Dat moeten die clubs ook willen, zij weten ook dat ze een trainer krijgen die hen echt als tussenstap ziet. Met alle respect naar Ruud die het echt goed doet, maar die heeft straks niet de keuze om uit 5 clubs te kiezen.
Ik denk dat Ruud de clubs wel voor het uitkiezen heeft. Niet omdat hij zo lekker met JPSV draait, maar om zijn naam. Dat is voor de Heerenveens van deze wereld natuurlijk fantastisch. En een tussenstap? De meeste trainers blijven 2 seizoenen. Dat wil Ruud ook wel, denk ik.
 
Ik denk dat Ruud de clubs wel voor het uitkiezen heeft. Niet omdat hij zo lekker met JPSV draait, maar om zijn naam. Dat is voor de Heerenveens van deze wereld natuurlijk fantastisch. En een tussenstap? De meeste trainers blijven 2 seizoenen. Dat wil Ruud ook wel, denk ik.
De clubs voor het uitkiezen?? De clubs zijn nog dicht jongen.
 
ccf0f389636604ec38be2f9b7e5122ee.png


hihihihi
 
Gisteren eindelijk een keer iemand bij deze zender die iets zinnigs zei over Schmidt.
Hugo Borst liet weten dat het wel een enorme cultuurschok moet zijn (geweest ) deze twee jaar
voor een beschaafde , fatsoenlijke Duitse coach om zich steeds te moeten laten interviewen
door Hollandse horken van het type Hans Kraay junior.

En om de armoede van de sportjournalistiek nog eens te benadrukken;
we hoorden een juffrouw buiten beeld aan Mario Gotze vragen stellen als;
"did you saw"' en "did he told you"?

Ik weet niet waar deze juf haar HAVO of weet ik welk schooldiploma gekregen heeft,
maar ik gaf mijn leerlingen destijds toch geen voldoende als ze zoiets uitkraamden
op hun mondeling examen.(a)
 
Ik denk dat Ruud de clubs wel voor het uitkiezen heeft. Niet omdat hij zo lekker met JPSV draait, maar om zijn naam. Dat is voor de Heerenveens van deze wereld natuurlijk fantastisch. En een tussenstap? De meeste trainers blijven 2 seizoenen. Dat wil Ruud ook wel, denk ik.
Ja, denk dat bijna elke Eredivisieclub die komende zomer 'n trainer zoekt, hem wel zou willen hebben.

Maar wat heeft hij eraan om bv. naar wespennest Heerenveen te gaan of naar bv. Go Ahead. Die hebben nu lekker gedraaid onder van Wonderen, maar de mogelijkheden blijven beperkt. Het jaar na zo'n "verrassend jaar" kan alleen maar tegenvallen.
 
Ja, denk dat bijna elke Eredivisieclub die komende zomer 'n trainer zoekt, hem wel zou willen hebben.

Maar wat heeft hij eraan om bv. naar wespennest Heerenveen te gaan of naar bv. Go Ahead. Die hebben nu lekker gedraaid onder van Wonderen, maar de mogelijkheden blijven beperkt. Het jaar na zo'n "verrassend jaar" kan alleen maar tegenvallen.
Eens. Maar ook Utrecht en Vitesse komen vrij.
 
Eens. Maar ook Utrecht en Vitesse komen vrij.
Utrecht zou een goede club zijn ja. Daar zit nog wel wat progressiemarge in. Vitesse leeft 'n beetje boven z'n stand. En als straks Doekhi en Bazoer transfervrij de deur uit wandelen, dan wordt het nog een hele klus om daar gelijkwaardige vervangers voor te halen.
 
Ik hoop dat ze straks in sv psv eens even een flinke veeg uit de pan gaan geven. Dat iedereen het maar even hoort, alles wat helpt de boel daar wakker te schudden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan