Vitesse - PSV | Zondag 25 oktober | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er speelt ook ene Bazoer die bij PSV weg ging omdat hij niet in de verdediging wilde spelen. Het gekke is dat hij nu wel doet bij Vitesse. Hoop dat Gotze hem helemaal doldraaid :D
 
En toch, als ik naar de ranglijst kijk lijkt Vitesse een serieuzere test. Anderzijds, mijn collega met seizoenkaart aldaar rekent gewoon op een verliespartij want de keren dat Vitesse punten afsnoept van PSV zijn weinig.
Tja zo kun je elke wedstrijd in gradaties zetten, ik zeg eigenlijk alleen maar dat Groningen uit geen makkie is, ik ken een club die daar dit seizoen met 1-0 heeft verloren😉
 
Tja zo kun je elke wedstrijd in gradaties zetten, ik zeg eigenlijk alleen maar dat Groningen uit geen makkie is, ik ken een club die daar dit seizoen met 1-0 heeft verloren😉
En wij hebben het er ook vaak moeilijk, dat wij die wonnen is een goed teken.
 
Eens, maar toen kwam PSV nog opdagen met het campingteam. Nu is de selectie compleet.
Niet compleet uiteraard. De selectie is versterkt, maar onevenwichtig. Waar is die centrale verdediger? (Heeft Kim Min-jae eigenlijk nog een transfer gemaakt?) Waar is de back-up voor de backs posities? Als je met Teze moet gaan schuiven, moet baumi weer komen opdraven?
 
Hopen dat Teze en Zahavi kunnen spelen, opvangen Rosario vindt ik minder spannend dan Teze. Daarbij, dat t maar ff bij deze besmettingen mag blijven :confused:
 
De vraag tegen Vitesse is : spelen we zondag nu wel eens een keer met Pressing of wordt het weer zoals vanavond tegen Granada, slap en ongeïnspireerd ? En die vraag kan Schmidt het beste beantwoorden, lijkt mij...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan