Het ED heeft een constructie gemaakt van hoe hij is gehaald. Daarnaast wachtte Götze tot op de laatste dag. Als PSV even 7 miljoen salaris had kunnen betalen dan was Götze wel eerder in beeld. Dit is een kwestie van een naam, juist club en veel geluk. Götze zat niet te wachten op China en de VS (hier verdiende hij meer). Dan blijven subtoppers/middemoters over. Om nu bij Herta te spelen voor 7 miljoen is een optie. Maar met PSV en Schmidt had hij het gevoel prijzen te kunnen pakken en echt in beeld te komen voor topclubs. Wat ook is. Bij PSV kan hij een prijs pakken in twee jaar en dat staat altijd goed. Daarnaast als hij bij Hertha een wedstrijd slecht speelt dan zit direct de pers er bovenop. Dat is ietsje minder in Nederland.

Hierdoor vind ik het verhaal wel geloofwaardig. Zeker omdat hij na 2 jaar PSV alsnog naar de VS en China kan gaan en daar 14 tot 20 miljoen kan verdienen. Ik denk oprecht dat de jongen koste wat kost een sportieve revanche wil nemen.
De belangrijkste aanvulling hier op is dat hij álle transferrechten zelf behoudt. PSV huurt hem in principe, van Götze BV. Een subtopper in Duitsland was hier nooit mee akkoord gegaan denk ik.
 
De belangrijkste aanvulling hier op is dat hij álle transferrechten zelf behoudt. PSV huurt hem in principe, van Götze BV. Een subtopper in Duitsland was hier nooit mee akkoord gegaan denk ik.

Dat heb ik iemand horen zeggen, dat heb ik zelf vandaag ook nog aangehaald, maar jij lijkt overtuigd. Heb je dat toevallig ergens "officieel" gelezen?
 
De belangrijkste aanvulling hier op is dat hij álle transferrechten zelf behoudt. PSV huurt hem in principe, van Götze BV. Een subtopper in Duitsland was hier nooit mee akkoord gegaan denk ik.
Dat kun je toch van bijna iedere speler zeggen? Vind een 2 jarig contract best prima. Als het 1 jaar contract was dan zou ik het wel zo zeggen.
 
Maar een heel programma hou ik ook niet vol, hoor. 't Is een beetje de hoogte- dan wel dieptepunten via YouTube, en via 'terugkijken' het PSV-blokje. Zelfde geldt voor Studio Voetbal, overigens.

Dat is als 3 vrienden in een kroeg vergelijken met 3 zakenpartners in een serieuze vergadering, dat is VI vs SV.
Totaal niet te vergelijken, al lijkt het op elkaar. 1 focust op lol en entertainment in elk vorm en ander op minimaal 99,7% voetbal-only-talk. De 1 is dus echt niet beter dan de ander, tis maar hoe je er naar kijkt en waar je de nadruk op legt.
 
Dat is als 3 vrienden in een kroeg vergelijken met 3 zakenpartners in een serieuze vergadering, dat is VI vs SV.
Totaal niet te vergelijken, al lijkt het op elkaar. 1 focust op lol en entertainment in elk vorm en ander op minimaal 99,7% voetbal-only-talk. De 1 is dus echt niet beter dan de ander, tis maar hoe je er naar kijkt en waar je de nadruk op legt.

't Ging meer over mijn kijkgedrag dan de inhoud.
Overigens, als VI alleen maar entertainment was, zou ik het niet interessant vinden.
 
Dikke tip voor de mensen die gisteren erg boos waren na onze nederlaag; niet naar VI kijken, want daar worden we volledig gefileerd. Gegarandeerd. Bespaar jezelf de ergernis. :drool:
 
Aldus Lange Korte Frans.
Nee, je bedoelt Frans Hals, die was zo blauw als n tientje

Bankbiljet-van-10-gulden-met-Frans-Hals-verzamelhuis.net_.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan