Heerlijk dat ze telkens dat verontwaardigde gezicht van Merel laten zien 😁. Topshow.
 
Dat is het ventileren. Luisteren hoort er ook bij. Ik merk dat het ventileren zwaarder weegt..
Ik snap je punt. En idealiter heb je gelijk. Maar dan beslis je al voor de ontvanger. Je kunt alleen maar zeggen wat je vindt. Wat een ander ermee doet is niet aan jou.
 
Wie of wat is Merel? Ik ken de merel uit mijn ouders' tuin maar die zal het niet zijn?
 
Het een sluit de ander niet uit.
Alsof ik mezelf hoor lullen. ;)
Maar dat staat er los van, lijkt me.
Ik kan tijdens communicatie niet voor een ander beslissen hoe hij of zij het moet ontvangen. Vandaar dat ik van mijn vriendin alle grappen moet voorzien van emoji’s. Mensen zijn helemaal niet zo geïnteresseerd in andermans mening. Ze willen veelal hun eigen mening bevestigd zien. Wist je dat het wetenschappelijk onderzocht is dat wanneer iemand je om advies vraagt, hij of zij in meer dan 90% van de gevallen allang besloten heeft wat te doen? Algoritmen werken niet voor niks zo goed.
 
En en en zijn er weer boze vrouwen, milfs of andere soorten die zittend plassen na de aflevering van gister ? 😏
 
En en en zijn er weer boze vrouwen, milfs of andere soorten die zittend plassen na de aflevering van gister ? 😏
Of Woke mensen die op zoek zijn naar drama?

(hint: omdat hun held niet voldoende aandacht krijgt, en in het verlengde daarvan zij zelf niet? Of is dit te subtiel?)
 
Of Woke mensen die op zoek zijn naar drama?

(hint: omdat hun held niet voldoende aandacht krijgt, en in het verlengde daarvan zij zelf niet? Of is dit te subtiel?)
Zijn er nog steeds woke mensen? Kunnen die niet gecanceld worden? Als cancelen gevoelig ligt, is gewoon doden wat mij betreft ook een optie. Hoeft niet eens pijnlijk of met marteling. Gewoon een spuitje. Wel zonder slaapmiddel ervoor. Dat lijkt me dan weer overbodig. 😉
Anyway, gisteren toevallig gekeken. Vermakelijke kost. Samen met mijn vriendin trouwens. Die vond het ook vermakelijk. Wel knap overigens dat ze meekeek, want vanaf het aanrecht kun je bij ons thuis de tv net niet goed zien.

Zo. Valt er nog meer te mopperen hier? Ik pak nog een koffietje.
 
Zijn er nog steeds woke mensen? Kunnen die niet gecanceld worden? Als cancelen gevoelig ligt, is gewoon doden wat mij betreft ook een optie. Hoeft niet eens pijnlijk of met marteling. Gewoon een spuitje. Wel zonder slaapmiddel ervoor. Dat lijkt me dan weer overbodig. 😉
Anyway, gisteren toevallig gekeken. Vermakelijke kost. Samen met mijn vriendin trouwens. Die vond het ook vermakelijk. Wel knap overigens dat ze meekeek, want vanaf het aanrecht kun je bij ons thuis de tv net niet goed zien.

Zo. Valt er nog meer te mopperen hier? Ik pak nog een koffietje.
Ik zie hier niemand mopperen. Alleen maar een tweetal die uit superieur gevoel getreurd zijn dat er niet gemopperd wordt.
 
Grappig hè de man van het vrije woord gunt andere programma’s geen vrije woord: alle programma’s die iets negatiefs over hem hebben gezegd, moesten er aan geloven de afgelopen dagen. Jinek was een engnek, die heeft hem gebeld om uit te leggen hoe of wat en nu pas is ze weer te pruimen.
Over de boycot van Virgil en Gini is hij ook 2 jaar lang gaan zeuren, en nu nog steeds.
Hij mag zelf iedereen er van langs geven maar oh wee als je hem van het repliek dient. Dan mobiliseert hij zijn kijkers om de BNers en de criticasters dreigmails en achterlijke tweets te sturen.
Mensen bekritiseren en ze week in week uit te grazen nemen is kennelijk een exclusief recht van Derksen. Zelfs Gijp moest nog tegen hem zeggen dat zoals mensen zijn die hen graag zien, er ook mensen mogen zijn die hen graag van de buis willen… Oude Calimero.
 
Zijn er nog steeds woke mensen? Kunnen die niet gecanceld worden? Als cancelen gevoelig ligt, is gewoon doden wat mij betreft ook een optie. Hoeft niet eens pijnlijk of met marteling. Gewoon een spuitje. Wel zonder slaapmiddel ervoor. Dat lijkt me dan weer overbodig. 😉
Anyway, gisteren toevallig gekeken. Vermakelijke kost. Samen met mijn vriendin trouwens. Die vond het ook vermakelijk. Wel knap overigens dat ze meekeek, want vanaf het aanrecht kun je bij ons thuis de tv net niet goed zien.

Zo. Valt er nog meer te mopperen hier? Ik pak nog een koffietje.
Aldus de hoeder van dit topic, wederom tot uw dienst…wat gedraag je je toch als een aansteller wat betreft dit onderwerp, Weltmeister…
 
Terug
Bovenaan Onderaan