Derksen
Aanvoerder
Ja joh, ga weer gillen dat iets racisme is wat het niet is, zodat jij een excuus blijft houden voor je eigen echte racisme. Mij best.
Je kan goed lezen, alleen jammer dat je nooit de smileys kan lezen/begrijpen
(

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja joh, ga weer gillen dat iets racisme is wat het niet is, zodat jij een excuus blijft houden voor je eigen echte racisme. Mij best.
Gossie slaat weer eens toe. Totaal ongeschikt voor het vak, die man:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...iters-het-failliet-van-de-nations-league.html
Tsja. Ik vind de Zwitserse berichtgeving wel typisch. Boos op de scheids, maar moet dat dan aan Nederland gelinkt worden? Hebben ze toen met Spurs - Ajax ook de nationaliteit van de scheids benadrukt? Dacht het niet. Vreemd.Ja joh, ga weer gillen dat iets racisme is wat het niet is, zodat jij een excuus blijft houden voor je eigen echte racisme. Mij best.
De Zwitserse „NOS“ verklaart: “der VAR griff nicht ein, dabei wäre ein Penalty in dieser Szene kein Fehlentscheid gewesen.“Tsja. Ik vind de Zwitserse berichtgeving wel typisch. Boos op de scheids, maar moet dat dan aan Nederland gelinkt worden? Hebben ze toen met Spurs - Ajax ook de nationaliteit van de scheids benadrukt? Dacht het niet. Vreemd.
Trouwen de beelden niet gezien. Met die handsballen tegenwoordig is het lastig bepalen wat terecht of onterecht is.
Gossie dacht, "bij Feyenoord-PSV gaf ik na druk van de Feyenoord spelers en supporters na een aantal seconden nadenken ineens toch een penalty terwijl het er geen was en ik dat in eerste instantie eigenlijk ook niet vond, dus dan nu maar wel een penalty terwijl het er geen was. Nu is alles weer uitgemiddeld."De Zwitserse „NOS“ verklaart: “der VAR griff nicht ein, dabei wäre ein Penalty in dieser Szene kein Fehlentscheid gewesen.“
Dat is Zwitsers voor:Dat is GVD toch een penalty!!!!
![]()
Gossie dacht, "bij Feyenoord-PSV gaf ik na druk van de Feyenoord spelers en supporters na een aantal seconden nadenken ineens toch een penalty terwijl het er geen was en ik dat in eerste instantie eigenlijk ook niet vond, dus dan nu maar wel een penalty terwijl het er geen was. Nu is alles weer uitgemiddeld."
woeps, foutjeJe schrijft het op zoals wat er waarschijnlijk in het hoofd van Serdar afspeelt: dus dan nu maar wel een penalty terwijl het er geen was.
Maar het was wel een penalty, maar hij gaf hem niet!
Het zou komisch zijn als het niet zo triest was.
Je geeft het sneller toe dan Gossie.woeps, foutje![]()
Da's niet zo moeilijk; die geeft zijn fouten nooit toeJe geeft het sneller toe dan Gossie.![]()
Gelijk heeft hij. Tegen de tijd dat het WK begint zijn alle spelers doodmoe of geblesseerd. Lekker op vakantie sturen.Als je denkt dat het niet gekker kan worden, Trainer van Kroatië zegt de hele NL is gewoon ruk, dus stelt die maar een C elftal op, de commentator weet vaak niet eens wie ze zijn![]()
Help mij even, wanneer speelt Kroatie tegen Oranje?Als je denkt dat het niet gekker kan worden, Trainer van Kroatië zegt de hele NL is gewoon ruk, dus stelt die maar een C elftal op, de commentator weet vaak niet eens wie ze zijn![]()
Ik ben ook ff het spoor bijsterHelp mij even, wanneer speelt Kroatie tegen Oranje?
Jaja, weekendje weg met de waterpolomannen zekerIk ben ook ff het spoor bijster
Nations leagueHelp mij even, wanneer speelt Kroatie tegen Oranje?
Nations league![]()
Daar zit Kroatie in de poule met Frankrijk, Denemarken en Oostenrijk?Nations league![]()
Dat is wel duidelijk ja, ik vermoed dat dit een gevalletje 'waar ik Kroatie zei moet het Polen zijn, stop de tijd, ik zet geen joker in".Leer het ze ff, ik ben te moe na 7 nachtdiensten![]()
Nee, nee, je snapt het niet, de coach van Kroatië vindt het Nederlands elftal ruk, daarom stelt hij tegen Frankrijk, Denemarken en Oostenrijk een c-elftal op.Daar zit Kroatie in de poule met Frankrijk, Denemarken en Oostenrijk?
Oranje dus, als je het doorhebt ga je het zien.Nee, nee, je snapt het niet, de coach van Kroatië vindt het Nederlands elftal ruk, daarom stelt hij tegen Oostenrijk, Frankrijk en Denemarken een c-elftal op.
Wat een visionair, die Quaggie.Oranje dus, als je het doorhebt ga je het zien.