Rood voor Onana en een Penalty zou de juiste straf zijn.
Luuk de Jong ging te theatraal naar de grond waardoor Makkelie al direct naar de gele kaart greep en Nijhuis als VAR niet meer ingreep.

En zodra Lozano een elleboogje uitdeelt, is het zijn temperament dat hij af moet leren. Onana moet zijn elleboog gewoon thuishouden, ook al overdrijft Luuk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja overdrijven is niet mooi. Maar komt ook mede omdat spelers een soort van geleerd hebben te overdrijven zodat een scheidsrechter ingrijpt of om het te beinvloedde. Je zou zeggen dat de VAR gaat helpen. Maar de VAR lijkt nu nog te random te zijn om dit probleem op te lossen. Integendeel heb soms het idee dat ze terug kijken omdat iemand op de grond ligt. Maar goed. Onana pakt expres de bal in de andere hand om daarna een bewuste elleboogstoot uit te delen. Dat dit zo gebagatelliseerd word voor sommige media snap ik niet helemaal. Zeker niet gezien de meeste spelers op dezelfde manier vallen als de Jong, zouden de meeste ajaxcieden namelijk ook doen. Maar een expres een elleboog geven hoort gewoon niet thuis op het veld en geeft een slecht voorbeeld aan de jeugd. Maakt niet uit hoe hard het is. Tenslotte er staat niet in de regels, elleboog word bestraft als een rip word gebroken. Niet als iemand expres een elleboog doet is dat gewoon iets om te straffen.
 
Overigens, met het hangen up joetjoep kwam deze naar boven


'keuze voor Ten Hag betaald zich uit' Tja, ik zwijg verder ff.
 
Weet je het lijkt wel of de hoge heren in Zeist of waar dan ook de scheidsrechterscomissie /tuchtcommisie huist gewoon met zijn allen hebben afgesproken dat in de komende tijd maar ook de afgelopen tijd er GEEN ENKELE SPELER VAN AJAX GESCHORST MAG WORDEN OP BASIS VAN TV BEELDEN
 
Er zijn de afgelopen seizoenen zoveel spelers van AJAX vrijuit gegaan terwijl iedereen in NEDERLAND het erover eens was dat die speler een schorsing van een aantal wedstrijden verdiende bah
 
Er zijn de afgelopen seizoenen zoveel spelers van AJAX vrijuit gegaan terwijl iedereen in NEDERLAND het erover eens was dat die speler een schorsing van een aantal wedstrijden verdiende bah
Maak je niet te druk want....
Wij staan bovenaan!!
 
Weet je een veiliger alternatief? Hoeft niet gratis, ik ben bereid ervoor te betalen.
Misschien heb je het al opgelost, maar mijn 2 centen: Ik ben al jaren een zeer tevreden gebruiker van ExpressVPN. Werkt altijd, zelfs nog steeds met de Amerikaanse Netflix (al moet je er wel een specifieke server voor gebruiken - New Jersey 1). Ze hebben ook verschillende Nederlandse servers, dus het zou ook voor jou moeten werken. En ze hebben een geld-terug-garantie, dus je kunt het risicoloos uitproberen.
 
Hoi Weltmeister, ik kan niet meer vinden waar je schreef over echte trainers. Je miste mijn onderbouwing, maar ik ga echt niet meer voor de 911x uitleggen waarom een analfabeet, die alleen maar teert op zijn boerenslimme verleden als voetballer, toch echt géén trainer is.
 
Ik denk dat hij juist zo goed is door die nare trekjes. :)

Altijd maar die nadruk op ‘nare trekjes’ die enerzijds positief, maar anderzijds negatief kunnen zijn. Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik begin er echt een punthoofd van te krijgen van ‘de media’, maar nu hier ook, die blijven wachten/zoeken op/naar het positieve/negatieve gedrag van MvB.

‘Kijk, hij staat met een voetje uit het coachvak.’
‘Kijk, daar praat hij weer tegen de 4e man.’
‘Nou ja zeg, miljaar, nu slaat hij een arm om de 4e man.....wacht maar tot ze een x verliezen! Dan zal je het meemaken.’
‘Zo spreek je een collegatrainer toch niet aan!’

Bah, bah, bah.

Ik zou er geen aandacht aan schenken.
Leven en laten leven.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Weltmeister, ik kan niet meer vinden waar je schreef over echte trainers. Je miste mijn onderbouwing, maar ik ga echt niet meer voor de 911x uitleggen waarom een analfabeet, die alleen maar teert op zijn boerenslimme verleden als voetballer, toch echt géén trainer is.

Je hebt het over Bosz, neem ik aan? ;)
Ik vind Frank de Boer de overtuiging hebben die een trainer in mijn ogen nodig heeft. Voetballen kunnen ze wel. En de meeste voetballers zullen je tactiek ook nog wel begrijpen. En er zijn genoeg technische mensen aanwezig die aan de slag kunnen met dat onderdeel van het vak. Het enige wat de hoofdcoach nog hoeft te doen is ze met de neuzen ( ja ja, kop 'em maar in) dezelfde kant op te krijgen en ze met de juiste instelling het veld in te sturen. Ik denk dat hij dat kon. Ik vond hem in ieder geval geloofwaardig, waar ik bij een heleboel andere zogenaamde trainers het gevoel heb dat ze bol staan van de trucs.

Altijd maar die nadruk op ‘nare trekjes’ die enerzijds positief, maar anderzijds negatief kunnen zijn. Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik begin er echt een punthoofd van te krijgen van ‘de media’, maar nu hier ook, die blijven wachten/zoeken op/naar het positieve/negatieve gedrag van MvB.

‘Kijk, hij staat met een voetje uit het coachvak.’
‘Kijk, daar praat hij weer tegen de 4e man.’
‘Nou ja zeg, miljaar, nu slaat hij een arm om de 4e man.....wacht maar tot ze een x verliezen! Dan zal je het meemaken.’
‘Zo spreek je een collegatrainer toch niet aan!’

Bah, bah, bah.

Ik zou er geen aandacht aan schenken.
Leven en laten leven.

Van Bommel was als speler niet kleurloos. Zocht overal en altijd de grens op. Dat heeft hij zelf gedaan. Die mentaliteit heeft hem ook ver gebracht. Nu is hij als trainer de new kid on the block. Natuurlijk zoeken ze naar die spraakmakende dingetjes en kijken ze of dat stukje Bommel er nog inzit. De enige die de reputatie van Mark van Bommel kan veranderen is Mark van Bommel zelf. Gewoon kampioen worden en 10 punten halen in de CL. Dan gaat het niet meer over het voetje, de 4e man of de pleurops tegen Ten Hag.
 
Misschien heb je het al opgelost, maar mijn 2 centen: Ik ben al jaren een zeer tevreden gebruiker van ExpressVPN. Werkt altijd, zelfs nog steeds met de Amerikaanse Netflix (al moet je er wel een specifieke server voor gebruiken - New Jersey 1). Ze hebben ook verschillende Nederlandse servers, dus het zou ook voor jou moeten werken. En ze hebben een geld-terug-garantie, dus je kunt het risicoloos uitproberen.
Thanks, daar zat ik aan te denken na de tip van Bacchus. Goed te horen van een tevreden gebruiker, binnenkort gaat Hola eruit, maar nog niet voor de afslachting van NAC morgen.
 
Ik heb niet gekeken maar ik moet ook eerlijk zeggen dat de weergave hier soms erg selectief is. Vorige keer waren ze vrij positief over PSV maar dan nog zag ik hier veel klaagzang over hoe ze het deden.
 
Ik heb niet gekeken maar ik moet ook eerlijk zeggen dat de weergave hier soms erg selectief is. Vorige keer waren ze vrij positief over PSV maar dan nog zag ik hier veel klaagzang over hoe ze het deden.
Ik denk ook niet dat ze per se negatief zijn over PSV, maar als Pierre er zit wordt ik spontaan slaperig. Zo weinig boeit het mij, wat hij te zeggen heeft.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan