Van Rossem over Derksen en Derksen weer over van Rossem. Ik gebruik deze heren nu als voorbeeld maar volgens mij kan het net zo makkelijk over Jinek of een andere tv personality in die scene gaan.
 
Wat een concept eigenlijk die talkshows of juice kanalen. Over en weer geroddel over elkaar tot het cirkeltje rond is.

Van Rossem over Derksen, Derksen over van Rossem, Van Rossem over Derksen en Derksen weer over van Rossem. Ik gebruik deze heren nu als voorbeeld maar volgens mij kan het net zo makkelijk over Jinek of een andere tv personality in die scene gaan.
treurig.jpg
 
Day after nagenieten, van domme huismoeders tot overig volk wat het niet snapt :lmao:


f164522f470a6397e32f46b912ec9258.png

fc7f606be096f493417a8e0dc53383d3.png

29aa520ff8e62447cd7577b7c38f52ad.png


4a2555f92156495af07aaf6ef0aae8ff.png


859bfd45a9672087ea860211ea73e51c.png
 
Wat een concept eigenlijk die talkshows of juice kanalen. Over en weer geroddel over elkaar tot het cirkeltje rond is.

Van Rossem over Derksen, Derksen over van Rossem, Van Rossem over Derksen en Derksen weer over van Rossem. Ik gebruik deze heren nu als voorbeeld maar volgens mij kan het net zo makkelijk over Jinek of een andere tv personality in die scene gaan.
Rossem wordt dus ondertussen nu bedreigd omdat hij kritiek heeft op vi. Lekkere achterban..

Overigens heeft Maarten helemaal gelijk, vi wordt gemaakt door mannen die hun puberteit niet voorbij zijn. En legde in z'n podcast haarfijn uit wat manisch depressief zijn doet met je gedrag. De reden waarom Gijp zich gedraagt als een kleuter. Terechte kritiek waar conservatief Nederland wederom een te kort pikkie heeft. Wel uitdelen niet kunnen incasseren.

Sneu...
 
Rossem wordt dus ondertussen nu bedreigd omdat hij kritiek heeft op vi. Lekkere achterban..

Moet die niet gaan rouwen om zijn zus ofzo? Ik luister zijn podcasts ook altijd maar hij slaat geregeld wartaal uit, al weet die ook verdomd veel over alles, maar soms is het beter om ff stil te zijn
 
Rossem wordt dus ondertussen nu bedreigd omdat hij kritiek heeft op vi. Lekkere achterban..

Overigens heeft Maarten helemaal gelijk, vi wordt gemaakt door mannen die hun puberteit niet voorbij zijn. En legde in z'n podcast haarfijn uit wat manisch depressief zijn doet met je gedrag. De reden waarom Gijp zich gedraagt als een kleuter.Terechte kritiek waar conservatief Nederland wederom een te kort pikkie heeft. Wel uitdelen niet kunnen incasseren.

Sneu...
Maarten heeft gewoon oud zeer door Gijp.

 
Maarten heeft gewoon oud zeer door Gijp.

Rossem was geschrokken door zoveel leeghoofdigheid. Heeft ie wel eens wat over gezegd. Vi was beledigd dat ie besloot daar niet meer te gaan zitten overigens. Zeer verstandig besluit van Maarten overigens
 
Terug
Bovenaan Onderaan