Wat is er eigenlijk onderscheidend aan roepen wat half Nederland in de kroeg of op Twitter beweert?

Maar je hebt een punt. Ik denk dat de snor in radicale opvattingen allang is ingehaald door de wappies en FvD-figuren. Je ziet het ook op Twitter: hij wordt allang niet meer gekielhaald door 'correct' Nederland, maar juist door de wappieclub en extreemrechtse types, omdat hij denkt dat vaccins werken en Baudet ook maar een engerd vindt. Hij zal zich daarom steeds 'fatsoenlijker' gaan opstellen, waardoor er van die kant alleen maar meer reactie komt.

In dit gekke land ben je juist opruiend als je een beetje normaal doet. De Snor is gedoemd saai en voorspelbaar te zijn - wat hij overigens altijd al was, maar goed.
Hoe je in 1 post kunt laten weten wat je vindt van kroegbezoekers, twitteraars, de snor, wappies, FvD, extreemrechts, antivaxxers en Baudet. Ik ken filosofen die genuanceerder te werk gingen. Lijkt wel een uitzending van eh.. ;)
 
Hoe je in 1 post kunt laten weten wat je vindt van kroegbezoekers, twitteraars, de snor, wappies, FvD, extreemrechts, antivaxxers en Baudet. Ik ken filosofen die genuanceerder te werk gingen. Lijkt wel een uitzending van eh.. ;)
Elke filosoof die genuanceerd is of zwijgt of zelfs filosofeert over Baudet en extreem rechts, is zelf met zo schuldig hier aan. Voorbeelden zat van de filosofen die het niet eens waren met Hitler maar alles wat er gebeurde, filosofisch in de weegschaal legden. Lekker save de filosoof uithangen.
 
Elke filosoof die genuanceerd is of zwijgt of zelfs filosofeert over Baudet en extreem rechts, is zelf met zo schuldig hier aan. Voorbeelden zat van de filosofen die het niet eens waren met Hitler maar alles wat er gebeurde, filosofisch in de weegschaal legden. Lekker save de filosoof uithangen.
100% eens. Al ging het hier om een uitzending van VI, niet om nazi’s.
 
Het ging ook om FvD en Baudet en extreem rechts en die komen dicht in de buurt bij de Nazi’s.
Klopt, maar niet iedere antivaxxer is een Thierry en Derksen in het hokje van de racisten duwen neigt ook een beetje naar populistisch zieltjes winnen.
 
Klopt, maar niet iedere antivaxxer is een Thierry en Derksen in het hokje van de racisten duwen neigt ook een beetje naar populistisch zieltjes winnen.
Dat deed ik toch niet? Of bedoel je dat niet? Wat ik probeerde te zeggen is dat Derksen door de nodige krachten in NL qua 'onderscheidend'(zoals Quagmire dat noemt) allang is ingehaald. In hoeverre die krachten wel of niet in hetzelfde hokje passen, is in mijn berichtje even geen issue.
 
Dat deed ik toch niet? Of bedoel je dat niet? Wat ik probeerde te zeggen is dat Derksen door de nodige krachten in NL qua 'onderscheidend'(zoals Quagmire dat noemt) allang is ingehaald. In hoeverre die krachten wel of niet in hetzelfde hokje passen, is in mijn berichtje even geen issue.
Zo interpreteerde ik het niet hoor. Was aanvankelijk een beetje een geintje, mijn reactie op jouw post. Tot Hitler erbij gehaald werd. Met Hitler kun je niet lachen.
 
In Hilversum hebben ze meer papegaaien dan in Avifauna. Belangen,belangen en belangen……..1 grote incest kliek. Democratische waarden qua rechtsprekende macht is wanstaltig geworden.

Beetje dimmen over mijn Hilversum he.. zonder ons had je heel wat gemist in je leven (tv/info/entertainment)
Maaaaar goed nieuws is dat de Snor de talkshowoorlog gewonnen heeft gister :love:
Maar dat is logisch, is altijd met eerste uitzending en de vraag is hoeveel er blijven hangen, als de VI aanhang trouw blijft zitten ze sowieso op 500/800k en staan dan altijd in de top boven
 
Wel interessant dat Özcan Akyol er bij zat. Ik vond zijn vergelijking met een voetbalcarrière meteen wel grappig. Met zijn zit ik in de Champions League en ga zo maar door.
 
Wel interessant dat Özcan Akyol er bij zat. Ik vond zijn vergelijking met een voetbalcarrière meteen wel grappig. Met zijn zit ik in de Champions League en ga zo maar door.

Dat was humor of arrogantie, met zijn ik weet ook niet wat ik hier doe en of dit CL EL Of whatever niveau is, Turk begon beetje naast zijn schoenen te lopen, maar dr na deed die het prima/nuttig.
 
Zo interpreteerde ik het niet hoor. Was aanvankelijk een beetje een geintje, mijn reactie op jouw post. Tot Hitler erbij gehaald werd. Met Hitler kun je niet lachen.
Nou je maakte wel een geintje maar daar zat naar mijn idee ook best een serieus toontje achter. Dat je het nu op een opmerking aangaande Hitler afschuift, vind ik eigenlijk niet heel sterk als ik zo vrij mag zijn ;) Ik blijf bij wat ik over de extreem rechts en Nazi sympathisanten heb gezegd. En nee dat zij niet de wappies maar wel diegene die de wappies voor gek houden en misleiden.
 
Nou je maakte wel een geintje maar daar zat naar mijn idee ook best een serieus toontje achter. Dat je het nu op een opmerking aangaande Hitler afschuift, vind ik eigenlijk niet heel sterk als ik zo vrij mag zijn ;) Ik blijf bij wat ik over de extreem rechts en Nazi sympathisanten heb gezegd. En nee dat zij niet de wappies maar wel diegene die de wappies voor gek houden en misleiden.
Nee hoor, was vooral geouwehoer van mijn kant. Al denk ik inderdaad wel dat er verschil zit tussen al die groeperingen. Die nuance is nog wel eens zoek. Wil overigens niet zeggen dat ik hun gedachtegoed support. Helemaal niet zelfs. Maar de nuance is er wel. Daarbij vind ik racisme heel erg. Iemand ongegrond nazi trouwens noemen ook. Baudet heeft een zeer rechtse zweem van antisemitisme over zijn partij hangen. Is er nog niet op gepakt, maar die aantijging valt nog te billijken. Van Engel weet ik alleen dat het een wappie is. Toch worden ze steevast in dezelfde hoek geflikkerd omdat ze wat corona betreft een beetje hetzelfde roepen. Ik ben nooit zo dol op frames als 'iemand zegt dit en hoort dus daarbij en is dus zo en dan dus ook zo'. Als er dan toch een serieus ondertoontje moet zijn geweest, dan is het die allergie van me. Sorry. Terug naar de slechte grappen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan