Weet je een veiliger alternatief? Hoeft niet gratis, ik ben bereid ervoor te betalen.

Indertijd zijn wij op een betaalde dienst overgestapt (ik kan me niet meer herinneren wat dat was), maar dat is al weer even geleden (ik ben er mee gekapt omdat ik er niet genoeg gebruik van maakte om de kosten te rechtvaardigen). Mijn inschatting is dat in deze markt dingen zo snel veranderen dat je het beste even wat online onderzoek kan doen op verschillende fora (e.g. tweakers) wat op dit moment de beste alternatieven zijn.
 
Indertijd zijn wij op een betaalde dienst overgestapt (ik kan me niet meer herinneren wat dat was), maar dat is al weer even geleden (ik ben er mee gekapt omdat ik er niet genoeg gebruik van maakte om de kosten te rechtvaardigen). Mijn inschatting is dat in deze markt dingen zo snel veranderen dat je het beste even wat online onderzoek kan doen op verschillende fora (e.g. tweakers) wat op dit moment de beste alternatieven zijn.
Wellicht kun je hier iets mee?

Dank, ga ik mee aan de slag
 
Hij ging ook wel als een volleerde Neymar of Robinho naar de grond, gruwelijk slecht toneelspel. Terecht geel, maar de keeper had 'm ook moeten krijgen.

Eens: als hij gewoon duidelijk liet merken dat er iets aan de hand was zonder te gaan liggen als een sterfende zwaan dan was de gele kaart niet nodig geweest. Het aanstellen is voor mij (op voetbal gebied) irritatie nummer 1. Wat mij betreft gaan ze dit soort dingen vaker doen, geel trekken voor aanstellen.
Daarna natuurlijk wel straffen voor dit soort overtredingen die niets met het voetbal te maken heeft. Voor een kaart gewoon de VAR inschakelen. Rood en geel. (voor mij was de elleboog een gele kaart).
 
Hij ging ook wel als een volleerde Neymar of Robinho naar de grond, gruwelijk slecht toneelspel. Terecht geel, maar de keeper had 'm ook moeten krijgen.

Als de Jong even over zijn ribben wrijft en een licht grimas trekt, dan krijgt hij natuurlijk ook nooit iets mee. Maar de Jong verzint natuurlijk niet de overtreding.
Maar wat jij wilt veroorzaakt een catch 22: als je toont dat het een overtreding is ben je een aansteller en wordt de dader niet bestraft. En als je het niet toont wordt de dader niet bestraft omdat er niets aan de hand is.
 
Hij ging ook wel als een volleerde Neymar of Robinho naar de grond, gruwelijk slecht toneelspel. Terecht geel, maar de keeper had 'm ook moeten krijgen.

Reactie is overdreven, maar wat moet je anders doen na een elleboog? Hij deed in ieder geval geen Berghuisje.
ALs De Jong geel krijgt voor toneel, dan verdient Onana rood. Het is immers geen duel, hij geeft gewoon in het voorbijgaan een elleboog.
 
Reactie is overdreven, maar wat moet je anders doen na een elleboog? Hij deed in ieder geval geen Berghuisje.
ALs De Jong geel krijgt voor toneel, dan verdient Onana rood. Het is immers geen duel, hij geeft gewoon in het voorbijgaan een elleboog.

Rood voor Onana en een Penalty zou de juiste straf zijn.
Luuk de Jong ging te theatraal naar de grond waardoor Makkelie al direct naar de gele kaart greep en Nijhuis als VAR niet meer ingreep.
 
De heren van VI (voor het eerst in maanden gekeken) waren gisteren erg positief over PSV en onze spelers, tot het lyrische aan toe. Mooi om te zien.
 
Rood voor Onana en een Penalty zou de juiste straf zijn.
Luuk de Jong ging te theatraal naar de grond waardoor Makkelie al direct naar de gele kaart greep en Nijhuis als VAR niet meer ingreep.

Ja, en dat laatste blijft me verbazen. Nijhuis ziet ook dat Makkelie hier blundert.
Van een elleboogstoot zoals Onana hem gaf, ga je niet naar de grond met de handen voor je gezicht. Je kunt wel, mits ie goed geplaatst is in het middenrif, de adem kwijt zijn en misschien zelfs even pijn hebben (zeker als je hem niet ziet aankomen). Makkelie ging er op af alsof ie bij ajaks speelde, begon nog net niet aan hem te trekken. Laat het ook na om te gaan kijken, zodat ie zeker weet dat het geel terecht is. Maar nogmaals: Nijhuis had even "elleboog van Onana"kunnen kuchen.
 
Ik had het idee dat Makkelie een zware nacht had gehad. Er was een moment in de tweede helft dat hij als een halve debiel wegwerp gebaren stond te maken tegen Schwaab, moeten ze andersom eens proberen. Gezag uitstralen is prima, maar hij sloeg een beetje door
 
Ja, en dat laatste blijft me verbazen. Nijhuis ziet ook dat Makkelie hier blundert.
Van een elleboogstoot zoals Onana hem gaf, ga je niet naar de grond met de handen voor je gezicht. Je kunt wel, mits ie goed geplaatst is in het middenrif, de adem kwijt zijn en misschien zelfs even pijn hebben (zeker als je hem niet ziet aankomen). Makkelie ging er op af alsof ie bij ajaks speelde, begon nog net niet aan hem te trekken. Laat het ook na om te gaan kijken, zodat ie zeker weet dat het geel terecht is. Maar nogmaals: Nijhuis had even "elleboog van Onana"kunnen kuchen.

Luuk de Jong had inderdaad gewoon even krom moeten gaan staan naar adem happend. Dan was het opgevallen dat Onana iets gedaan had en had in alle rust overleg tussen Makkelie en Nijhuis plaats kunnen vinden. Nu kreeg het blijven liggen op de grond door Luuk de Jong de overhand.
 
Ik had het idee dat Makkelie een zware nacht had gehad. Er was een moment in de tweede helft dat hij als een halve debiel wegwerp gebaren stond te maken tegen Schwaab, moeten ze andersom eens proberen. Gezag uitstralen is prima, maar hij sloeg een beetje door

https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=14057

Makkelie komt hier gewoon als een doorgesnoven hooligan aan. En dan die commentator; hoe weet die nu hoe hard die elleboog was?
En Hoetie; nergens heeft de Jong zijn handen voor zijn gezicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan