Als Nimwegenaar onderstreep ik deze reactie. Ik kan echter maar 1 like geven
Ook ik kan mijn roots niet verloochenen.

Ik was gisteren nog een paar uur op Papendal om een bootcamp-les te verzorgen. (Op één van de trainingsvelden van Vitesse) en kreeg van verschillende familieleden met een Nijmeegs hart het verzoek om de boel maar meteen in de fik te steken, nu ik er toch was. 😁
 
Eigenlijk geen straf dus aangezien ze toch zouden degraderen. Ze kunnen misschien nog wel een record pakken om als eerste club te degraderen met een negatief puntenaantal?
 
Eigenlijk geen straf dus aangezien ze toch zouden degraderen. Ze kunnen misschien nog wel een record pakken om als eerste club te degraderen met een negatief puntenaantal?

Ajax die punten verspeelt tegen de nummer laatst met een negatief puntenaantal vind ik toch mooier
 
Hmm volledig terecht toch had ik het liever bij een andere club gezien, ajax ofzo
 
Hmm volledig terecht toch had ik het liever bij een andere club gezien, ajax ofzo
Daarvoor moet toch wel echt iets gebeuren, daar in Duivendrecht. Dat de selectie van ajax het veld opkomt en machinegeweren leegschiet in het uitvak. En dat ze daar goedkeuring voor kregen van de AD, de RvC en de aandeelhouders.
Misschien, heel misschien dat Ajax dan een punt aftrek zou krijgen.
 
Ik vraag me dan wel af hoe de som eruit ziet op basis waarvan men tot 18 printen komt. Waarom niet 17 of 21?
 
Laat dit dan maar een les zijn: ga niet in zee met buitenlandse investeerders. Vroeger of later nekt dit de club. Nu kan Vitesse op zoek naar vrienden uit de regio die hun uit dit moeras trekken.
 
Daarvoor moet toch wel echt iets gebeuren, daar in Duivendrecht. Dat de selectie van ajax het veld opkomt en machinegeweren leegschiet in het uitvak. En dat ze daar goedkeuring voor kregen van de AD, de RvC en de aandeelhouders.
Misschien, heel misschien dat Ajax dan een punt aftrek zou krijgen.
Of ze moeten de licentieregels overtreden, zoals alle clubs hebben gedaan die ooit puntenaftrek hebben gekregen.
 
Laat dit dan maar een les zijn: ga niet in zee met buitenlandse investeerders. Vroeger of later nekt dit de club. Nu kan Vitesse op zoek naar vrienden uit de regio die hun uit dit moeras trekken.
Yup. Die gebruiken dit soort clubs puur om snel geld te verdienen. Nac en Ado kunnen daar ook over mee praten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan