UEFA Europa League 2021/22

Status
Je kunt niet meer reageren.
Prima loting.

Monaco en sociedad moeten vooral gelijk spelen tegen elkaar.

6 punten tegen Sturm Graz en we maken goede kans op plek 1.
 
Dit is een prima poule. Jonges kom op, top 2 moet toch lukken? Monaco totaal niet onder de indruk. Sociedad wilt voetballen wat in ons voordeel kan zijn en tegen Sturm Graz moet je 6 punten pakken. Leuke potten, ik heb er zin in.
 
Dit is een prima poule. Jonges kom op, top 2 moet toch lukken? Monaco totaal niet onder de indruk. Sociedad wilt voetballen wat in ons voordeel kan zijn en tegen Sturm Graz moet je 6 punten pakken. Leuke potten, ik heb er zin in.
Gaan we weer….. we gaan uit van 6 punten tegen een ploeg uit Oostenrijk….
 
Retro Willems

20/21 beiden EL, PSV overleeft poulease, AZ niet
19/20 beiden EL, AZ overleeft poulease, PSV niet
18/19 PSV kansloos onderuit in CL, AZ niet in hoofdfase europees toernooi
17/18 beiden niet in hoofdtoernooi

Kort gezegd, het ontloopt elkaar niet veel, maar om AZ een stuk beter te noemen klopt van geen kant. Dat geeft de ranking ook wel aan waarin wij 52e zijn en AZ 73e

Voor mijn argument neem ik genoegen met dat psv en az elkaar weinig ontlopen in Europees verband. Als az niks heeft te zoeken in de el, dan wij ook niet op basis van behaalde resultaten uit het verleden
 
Voor wat het waard is de clubrankingen:

AS Monaco 108
PSV 53
Real Sociedad 76
Sturm Graz 164
En voor het vergelijk: Feyenoord 86

Het zegt niet alles, maar we hoeven ook niet direct het dekbed nat te huilen.
Maar ook niet op een andere manier te bevochtigen
 
Sociedad en Monaco zijn natuurlijk grote namen, maar laatste jaren ook minder.
Isak, Oyarzabal, David Silva wel leuk ploegje denk dat Sociedad de grote concurrent is.
 
Pittige loting, maar liever dit dan wat vervelende verre uit wedstrijden tegen ploegen uit weet ik veel waar.
Nu zijn ze in ieder geval gemotiveerd tegen mooie ploegen.
Ik zeg groepswinst met 12 punten!:biceps:
 
Voor mijn argument neem ik genoegen met dat psv en az elkaar weinig ontlopen in Europees verband. Als az niks heeft te zoeken in de el, dan wij ook niet op basis van behaalde resultaten uit het verleden
Kunnen we aub ophouden met dat 'niks te zoeken in CL/EL' geneuzel? Zo tenenkrommend elke keer.

PSV moet deze poule gewoon winnen en ik ben blij dat er tenminste een paar fatsoenlijke tegenstanders bij zitten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan