Ik heb de uitzending vanmorgen bewust even teruggekeken en ik vond dat ze PSV compliment op compliment gaven. Ajaks was afgedroogd / afgetroefd door een goed spelend PSV. De Amsterdammers hadden maar één kans in de hele wedstrijd en dat was de verdienste van PSV. Ik had het op voorhand véél negatiever verwacht, n.a.v. de berichten die ik op Twitter voorbij had zien komen.
vond t ook niet negatief. Maar ging meer over de zwakte bij ajax (o.a. blind) dan bijvoorbeeld over het sterke spel van Rosario. Maar heb mij niet zitten ergeren hoor ;)
 
Ik heb de uitzending vanmorgen bewust even teruggekeken en ik vond dat ze PSV compliment op compliment gaven. Ajaks was afgedroogd / afgetroefd door een goed spelend PSV. De Amsterdammers hadden maar één kans in de hele wedstrijd en dat was de verdienste van PSV. Ik had het op voorhand véél negatiever verwacht, n.a.v. de berichten die ik op Twitter voorbij had zien komen.

Ik heb gisterenavond een stukje gekeken, en ik kan er inderdaad moeilijk iets negatiefs over zeggen. Zeer complimenteus richting PSV, en Ten Hag kreeg terecht de wind van voren over zijn onbegrijpelijke keuze voor De Jong en Blind centraal achterin.
 
Alleen het elleboogje dat zo enorm werd gebagatelliseerd vond ik een beetje raar.

Volgens mij werd wel nog de opmerking gemaakt dat Ronaldo in de CL rood kreeg voor een vergelijkbaar iets.

De opmerking van Luuk zelf vond ik nog wel terecht, en ook problematisch. Dat je hem per definitie nooit mee krijgt als je gewoon doorloopt. Als de VAR zo weinig mag als op dit moment (alleen ingrijpen bij onterecht rood of als er rood of een penal gegeven zou moeten worden) dan kom je daar ook nooit vanaf. Als de VAR mag ingrijpen bij een vergrijp als deze, dan kan Luuk gewoon blijven staan en aangeven dat hij geraakt wordt. Nu is de enige kans dat het gezien of er iets aan gedaan wordt dat hij naar de grond gaat.
 
SV lang niet meer gezien, maar op zich geen verkeerd programma. Wat ze denk ik missen is een presentator die er wat meer op zit en soms ook z'n eigen mening geeft. Egbers blijft toch teveel de man die voorleest vanaf de autocue.
 
SV lang niet meer gezien, maar op zich geen verkeerd programma. Wat ze denk ik missen is een presentator die er wat meer op zit en soms ook z'n eigen mening geeft. Egbers blijft toch teveel de man die voorleest vanaf de autocue.

Dat niet alleen. Hij onderbreekt zijn mede tafelgenoten op de verkeerde momenten. Hij is totaal niet geschikt voor Studiovoetbal. Laat hem maar "Andere tijden sport" maken.
 
Heel vele voetbal praatprogrammas waren vroeger prima te zien via internet. En dan was er ook nog soldaat van kaas/kaassoldaat met deze shows op 1 locatie.Tegenwoordig zijn al deze shows niet meer te zien als je niet in Nederland woont. De tafel van kees, natafelen met Kees, Veronica Inside zijn daardoor niet meer te volgen.

Iemand een idee hoe dit te zien is (nee het gebruik van VPN/Opera Browser helpt niet)?
Ik kijk Veronica Inside gewoon via uitzending gemist op de veronica site. Heb Hola geinstalleerd en als je die op NL zet, kan ik altijd zonder problemen kijken.

Tafekl van Kees etc is Fox geloof ik, die zijn voor zover ik weet niet vanuit het buitenland te bekijken.
 
Nou, niet zozeer dat PSV goed was maar ajax slecht. Keuze van Ten Hag voor Blind en te Ligt onlogisch. Het elleboogje werd genoemd (is daar al een reactie over van Makkalie / Nijhuis / Zeist?).

Even niet vergeten te vermelden dat het taalgebruik en de reactie van van Bommel op ten Hag die steeds om gele kaarten vroeg veroordeeld werd, maar vreemd genoeg werd er geen oordeel geveld over het smeken voor kaarten van ten Hag. Verrassend? Zeker niet! Lachwekkend? Uiteraard!
 
Fox heeft toch zo'n promo-filmpje 'durf te dromen' waarin PSV het doelpuntenrecord verpulvert. Komt er misschien toch nog één uit. Ze liggen namelijk voor op schema (record=122 en schema=136).
 
Ik kijk Veronica Inside gewoon via uitzending gemist op de veronica site. Heb Hola geinstalleerd en als je die op NL zet, kan ik altijd zonder problemen kijken.

Tafekl van Kees etc is Fox geloof ik, die zijn voor zover ik weet niet vanuit het buitenland te bekijken.
Vond het wel een goede tip Hola VPN. Dus ik ben er even verder in gedoken. Er zitten wel wat haken en ogen aan: https://www.computeridee.nl/nieuws/gratis-netflix-vpn-hola-is-onveilig/
https://vpndiensten.nl/vpn-aanbieder/hola-vpn/
https://thebestvpn.com/reviews/hola-vpn/
 
Terug
Bovenaan Onderaan