Helemaal eens. Vind alleen Schmidt onterecht aangepakt. Alsof het een of andere jankerd is. Maar als Dick boos op de VAR is, is het grappig.
Ze hebben een zwak voor Feyenoord vanwege Boskamp en René en zijn zoon die een fanatieke Feyenoord aanhang is. Ook als ze kritiek hebben op Feyenoord, dan komt het meer uit het hart dan dat ze Feyenoord belachelijk willen maken. En idd alles wat die kabouter doet, is leuk...
 
Maakte inderdaad geen blunders. Toch was het aardig geweest, als hij er minimaal 1 van de 4 gepakt had.

Ik vond Boscagli niet uitblinken, maar hij speelde helemaal niet zo slecht. Hij had ook beter kunnen ingrijpen natuurlijk, maar het centrum werd overspoeld door aanvallers, doordat de rest van het team niet verdedigde. De fouten kwamen vooral door Thomas, Max, Sangare en Fein.

Eens. Terechte kritiek van Schmidt. Dat mag toch ook.
Ook Sangare? Weet je dat wel zeker? 😁
 
Je n'ai fait aucune erreur en effet. Pourtant, cela aurait été bien s'il avait pris au moins 1 des 4.

Je ne pensais pas que Boscagli était génial, mais il n'a pas du tout joué si mal. Il aurait pu mieux intervenir, bien sûr, mais le centre a été envahi par les attaquants, car le reste de l'équipe ne s'est pas défendu. Les erreurs étaient principalement dues à Thomas, Max, Sangare et Fein.

Une fois que. Critique justifiée de Schmidt. C'est également permis.
Très bonne analyse ,
 
volgens Derksen “ van een trotse club als PSV weer een club van onder de rivieren hebben gemaakt met hun geklaag over de KNVB”....
Ik snap de media niet waarom als PSV een situatie schetst dat het dan gezeur is. En ze een calimero clubje uit de provincie zijn. Notabene 2 jaar geleden hebben we wedstrijden in de eredivisie verplaatst voor Ajax. Omdat we Europese punten konden pakken en tevens dat Ajax kans had de halve finale en later de finale te bereiken. Passen ze zelfs bestaande regels voor aan.

Nu bevind PSV zicht in een uitzonderlijke situatie. Vragen ze of ADO verplaatst kan worden. Zodat de selectie fit is om PAOK te verslaan. Maar nee dat is niet genoeg reden. Oke fair enough. Psv vind dit gek en geeft dit ook aan. Dan vind de media ze direct zeuren. Maar psv heeft de meeste wedstrijden gespeeld met een zowat lege bank (soms konden ze letterlijk niet 5x wisselen..). Dan vind ik dat je dat gewoon mag benoemen. Tegen PAOk misten ze ook gewoon nog steeds twee basisspelers en was de andere niet in staat langer dan 45 minuten te spelen. Om over de wissels maar te zwijgen.

Ja PSV kan winnen. Maar ik weet zeker dat Ajax dit ook aanhaalt zodra ze verliezen vanwege corona.


En dit is alles is nog zonder te benoemen dat de KNVB interland voetbal nog ondersteund. Mede met oefeninterlands. Ik persoonlijk vind dat PSV best kritisch mag zijn op de knvb. Ook vandaag schijnt er weer chaos te zijn met testen etc.

Jammer dat media als sv en vi niet objectief zouden kijken naar dit soort zaken en zich niet inlezen.
 
Ik snap de media niet waarom als PSV een situatie schetst dat het dan gezeur is. En ze een calimero clubje uit de provincie zijn. Notabene 2 jaar geleden hebben we wedstrijden in de eredivisie verplaatst voor Ajax. Omdat we Europese punten konden pakken en tevens dat Ajax kans had de halve finale en later de finale te bereiken. Passen ze zelfs bestaande regels voor aan.

Nu bevind PSV zicht in een uitzonderlijke situatie. Vragen ze of ADO verplaatst kan worden. Zodat de selectie fit is om PAOK te verslaan. Maar nee dat is niet genoeg reden. Oke fair enough. Psv vind dit gek en geeft dit ook aan. Dan vind de media ze direct zeuren. Maar psv heeft de meeste wedstrijden gespeeld met een zowat lege bank (soms konden ze letterlijk niet 5x wisselen..). Dan vind ik dat je dat gewoon mag benoemen. Tegen PAOk misten ze ook gewoon nog steeds twee basisspelers en was de andere niet in staat langer dan 45 minuten te spelen. Om over de wissels maar te zwijgen.

Ja PSV kan winnen. Maar ik weet zeker dat Ajax dit ook aanhaalt zodra ze verliezen vanwege corona.


En dit is alles is nog zonder te benoemen dat de KNVB interland voetbal nog ondersteund. Mede met oefeninterlands. Ik persoonlijk vind dat PSV best kritisch mag zijn op de knvb. Ook vandaag schijnt er weer chaos te zijn met testen etc.

Jammer dat media als sv en vi niet objectief zouden kijken naar dit soort zaken en zich niet inlezen.
En dus zegt de KNVB dat ze er alles (op basis van eerder gemaakte afspraken en vooral de Europese vergoedingen) aan doen om te zorgen dat clubs Europees goed kunnen presteren, maar doen ze het tegenovergestelde. Dus de club ziet waar de problemen zitten, geeft dat aan bij de KNVB die (in tegenstelling tot alle andere competities verwachten dat je aanspraak maakt op spelers van Jong PSV en de teams eronder) hun afspraken niet nakomt, waardoor je er in Europa uiteindelijk afgaat omdat spelers het niet 90 minuten kunnen bolwerken.

Natuurlijk mag je dan geen kritiek hebben en wordt je afgerekend op de (Europese) resultaten... Logisch toch?
 
Laatst bewerkt:
SV zit echt weer te hakken op PSV omtrent Corona. “Ajax hoor je niet, AZ niet en PSV miept en zeurt.. breedte is gewoon niet sterk genoeg.” Een verschilletje, AZ en Ajax misten maximaal 1/2 basisspelers, wij 5 en de directe vervangers ook nog eens. Niet te vergelijken toch.
 
SV zit echt weer te hakken op PSV omtrent Corona. “Ajax hoor je niet, AZ niet en PSV miept en zeurt.. breedte is gewoon niet sterk genoeg.” Een verschilletje, AZ en Ajax misten maximaal 1/2 basisspelers, wij 5 en de directe vervangers ook nog eens. Niet te vergelijken toch.
Breedte is ook niet sterk genoeg. Voor Teze en Dumfries heb je gewoon geen (goede) vervangers en Boscagli is gewoon slecht maar achter hem heb je Viergever... Bovendien is sowieso Teze en Boscagli achterin gewoon slecht beleid van een topclub die de positie van het centrale duo achterin opnieuw heeft onderschat. Dit alles ondanks het feit dat Teze het redelijk tot goed doet. Naast zo’n jongen mag bij PSV nooit een Boscagli staan. Alles wat ze zieden over de selectie van PSV is gewoon waar.
 
Breedte is ook niet sterk genoeg. Voor Teze en Dumfries heb je gewoon geen (goede) vervangers en Boscagli is gewoon slecht maar achter hem heb je Viergever... Bovendien is sowieso Teze en Boscagli achterin gewoon slecht beleid van een topclub die de positie van het centrale duo achterin opnieuw heeft onderschat. Dit alles ondanks het feit dat Teze het redelijk tot goed doet. Naast zo’n jongen mag bij PSV nooit een Boscagli staan. Alles wat ze zieden over de selectie van PSV is gewoon waar.
Mijn punt waar je aan voorbij gaat is dat t nogal een verschil is of je 5 basisspelers mist en diens vervangers of 1 a 2.
 
Laatst bewerkt:
SV zit echt weer te hakken op PSV omtrent Corona. “Ajax hoor je niet, AZ niet en PSV miept en zeurt.. breedte is gewoon niet sterk genoeg.” Een verschilletje, AZ en Ajax misten maximaal 1/2 basisspelers, wij 5 en de directe vervangers ook nog eens. Niet te vergelijken toch.
Ja maar wat los je er mee op om een beetje gaan zitten zielepoten. Wat is dat ook voor een signaal naar de rest van de selectie. Het biedt andere ook weer kansen om zich in de picture te spelen en we hebben ook niet tegen Real Madrid moeten spelen hè. In Europa stond er overigens vaak een prima team, iig een team waar meer uit viel te halen.
Ik ben het wel met je eens dat het team dat er vandaag stond een stuk beter is, maar we moeten ons er nu eenmaal bij neerleggen dat er begin van het seizoen regels zijn gemaakt, wij aardig wat spelers hebben gehaald om meer dan 11 spelers op te kunnen stellen en dit nog lang niet over is.
 
Mijn punt waar je aan voorbij gaat is dat t nogal een verschil is om je 5 basisspelers mist en diens vervangers of 1 a 2.
NU.nl: Met de Noorse tiener Mathias Kjølø viel zondag weer een nieuweling in bij PSV. Trainer Roger Schmidt deed in acht competitieduels al een beroep op 28 spelers en hoopt na de interlandperiode eindelijk aan een vast elftal te kunnen gaan werken.

Dan mag je daar best iets over zeggen!

En ja hier zitten ook spelers bij die inmiddels niet meer voor PSV spelen.
 
SV zit echt weer te hakken op PSV omtrent Corona. “Ajax hoor je niet, AZ niet en PSV miept en zeurt.. breedte is gewoon niet sterk genoeg.” Een verschilletje, AZ en Ajax misten maximaal 1/2 basisspelers, wij 5 en de directe vervangers ook nog eens. Niet te vergelijken toch.
Dat soort figuren staan vooraan om bij t minste of geringste te gaan zeuren dat PSV miept en zielig doet. Het zijn die figuren die zelf de calimero kaart spelen.

Wat PSV heeft gedaan is in eerste instantie opkomen voor de eigen spelers, voor hun gezondheid. M.n. Schmidt focuste zich daar volledig op. Vervolgens zei hij ook dat het is zoals het is, en dat ze er alles aan gaan doen een goed resultaat te behalen. Oftewel, hij accepteerde al snel de situatie.
Maarja, dat hebben die figuren niet willen horen. Vergelijking met ajax is sowieso lachwekkend overigens, die hebben niemand gemist uiteindelijk.

Mbt breedte selectie hebben ze wel n punt, en dan m.n. beide backpositities. Maar dat gaat voorbij aan t punt van Schmidt en is dus een non-argument in deze.

Kortom: komt niks zinnigs uit bij die figuren. Lekker laten lullen. En de mond snoeren met een kampioenschap. Beste manier.
 
Snoeks was trouwens ook behoorlijk chagrijning in zn samenvatting gisteren. Kan die man niet met pensioen ondertussen? Het is niet alleen bij PSV, hij weet iedere wedstrijd te verpesten met zn commentaar..
 
Breedte is ook niet sterk genoeg. Voor Teze en Dumfries heb je gewoon geen (goede) vervangers en Boscagli is gewoon slecht maar achter hem heb je Viergever... Bovendien is sowieso Teze en Boscagli achterin gewoon slecht beleid van een topclub die de positie van het centrale duo achterin opnieuw heeft onderschat. Dit alles ondanks het feit dat Teze het redelijk tot goed doet. Naast zo’n jongen mag bij PSV nooit een Boscagli staan. Alles wat ze zieden over de selectie van PSV is gewoon waar.
Breedte ben ik het gedeeltelijk met je eens. Voor de backs zijn we ondergezet. Echter heeft corona op meer posities effect gehad dan alleen de backs. Ook op het middeveld werd het een puzzel (terwijl die juist vrij breed bezet is). Eigenlijk geeft het volgende artikel wel goed aan:

We gebruikte 2 spelers meer in 8 duels dan over het gehele vorig seizoen. Als je dan bedenkt dat we alleen Vitesse (kun je verliezen), Heracles, Granada (kun je van verliezen) en PAOK (kun je verliezen) punten hebben verloren. Vind ik dat je niet eens kunt spreken over zo een slechte breedte. Ik denk zelfs dat Ajax punten had verspeeld tegen deze clubs als ze zoveel spelers miste als wij. Daardoor wil ik niet per se zeggen dat de breedte zo slecht is.

Ja de verdediging van PSV is zwak. Als Baumgartl weg ging was daar ook een nieuwe verdediger voor aangetrokken. Alleen denk ik wel dat deze verdediging baat heeft van een fit/vast middenveld. Die ook duels wint en de bal veroverd. Dan belast je zo een Boscali minder.

Waarom AZ niet zeurt. Geen idee. Ik volg AZ niet zo nauw. Maar volgensmij was hun bank nog iets beter gevuld dan de onze en hadden de bepalende spelers hier minder last van. Dan zou wellicht een reden kunnen zijn.
 
Snoeks was trouwens ook behoorlijk chagrijning in zn samenvatting gisteren. Kan die man niet met pensioen ondertussen? Het is niet alleen bij PSV, hij weet iedere wedstrijd te verpesten met zn commentaar..
Een Ajax fan maar als kind me favoriete commentator. Echt een goede stem.
Eddy Poelman blijft voor mij de beste en fijnste om naar te luisteren.
 
Breedte ben ik het gedeeltelijk met je eens. Voor de backs zijn we ondergezet. Echter heeft corona op meer posities effect gehad dan alleen de backs. Ook op het middeveld werd het een puzzel (terwijl die juist vrij breed bezet is). Eigenlijk geeft het volgende artikel wel goed aan:

We gebruikte 2 spelers meer in 8 duels dan over het gehele vorig seizoen. Als je dan bedenkt dat we alleen Vitesse (kun je verliezen), Heracles, Granada (kun je van verliezen) en PAOK (kun je verliezen) punten hebben verloren. Vind ik dat je niet eens kunt spreken over zo een slechte breedte. Ik denk zelfs dat Ajax punten had verspeeld tegen deze clubs als ze zoveel spelers miste als wij. Daardoor wil ik niet per se zeggen dat de breedte zo slecht is.

Ja de verdediging van PSV is zwak. Als Baumgartl weg ging was daar ook een nieuwe verdediger voor aangetrokken. Alleen denk ik wel dat deze verdediging baat heeft van een fit/vast middenveld. Die ook duels wint en de bal veroverd. Dan belast je zo een Boscali minder.

Waarom AZ niet zeurt. Geen idee. Ik volg AZ niet zo nauw. Maar volgensmij was hun bank nog iets beter gevuld dan de onze en hadden de bepalende spelers hier minder last van. Dan zou wellicht een reden kunnen zijn.
Als je zegt van Vitesse, Granada, PAOK kunnen (=mogen) we verliezen, ligt de lat wel heel erg laag. Dan ga je er dus vanuit dat je in principe niet gaat overwinteren in Europa en je in de competitie voor plaats 3-5 speelt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan