Belachelijk eigenlijk.

Eerder kregen KLaassen en Martinez niet eens rood, omdat de tik niet krachtig genoeg was. Dat wijventikje van Openda was minimaal half zo slapjes als de tikken van die twee uit Amsterdam.
 
Persoonlijk vind ik het allemaal rood. Gewoon niet meppen.
Vind ik ook. Of je nu een slap duwtje geeft of het licht uit slaat bij iemand, allemaal rood. De zwaarte differentieer je achteraf maar in de straffen van de tuchtcommissie.
 
11:10 – De schorsing van Loïs Openda is ingekort tot drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Vitesse hoeft de spits daardoor alleen tegen FC Twente (competitie) en Ajax (beker) te missen.

Antenor en Ronaldinho, kom er maar in!:party:
 
11:10 – De schorsing van Loïs Openda is ingekort tot drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Vitesse hoeft de spits daardoor alleen tegen FC Twente (competitie) en Ajax (beker) te missen.

Antenor en Ronaldinho, kom er maar in!:party:
Ah, ik was in de veronderstelling dat wij ze troffen voor de bekerronde, zat ik ff mis.
 
Wij hebben NAC thuis dacht ik.
Klopt, maar de wedstrijd tegen Vitesse is dus na de bekerronde, daarin zat ik dus fout. Overigens op het verkeerde been gezet door een bericht op VP die sprak over dat ie de wedstrijden tegen Twente, PSV en ajaks zou missen. Bleek dus geen chronologische opsomming te zijn.
 
Klopt, maar de wedstrijd tegen Vitesse is dus na de bekerronde, daarin zat ik dus fout. Overigens op het verkeerde been gezet door een bericht op VP die sprak over dat ie de wedstrijden tegen Twente, PSV en ajaks zou missen. Bleek dus geen chronologische opsomming te zijn.
VP.... Dat zou al reden moeten zijn om nergens op te vertrouwen.:maniac:
 
VP.... Dat zou al reden moeten zijn om nergens op te vertrouwen.:maniac:
Ja, achteraf had ik het zelf ff moeten checken. Aangaande de schorsing, de meningen waren breed verdeeld of dit überhaupt rood moest zijn (op de socials) dan is 2 wedstrijden schorsing niet vreemd.
 
Klopt, maar de wedstrijd tegen Vitesse is dus na de bekerronde, daarin zat ik dus fout. Overigens op het verkeerde been gezet door een bericht op VP die sprak over dat ie de wedstrijden tegen Twente, PSV en ajaks zou missen. Bleek dus geen chronologische opsomming te zijn.

Ze hadden ook al een brief gehad van de F-Side waarin ze waren uitgeroepen tot persona non grata omdat Ajax in dat rijtje niet vooraan stond
 
Ja, achteraf had ik het zelf ff moeten checken. Aangaande de schorsing, de meningen waren breed verdeeld of dit überhaupt rood moest zijn (op de socials) dan is 2 wedstrijden schorsing niet vreemd.
Correct. Toch denk ik een paar mensen ken die daar een 'meninkje' over hebben.
 
Ja, achteraf had ik het zelf ff moeten checken. Aangaande de schorsing, de meningen waren breed verdeeld of dit überhaupt rood moest zijn (op de socials) dan is 2 wedstrijden schorsing niet vreemd.
Maar de redenatie waarom de straf is teruggebracht naar 2 is toch wel weer suf. Volgens Nu.nl laat de tuchtcommissie meewegen dat dit een reactie was op een duwende beweging van te Wierik.
Dan kun je volgens mij bij 90% van de elleboogstoten wel een wedstrijdje eraf halen.
 
Bespreek hier Vitesse.

0abb9b885967b0a11b72ba32146123e7.png
Slotje?
 
Maar de redenatie waarom de straf is teruggebracht naar 2 is toch wel weer suf. Volgens Nu.nl laat de tuchtcommissie meewegen dat dit een reactie was op een duwende beweging van te Wierik.
Dan kun je volgens mij bij 90% van de elleboogstoten wel een wedstrijdje eraf halen.
tja, je zou als tuchtcommissie ook andersom kunnen werken, geen strafmindering voor Openda, en te Wierik ook een schorsing.
Maar na de beelden te hebben gezien ga ik toch wel mee in het gevoel dat 4 wedstrijden schorsing lachwekkend zou zijn, net zoals de schorsing van Lozano na Hveen een lachertje was.
 
Persoonlijk vind ik het dan nog steeds bijzonder dat zulke schorsingen mee tellen in 2 verschillende competities, maar ach als we nog niet eens van vitesse winnen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan