Het is als BTS: leuk voor de fans, maar ik onthoud mij er maar van.
"BTS, ook wel Bangtan Boys genoemd, is een Zuid-Koreaanse K-popgroep die in 2013 werd opgezet door Big Hit Entertainment."
Dit was mij vreemd, maar ik ga me er ook niet in verdiepen verder. Onthouden is prima.
 
"BTS, ook wel Bangtan Boys genoemd, is een Zuid-Koreaanse K-popgroep die in 2013 werd opgezet door Big Hit Entertainment."
Dit was mij vreemd, maar ik ga me er ook niet in verdiepen verder. Onthouden is prima.
Bedankt, dat scheelt mij weer googelen.
 
Eerste aflevering was wel verdacht netjes, correct en voorzichtig, niet echt VI-heren waardig. Hopen dat de handrem er af gaat en het echt beetje onderscheidend word anders is het slappe hap als de rest.
 
Eerste aflevering was wel verdacht netjes, correct en voorzichtig, niet echt VI-heren waardig. Hopen dat de handrem er af gaat en het echt beetje onderscheidend word anders is het slappe hap als de rest.
In Hilversum hebben ze meer papegaaien dan in Avifauna. Belangen,belangen en belangen……..1 grote incest kliek. Democratische waarden qua rechtsprekende macht is wanstaltig geworden.
 
Eerste aflevering was wel verdacht netjes, correct en voorzichtig, niet echt VI-heren waardig. Hopen dat de handrem er af gaat en het echt beetje onderscheidend word anders is het slappe hap als de rest.
Wat is er eigenlijk onderscheidend aan roepen wat half Nederland in de kroeg of op Twitter beweert?

Maar je hebt een punt. Ik denk dat de snor in radicale opvattingen allang is ingehaald door de wappies en FvD-figuren. Je ziet het ook op Twitter: hij wordt allang niet meer gekielhaald door 'correct' Nederland, maar juist door de wappieclub en extreemrechtse types, omdat hij denkt dat vaccins werken en Baudet ook maar een engerd vindt. Hij zal zich daarom steeds 'fatsoenlijker' gaan opstellen, waardoor er van die kant alleen maar meer reactie komt.

In dit gekke land ben je juist opruiend als je een beetje normaal doet. De Snor is gedoemd saai en voorspelbaar te zijn - wat hij overigens altijd al was, maar goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan