Ik zeg Haps halen als concurrent van Max, en Viergever de andere kant op om de prijs te drukken. Zeefuik van Hertha halen op de RB. Teze gewoon als backup van Ramalho, jammer na vorig seizoen maar een duidelijke versterking van de bank t.o.v. Baumgartl. Teze komt er wel, zal zijn minuten maken, doorgroeien en leren van Ramalho, of zelfs snel overnemen als Ramalho geblesseerd is, uit vorm raakt of iets anders. Verder van de Ven halen, goed verhaaltje vertellen over de plannen met hem en laat hem nog even spelen bij JPSV met Sambo en Oppgärd. Die laatste 2 minimaal een half seizoen kkd spelen, en afhankelijk van de ontwikkeling tijdens de winterstop verhuren. Zo vind ik dat de verdediging van PSV1 eruit moet zien:

Zeefuik (Mwene)---- Ramalho (Teze) ---- Boscagli (Obispo) ---- Max (Haps)

Ik zie Haps en Teze vrij makkelijk een basisplaats veroveren of i.i.g. veel rouleren met hun concurrenten.
Haps staat bij Feyenoord niet eens in de basis. Doe maar niet!
 
Deze jongen wordt geschat op 4 miljoen. Zou het wel aandurven.

 
Had ik ook al geopperd. Als we viergever die kant kunnen sturen om de prijs te drukken, dan is iedereen blij denk ik.
Ze proberen juist een paar miljoen bij elkaar te sprokkelen om die spits van Sporting te halen en Veerman. Denk dat een bod van 3 miljoen te mooi om waar te zijn zou zijn voor feyenoord. Daarom hooguit een miljoen bieden
 
Had ik ook al geopperd. Als we viergever die kant kunnen sturen om de prijs te drukken, dan is iedereen blij denk ik.

Zouden ze misschien nog wel voor open staan ook. Feyenoord heeft letterlijk 2 centrale verdedigers, jeugdspelers niet meegerekend. Die kunnen wel een extra speler daar gebruiken.
 
Als je kampioen wilt worden en Europees wilt overwinteren, dan zal er wat bij moeten. Het ziet er nu heel leuk uit, maar een paar blessures en schorsingen en je moet het ineens hebben van Mauro, Viergever en Oppegard. Als er niks bij komt, dan gaan we keurig 2e worden achter de ploeg met de kwalitatief beste bank.
 
Laatst bewerkt:
Als je kampioen wilt worden en Europees wilt overwinteren, dan zal er wat bij moeten. Het ziet er nu heel leuk uit, maar een paar blessures en schorsingen en je moet het ineens hebben van Mauro, Viergever en Oppegard. Als er niks bij komt, dan gaan we keurig 2e worden achter de ploeg met de kwalitatief beste bank.

1 aanvaller en 1 middenvelder zie ik wel graag komen. Op linksback mag er ook wel wat bij. Probleem is altijd: wie? Het vinden van een stand-in die het ok vindt om stand-in te zijn EN kwaliteit heeft is erg lastig. Je kunt natuurlijk wel even ergens een 28+ jarige back ophalen en die als backup gebruiken, maar als ze het niveau niet hebben schiet je er uiteindelijk niks mee op als ze moeten spelen vanwege afwezigheid van de eerste keus. Spelers moeten ook een salaris krijgen, dus stand-ins aantrekken voor het aantrekken is vooral geldverspilling.

Uiteindelijk moet je om kampioen te worden ook gewoon geluk hebben. Ook Ajax heeft niet overal 1 op 1 vervanging rondlopen wat niet een grote daling in kwaliteit betekent. Geluk dat je sleutelspelers niet (lang) geblesseerd zijn blijft evenwel belangrijk.
 
1 aanvaller en 1 middenvelder zie ik wel graag komen. Op linksback mag er ook wel wat bij. Probleem is altijd: wie? Het vinden van een stand-in die het ok vindt om stand-in te zijn EN kwaliteit heeft is erg lastig. Je kunt natuurlijk wel even ergens een 28+ jarige back ophalen en die als backup gebruiken, maar als ze het niveau niet hebben schiet je er uiteindelijk niks mee op als ze moeten spelen vanwege afwezigheid van de eerste keus. Spelers moeten ook een salaris krijgen, dus stand-ins aantrekken voor het aantrekken is vooral geldverspilling.

Uiteindelijk moet je om kampioen te worden ook gewoon geluk hebben. Ook Ajax heeft niet overal 1 op 1 vervanging rondlopen wat niet een grote daling in kwaliteit betekent. Geluk dat je sleutelspelers niet (lang) geblesseerd zijn blijft evenwel belangrijk.
Met 40 tot 50 wedstrijden zijn stand-ins gewoon noodzaak.
 
Ben bang dat JDJ niet zo happig is om zijn salaris op te hoesten
Hapsekee, hij maakt hem even.
Wat krijgt hij bij Feyenoord? Ik vond alleen dit maar weet niet of het wel klopt:
https://salarysport.com/search/

£348,400 per jaar wat neer komt op iets van €410 000. Volgens die site kreeg Rosario ongeveer ook zo iets en Viergever €520 000.

Als die bedragen zouden kloppen dan is dat best te doen?
Luckassen tegen Haps. Prima
Ze zijn wel gek, maar niet zo gek.
 
Hapsekee, hij maakt hem even.
Wat krijgt hij bij Feyenoord? Ik vond alleen dit maar weet niet of het wel klopt:
https://salarysport.com/search/

£348,400 per jaar wat neer komt op iets van €410 000. Volgens die site kreeg Rosario ongeveer ook zo iets en Viergever €520 000.

Als die bedragen zouden kloppen dan is dat best te doen?

Ze zijn wel gek, maar niet zo gek.
Viergever ruilen zou op zich nog geen gek idee vinden. Dan heb je qua salarishuishouding niks te lijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan