De KNVB heeft zich al bij voorbaat ingedekt, door bij de afwijzing van PSV aan te geven "het gaat nu niet om plaatsing".
Dus wat krijg je: Ajax, AZ en Feyenoord krijgen een lekker weekend vrij. PSV is al geplaatst en moet dus "gewoon" spelen. Want het is ook belangrijk om de competitie niet overhoop te gooien en anders is het zielig voor Herenveen.
Als dat gebeurt, moet PSV weigeren te spelen. Dan maar 3 punten weg
 
Soms is flow ook sterker dan vermoeidheid. Zou alleen niet op 8 plaatsen wisselen. Zou eerder tegen Omonia wat spelers rust geven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jij mag Dick niet zo (understatement van het jaar), maar volgens mij is het Advocaat niet echt om het geld te doen. Die man schijnt echt geen andere hobby’s en interesses te hebben dan voetbal. Liep in Sint Petersburg regelmatig langs de Hermitage, maar ging liever een video van een wedstrijd kijken dan daar een keer naar binnen te lopen.
Wel geloof ik dat als hij ergens aan de slag gaat goed betaald wilt worden. Maar dat is denk ik meer een waarderingszaak dan dat hij dat geld op zichzelf belangrijk vindt.
Voor iemand die Dick niet mag ( volgens jou understatement van het jaar ) geef ik toch heel wat complimentjes uit richting hem. Ik word steeds milder :sneaky:
 
Gisteravond werd er bij RTL7 de suggestie gedaan dat Feijenoord een weekend vrij bij de KNVB moest vragen.
Volgende week donderdag is tenslotte belangrijk voor het Nederlandse voetbal.

Geldt eigenlijk ook voor AZ.

Ik zou hier voorstander van zijn. Vind het goed uit te leggen, als het verzoek ook daadwerkelijk wordt ingediend.

Maar de KNVB zal dit vast niet goedkeuren. Na het eerdere afwijzen van het verzoek van PSV. Toch???
Het is belangrijk voor het Nederlandse voetbal dat de competitie normaal verloopt. :rolleyes:
Ik zie niet in dat het belangrijk is voor het Nederlandse voetbal als AZ-Groningen en Feyenoord-Heracles uitgesteld zouden worden. Als je je als club plaatst voor de EL moet je maar met de consequenties leven en anders moet je maar stoppen met betaald voetbal. Daar hoeven andere clubs toch niet de dupe van te worden.
 
Het is belangrijk voor het Nederlandse voetbal dat de competitie normaal verloopt. :rolleyes:
Ik zie niet in dat het belangrijk is voor het Nederlandse voetbal als AZ-Groningen en Feyenoord-Heracles uitgesteld zouden worden. Als je je als club plaatst voor de EL moet je maar met de consequenties leven en anders moet je maar stoppen met betaald voetbal. Daar hoeven andere clubs toch niet de dupe van te worden.
Voor AZ wordt t ook wel een uitdaging dan, die hebben al een inhaalwedstrijd tussen kerst en nieuwjaar
 
Men is weer stil met bashen van Johan laatste tijden ;( Terwijl die maandag eerlijk was hoe hij RTL oor aan naaide, puur voor cash ging en alles openhartig vertelde. Maar dan hoor je de haters niet, zegt die 1 onzinnig dingetje dan huilt heel Nederland weer :lmao: Blijft prachtig om te zien hoe het haterssysteem werkt hahahaha
 
Men is weer stil met bashen van Johan laatste tijden ;( Terwijl die maandag eerlijk was hoe hij RTL oor aan naaide, puur voor cash ging en alles openhartig vertelde. Maar dan hoor je de haters niet, zegt die 1 onzinnig dingetje dan huilt heel Nederland weer :lmao: Blijft prachtig om te zien hoe het haterssysteem werkt hahahaha
Het is nog steeds een lul met vingers.
 
Men is weer stil met bashen van Johan laatste tijden ;( Terwijl die maandag eerlijk was hoe hij RTL oor aan naaide, puur voor cash ging en alles openhartig vertelde. Maar dan hoor je de haters niet, zegt die 1 onzinnig dingetje dan huilt heel Nederland weer :lmao: Blijft prachtig om te zien hoe het haterssysteem werkt hahahaha
Je hebt liever dat we een dagelijkse update geven van onze haat jegens Derksen?
Goed, deze geldt wat mij betreft ook voor heel 2021: Johan is een ongenuanceerde roeptoeter die graag choqueert met veelal ongefundeerde statetements en alleen maar kijkcijfersgeil is.
Of ik kwaktaal: hij is ruk en niet lievv.

En nee, misschien is niet 100% van wat hij zegt totale onzin. Dat is nieuws?
 
Je hebt liever dat we een dagelijkse update geven van onze haat jegens Derksen?
Goed, deze geldt wat mij betreft ook voor heel 2021: Johan is een ongenuanceerde roeptoeter die graag choqueert met veelal ongefundeerde statetements en alleen maar kijkcijfersgeil is.
Of ik kwaktaal: hij is ruk en niet lievv.
En nee, misschien is niet 100% van wat hij zegt totale onzin. Dat is nieuws?

Kijk zo hoort het, ongenuanceerde haat zonder dat men hem echt begrijpt of elk week volgt, het liefst gewoon 1 zin er uit pikken en de 13 zinnen voor/na niet er bij halen. Maar de nadruk mag vooral niet liggen op de goede dingen die hij doet of zegt, dat is niet boeiend :lmao:

HIJDHIDB
hij is johan derksen hij is de beste
 
Men is weer stil met bashen van Johan laatste tijden ;( Terwijl die maandag eerlijk was hoe hij RTL oor aan naaide, puur voor cash ging en alles openhartig vertelde. Maar dan hoor je de haters niet, zegt die 1 onzinnig dingetje dan huilt heel Nederland weer :lmao: Blijft prachtig om te zien hoe het haterssysteem werkt hahahaha

Mooie opening richting rechts, richting Quagmire...Quagmire aan de bal, Quagmire stoomt op karakteristieke wijze vol bravoure en energie op over de flank, Quagmire, Quagmire nog steeds, Quagmire haalt de achterlijn....Quagmire met een werkelijk sublieme voorzet....

Op zichzelf, zodat hij die over een tijd wederom snoeihard in kan koppen om wat mensen uit te lachen.

.....terwijl de bal een schitterende curve maakt vanaf de rechterflank, rent Q - zoals gewoonlijk sneller dan de bal - richting het strafschopgebied, Q positioneert zich rond de stip, Q anticipeert, springt en knikt....

GOAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Het is Q met de 0-16!! Q gaat aan de leiding met een marge van maar liefst zestien doelpunten. Zijn tegenstander Q loopt met het schaamrood op de kaken richting de zoveelste aftrap...
 
Aandacht: check✅

Nee nee, men hier is snel om hem te pakken als die een grapje maakt, maar doet die keer goede eerlijke daden dan is de topic dood. Haters moeten het wel eerlijk spelen, omdat ze zo graag hun best doen om hem constant alleen maar voor rotte appel uit te maken :mask:
 
Nee nee, men hier is snel om hem te pakken als die een grapje maakt, maar doet die keer goede eerlijke daden dan is de topic dood. Haters moeten het wel eerlijk spelen, omdat ze zo graag hun best doen om hem constant alleen maar voor rotte appel uit te maken :mask:
Ging om jou denk ik. Is wel een beetje een discussie uitlokken die er momenteel gewoon niet is. Wij moeten die dna test nog maar even uitstellen 😝
 
Nee nee, men hier is snel om hem te pakken als die een grapje maakt, maar doet die keer goede eerlijke daden dan is de topic dood. Haters moeten het wel eerlijk spelen, omdat ze zo graag hun best doen om hem constant alleen maar voor rotte appel uit te maken :mask:
goede eerlijke daden? Heeft ie zijn halve vermogen aan de voedselbank geschonken?
 
Nee nee, men hier is snel om hem te pakken als die een grapje maakt, maar doet die keer goede eerlijke daden dan is de topic dood. Haters moeten het wel eerlijk spelen, omdat ze zo graag hun best doen om hem constant alleen maar voor rotte appel uit te maken :mask:
Volgens ben je zelf een hater.
 
Terug
Bovenaan Onderaan