UEFA Nations League

Be The Ball; Jij zat in Hongarije toch? Stevig pouletje hoor A3.
Best wel.. Tijdens het EK 2020 hadden ze/we ook een poule met Duitsland(14), Frankrijk(2) en Portugal(7), waarbij gelijk werd gespeeld tegen Duitsland en Frankrijk. Maar dat was niet genoeg om door te gaan. Nu dus Engeland(4), Italie(12) en Duitsland(14).
 
Belachelijk toernooi, belachelijke timing.
Oneens, eens.

Ik vind de Nations League een heel leuk toernooi. Het is niet zo belangrijk dat er echt heel veel vanaf hangt en op de toppen van je kunnen wil/moet spelen en het is 100.000x beter dan die domme oefenwedstrijden. Het geeft ook een andere druk waar spelers (vooral de jonge internationals) van kunnen leren voor de EK's en WK's.

Een achterlijke timing is het zeker. Seizoen is klaar, stuur de spelers op vakantie.
 
Spain 1-1 Portugal, absolutely atrocious match. What our NT coach is doing with the team should be legally a crime. With arguably the best Portuguese squad ever and he just refuses to play football.

Belgium x Netherlands today and that's always a game you're always looking forward to.
 
I thought Mourinho was coach of AS Roma.:unsure:
This guy is even worse. Mourinho is very fucking annoying once he is winning.

Santos just refuses to play an attacking football. Doesn't matter who we play against.

This guy won 2016 with an insane amount of luck with a terrible squad, now we are stuck with him forever because of "gratitude". He just doesn't know better.
 
Doet is speciaal voor ons, om te laten zien dat ie niet pro ajax of anti psv, maar puur een onkundige eikel waarvan iedere voetballiefhebber zich afvraagt hoe ie ooit zo ver is gekomen als scheids.
Dat heb ik ook nooit gedacht; hij is gewoon ongeschikt en waarschijnlijk gevoelig voor invloeden van buitenaf, daarom zou het me ook niet verbazen als hij betrokken is bij een of ander goksyndicaat.
 
Dat heb ik ook nooit gedacht; hij is gewoon ongeschikt en waarschijnlijk gevoelig voor invloeden van buitenaf, daarom zou het me ook niet verbazen als hij betrokken is bij een of ander goksyndicaat.
Dan blijft de vraag waarom ook Makkelie mee gaat in die onkunde?
Jammer trouwens dat we dit duistere duo nu waarschijnlijk niet meer kunnen lozen in Zwitserland.
Of wil Spanje ze voortaan in hun land laten fluiten? Zijn wij er mooi van af. ;)
 
Dat heb ik ook nooit gedacht; hij is gewoon ongeschikt en waarschijnlijk gevoelig voor invloeden van buitenaf, daarom zou het me ook niet verbazen als hij betrokken is bij een of ander goksyndicaat.
Tja, dat (voor)oordeel blijft om hem heen zingen ja. Zijn warrige fluiten helpt daar zeker niet in mee nee.
 
Doet is speciaal voor ons, om te laten zien dat ie niet pro ajax of anti psv, maar puur een onkundige eikel waarvan iedere voetballiefhebber zich afvraagt hoe ie ooit zo ver is gekomen als scheids.

RACISMEEEE
ErdoPolice heeft je ip-adres al vast geblacklist, jij moet nooit naar Kalkoenland op vakantie gaan :lmao:
 
RACISMEEEE
ErdoPolice heeft je ip-adres al vast geblacklist, jij moet nooit naar Kalkoenland op vakantie gaan :lmao:
Ja joh, ga weer gillen dat iets racisme is wat het niet is, zodat jij een excuus blijft houden voor je eigen echte racisme. Mij best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan