Quagmire wanneer je klaar bent met je aftrekken op Johan, wat vind je van zijn hetze tegen Mvogo? Slaat nergens op toch?

Heb vannacht de show van vrijdag gezien, en heb niks over Mvogo gehoord? Wel dat die heel ajaks selectie afbrande op blind na. + goed verwoord waarom dat PSG racisme incident niks aan de hand is, Hij leest echt mijn berichten hier en gebruikt het op tv steeds :love:
 
Heb vannacht de show van vrijdag gezien, en heb niks over Mvogo gehoord?

Volgens mij was het echt een heeeeel klein zinnetje met 'als ze zorgen dat er niemand bij die keeper komt dan zie ik ze best ver komen'. Voor de rest was het de Feyenoord, AZ en Ajax afkraak show. Een van de weinige keren dat ik een volledige aflevering heb gezien dit seizoen, dus mijn mening is niet heel relevant in deze.
 
Als die dat gezegd heeft is er toch niks gelogen aan, hij kon beter zeggen men moet zorgen dat er geen bal bij de verdediging komt want die is nog zwakker.

-- 𝕵𝖔𝖍𝖆𝖓 '𝖊𝖎𝖓𝖉𝖇𝖆𝖆𝖘' 𝕯𝖊𝖗𝖐𝖘𝖊𝖓 𝖎𝖘 𝖇𝖎𝖏 𝖉𝖊𝖟𝖊 𝖛𝖗𝖎𝖏𝖌𝖊𝖘𝖕𝖗𝖔𝖐𝖊𝖓 𝖛𝖆𝖓 𝖆𝖑𝖑𝖊 𝖇𝖊𝖘𝖈𝖍𝖚𝖑𝖉𝖎𝖌𝖎𝖓𝖌𝖊𝖓 --
 
Als die dat gezegd heeft is er toch niks gelogen aan, hij kon beter zeggen men moet zorgen dat er geen bal bij de verdediging komt want die is nog zwakker.

-- 𝕵𝖔𝖍𝖆𝖓 '𝖊𝖎𝖓𝖉𝖇𝖆𝖆𝖘' 𝕯𝖊𝖗𝖐𝖘𝖊𝖓 𝖎𝖘 𝖇𝖎𝖏 𝖉𝖊𝖟𝖊 𝖛𝖗𝖎𝖏𝖌𝖊𝖘𝖕𝖗𝖔𝖐𝖊𝖓 𝖛𝖆𝖓 𝖆𝖑𝖑𝖊 𝖇𝖊𝖘𝖈𝖍𝖚𝖑𝖉𝖎𝖌𝖎𝖓𝖌𝖊𝖓 --
Suggestief lettertype.
 
Mensen hier moeten de aflevering van maandag niet terugkijken, vooral Sangare fans zullen huilen tot kerst :lmao:
Ik sluit me wederom aan bij JD, sterk en bruikbaar ventje maar het is echt geen geweldenaar zo als men hem hier omschrijft altijd.
 
Mensen hier moeten de aflevering van maandag niet terugkijken, vooral Sangare fans zullen huilen tot kerst :lmao:
Ik sluit me wederom aan bij JD, sterk en bruikbaar ventje maar het is echt geen geweldenaar zo als men hem hier omschrijft altijd.
Wat verwacht je van hem? Hij speelde zondag beroerd. Maar hij heeft laten zien dat hij veel ballen veroverd, goed aanspeelbaar is, weinig slechte passes geeft. Ik ben erg tevreden. Ik zie alleen de (beloofde) lange pass niet. Dat is jammer, want dat zou het PSV spel wel ten goede komen. Maar daar staat hij er ook niet voor. Wat is het probleem volgens de heren van de maandagavond?
 
Wat verwacht je van hem? Hij speelde zondag beroerd. Maar hij heeft laten zien dat hij veel ballen veroverd, goed aanspeelbaar is, weinig slechte passes geeft. Ik ben erg tevreden. Ik zie alleen de (beloofde) lange pass niet. Dat is jammer, want dat zou het PSV spel wel ten goede komen. Maar daar staat hij er ook niet voor. Wat is het probleem volgens de heren van de maandagavond?
Het shirt wat ie draagt :sneaky:
 
Ik zie alleen de (beloofde) lange pass niet
Heeft Sangaré dit beloofd dan? Denk dat die lange pass ook nog wel ligt aan het feit dat we vaak op de helft van de tegenstander spelen en/of onze spelers toch nog te weinig diepte zoeken. Hierdoor kan ik me voorstellen dat Sangaré dit minder snel zal doen dan bij Toulouse. Waarbij een lange pass soms de enige optie is.
 
Maar daar staat hij er ook niet voor. Wat is het probleem volgens de heren van de maandagavond?

Dat de middenvelders matig zijn en verdedigers ruk zijn, Sangare en Rosario, Boscagli enz. En dat PSV gefaald heeft met Ihattaren door niet op tijd te handelen in zijn zaak, dat het allemaal onnodig te lang geduurd heeft, dat ze eerder moesten optreden/helpen toen ze hem zagen afglijden
 
Dat de middenvelders matig zijn en verdedigers ruk zijn, Sangare en Rosario, Boscagli enz. En dat PSV gefaald heeft met Ihattaren door niet op tijd te handelen in zijn zaak, dat het allemaal onnodig te lang geduurd heeft, dat ze eerder moesten optreden/helpen toen ze hem zagen afglijden
1. Rosario kan je over twijfelen. Maar doet het nu ook weer niet zo matig.
2. Sangare speelde matig de afgelopen wedstrijd maar is verder een goeie aanwinst van PSV.
3. Boscali is te wisselvalig, in dat opzich kunnen ze een punt hebben.
4. Schmidt heeft direct gehandeld met Mo? Dat het lang duurt vind ik dan een makkelijk verwijt. Gezien er meerdere factoren speelde. Daarnaast is het pas 1 a 2 wedstrijden weer goed. Dus kan nog goed duren dat het traject van Mo nóg langer duurt. Vind het niet echt dat dit per se het falen van PSV is. Tenzij de heren meer weten dan ik weet.
 
Dat de middenvelders matig zijn en verdedigers ruk zijn, Sangare en Rosario, Boscagli enz. En dat PSV gefaald heeft met Ihattaren door niet op tijd te handelen in zijn zaak, dat het allemaal onnodig te lang geduurd heeft, dat ze eerder moesten optreden/helpen toen ze hem zagen afglijden
Had iemand maar ingegrepen toen ze die droeftoeters zelf af zagen glijden.
Wat een nikszeggend groepje zelfingenomen non-analisten.

Als Mo zelf aangeeft heel blij te zijn met de support, het probleem bij zichzelf legt én de trainer na zn goal in de armen valt, dan heb je als buitenstaander niks anders te doen dan je hoed af te nemen en evt je eigen ongelijk te benoemen.
Maarja... de zelfingenomenheid hè? 'Egootje is groter dan t piemeltje'-gedrag. Meer niet.
 
Mensen hier moeten de aflevering van maandag niet terugkijken, vooral Sangare fans zullen huilen tot kerst :lmao:
Ik sluit me wederom aan bij JD, sterk en bruikbaar ventje maar het is echt geen geweldenaar zo als men hem hier omschrijft altijd.
Wat ik vooral merk is dat ze bij vi net even te lang zijn doorgegaan.. Laatste seizoen dit dan toch?
 
Als Mo zelf aangeeft heel blij te zijn met de support, het probleem bij zichzelf legt én de trainer na zn goal in de armen valt, dan heb je als buitenstaander niks anders te doen dan je hoed af te nemen en evt je eigen ongelijk te benoemen.

Elke speler reageert zo als Mo, je bent een pannenkoek als je jou problemen wel zomaar zou afschuiven op de club/trainer. Over 10 jaar kan je de waarheid misschien van hem horen als hij zegt PSV stond er bij en keek er naar meer niet. VI heren doelen er op dat PSV zich te afstandig/geduldig heeft gehouden in zijn zaak. Dat ze nadrukkelijker meer moesten doen en dat dit allemaal niet 1 of 1.5 jaar hoefde te duren. Of ze dat zeggen uit gevoel of inside information weet niemand nu.

Spelers zijn zelden eerlijk wanneer het moet, waarheid of natrappen hoor je altijd achteraf en dan kan het verhaal 180 graden keren.
 
Heeft Sangaré dit beloofd dan? Denk dat die lange pass ook nog wel ligt aan het feit dat we vaak op de helft van de tegenstander spelen en/of onze spelers toch nog te weinig diepte zoeken. Hierdoor kan ik me voorstellen dat Sangaré dit minder snel zal doen dan bij Toulouse. Waarbij een lange pass soms de enige optie is.
Nee, zijn profielen die hier gedeeld zijn.
Dat de middenvelders matig zijn en verdedigers ruk zijn, Sangare en Rosario, Boscagli enz. En dat PSV gefaald heeft met Ihattaren door niet op tijd te handelen in zijn zaak, dat het allemaal onnodig te lang geduurd heeft, dat ze eerder moesten optreden/helpen toen ze hem zagen afglijden
Maar waarom zijn ze matig resp. ruk? Dat ze ze niet goed vonden, had je net al gezegd.

Ik denk dat PSV het prima aangepakt heeft met Ihattaren. Of op zijn minst redelijk. Die jongen heeft nogal wat achter de rug, zeg. Daarbij hebben zij ook geen idee wat PSV en Ihattaren nu precies doen. Ik ook niet overigens, maar ik profileer me ook niet als kenner of journalist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan