Openda is dreigend. Constant aan ‘t sleuren. Snel, kan een goal maken, maar geen fijne techniek. Zo’n speler hebben we al met Vertessen en ik denk dat de laatste in de toekomst zelfs beter kan zijn. Vertessen bij Vitesse zou ook een openbaring zijn. Niet halen, dus; we hebben die speler al. Bazoer is een interessante optie, zeker als we volgend jaar (hopelijk) onder Peter Bosz spelen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Letsch gaat waarschijnlijk Vitesse verlaten voor de Bundesliga, en Vitesse moet dus nu al op zoek naar een andere trainer. Een van de namen op hun lijstje is Cocu. 't Zou gek zijn om hem te zien onder de vlag van een andere Nederlandse club, maar ook bij Vitesse heeft hij een verleden natuurlijk.

Verder weet ik nog steeds niet of Cocu op een trainerpositie het handigst is. Ja, hij heeft veel successen gehaald, maar heeft het ook moeilijk gehad. Ik zou hem ook graag in een andere positie bij ons terugzien, als een uithangbord oid.
 
Letsch gaat waarschijnlijk Vitesse verlaten voor de Bundesliga, en Vitesse moet dus nu al op zoek naar een andere trainer. Een van de namen op hun lijstje is Cocu. 't Zou gek zijn om hem te zien onder de vlag van een andere Nederlandse club, maar ook bij Vitesse heeft hij een verleden natuurlijk.

Verder weet ik nog steeds niet of Cocu op een trainerpositie het handigst is. Ja, hij heeft veel successen gehaald, maar heeft het ook moeilijk gehad. Ik zou hem ook graag in een andere positie bij ons terugzien, als een uithangbord oid.
Flip, doe nou niet. Vitesse is een zinloze missie... geen cocu aub
 
Letsch gaat waarschijnlijk Vitesse verlaten voor de Bundesliga, en Vitesse moet dus nu al op zoek naar een andere trainer. Een van de namen op hun lijstje is Cocu. 't Zou gek zijn om hem te zien onder de vlag van een andere Nederlandse club, maar ook bij Vitesse heeft hij een verleden natuurlijk.

Verder weet ik nog steeds niet of Cocu op een trainerpositie het handigst is. Ja, hij heeft veel successen gehaald, maar heeft het ook moeilijk gehad. Ik zou hem ook graag in een andere positie bij ons terugzien, als een uithangbord oid.
Gewoon aan de gevel??
 
Openda is dreigend. Constant aan ‘t sleuren. Snel, kan een goal maken, maar geen fijne techniek. Zo’n speler hebben we al met Vertessen en ik denk dat de laatste in de toekomst zelfs beter kan zijn. Vertessen bij Vitesse zou ook een openbaring zijn. Niet halen, dus; we hebben die speler al. Bazoer is een interessante optie, zeker als we volgend jaar (hopelijk) onder Peter Bosz spelen.
Iets in de jeugdopleiding.
 
Ik ook niet, maar het blijft voetbal.
En Vitesse is net als b.v. Utrecht en GAE vaak lastig voor Ajax.
Duimen maar.;)
Mwah, laatste 10 wedstrijden tegen Ajax hebben ze niet gewonnen. Ook maar twee keer gelijk gespeeld, waarvan één keer afgelopen seizoen was tijdens de laatste speelronde en er niks op het spel stond.
 
Laatst bewerkt:
Mwah, laatste 10 wedstrijden tegen Ajax hebben ze niet gewonnen. Ook maar twee meer gelijk gespeeld, waarvan één keer afgelopen seizoen was tijdens de laatste speelronde en er niks op het spel stond.
En nu staat er bij Vitesse ook niks op het veld.. easy walkover voor Ajax.
 
Mwah, laatste 10 wedstrijden tegen Ajax hebben ze niet gewonnen. Ook maar twee meer gelijk gespeeld, waarvan één keer afgelopen seizoen was tijdens de laatste speelronde en er niks op het spel stond.
Dan heb ik blijkbaar te ver terug gegraven in mijn geheugen.
Of me gewoon helemaal vergist.
Ik dacht dat ze vaker lastig waren geweest voor jullie.
Niettemin weet Cocu dat hij ons een dienst kan bewijzen en is een verrassend gelijkspelletje altijd mogelijk.
Tenslotte nog het cliché; hoop doet leven.;)
 
Dan heb ik blijkbaar te ver terug gegraven in mijn geheugen.
Of me gewoon helemaal vergist.
Ik dacht dat ze vaker lastig waren geweest voor jullie.
Niettemin weet Cocu dat hij ons een dienst kan bewijzen en is een verrassend gelijkspelletje altijd mogelijk.
Tenslotte nog het cliché; hoop doet leven.;)
In de tijd van Bony had Ajax het vaak lastig met Vitesse ja, maar dat is alweer even geleden.
 
Het goede nieuws voor jullie is dat Ajax momenteel van iedereen kan verliezen. Dus ja; ook van Vitesse. Ik acht de kans dat we winnen nog steeds groter, maar opnieuw puntverlies zou me echt niet verbazen. Als dat nodig is voor een vroegtijdig ontslag van Schreuder dan teken ik er zelfs voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan