Vitesse

Davitamonnetje

Routinier
Dit siert Slutsky: hij trekt zelf de conclusies na 5 nederlagen achter elkaar en neemt zelf ontslag. Mark van Bommel heeft al meer verliespartijen, en weigert conclusies te trekken en heeft aangegeven niet zelf op te stappen....wat hoop ik op dit moment vurig dat zelfs Emmen morgenavond een half maatje te groot is voor PSV.....!
Waarom daarop hopen..? Nog meer achterstand en van Bommel blijft toch wel zitten.

Ongezouten

Trainer Coach
Waarom daarop hopen..? Nog meer achterstand en van Bommel blijft toch wel zitten.
Aangezien er nog steeds geen wedstrijdtopic over geopend is (mods hebben er denk ik niet zoveel zin meer in, wat te begrijpen is): ik hoop echt wel op winst voor PSV, maar mijn vertrouwen in PSV is zo laag dat ik zelfs FC Emmen nog in staat acht om van PSV te winnen. Plus die hebben de afgang van vorig seizoen nog in hun achterhoofd zitten, toen ze PSV daar op een 2-2 gelijkspel hielden, en zullen nu helemaal het gevoel hebben dat er iets te halen valt, misschien wel winst. Walgelijk dat ik het zeg, maar zo gek is die gedachte nog niet eens.

Bovenaan Onderaan