UEFA Conference League

Leuk dat we een knuffelhoek voor Schip zijn rouwverwerking hebben gemaakt. Echt heel aimabel. Zullen we nu weer een trainer aanstellen die Ajax 1 als hoogste prioriteit heeft?
Eentje die niet de namen vergeten is tijdens persco's bedoel je?
 
Leuk dat we een knuffelhoek voor Schip zijn rouwverwerking hebben gemaakt. Echt heel aimabel. Zullen we nu weer een trainer aanstellen die Ajax 1 als hoogste prioriteit heeft?
Ik weet niet wat je precies insinueert, maar ik vind het niet zo netjes.
 
Leuk dat we een knuffelhoek voor Schip zijn rouwverwerking hebben gemaakt. Echt heel aimabel. Zullen we nu weer een trainer aanstellen die Ajax 1 als hoogste prioriteit heeft?
Precies.
Dick Advocaat doet het weliswaar voor Dick Advocaat. Maar ik zeg Dick Advocaat 👍
 
Ik weet niet wat je precies insinueert, maar ik vind het niet zo netjes.
Dat Schip niet de volle focus op Ajax heeft? Gezien het gegeven dat ie al meerdere keren niet op namen van spelers kan komen geeft mij t gevoel dat Rapsel wel een punt heeft.
 
Als die gozer van Villa gewoon rood krijgt waar hij recht op had na die onbesuisde tackle op de kiep van Ajax had ik het nog wel willen zien…

Vond jij dat ook niet op zijn minst discutabel, Antenor?
Uefa, mafiuefa.
 
Dat Schip niet de volle focus op Ajax heeft? Gezien het gegeven dat ie al meerdere keren niet op namen van spelers kan komen geeft mij t gevoel dat Rapsel wel een punt heeft.
Het is geen klik in elk geval. Maar om eerlijk te zijn zie ik niet wie dan wel. Veel Gaal voor de resterende fase om toch 5e te worden?
 
Het is geen klik in elk geval. Maar om eerlijk te zijn zie ik niet wie dan wel. Veel Gaal voor de resterende fase om toch 5e te worden?
Nu wisselen van coach zal niet zoveel nut hebben. Ajax gaat toch play offs Conference League in..Dat gaat Schip ook wel lukken nog..
 
Ik weet niet wat je precies insinueert, maar ik vind het niet zo netjes.
Ik weet niet wat je precies insinueert, maar ik vind het niet zo netjes.
Die zal ik je met alle liefde uitleggen. Mensen zijn om minder kapot gegaan dan hoge functies bij Ajax. Toen Schip werd aangesteld vond ik dat nog veel te vroeg in zijn rouwverwerking maar goed, je laat je verrassen. Toen hij echter stelde dat het een "Welkome afwisseling" was van zijn rouwverwerking wist ik dat dit verkeerd was. Ik neem het hem niet eens kwalijk maar de mensen die hem aanstelden moeten echt in de spiegel kijken. Natuurlijk is hij niet de persoon op het moment. Die man moet gewoon rouwen en er sterker uitkomen. Nu is Ajax geschaad en onder de streep zijn trainerscarriere ook. Ik weet het een en ander over rouwverwerking en dat doe je niet met een toplevelbaan die voor mensen die goed in hun vel zitten al killing kan zijn.
 
Ik vind dat wel kort door de bocht. Zoals ik het zie, staat hij onder extreme stress. Iets wat we ook eerder bij andere trainers van Ajax zagen. Schreuder die een halve ‘woede-uitbarsting theaterstukje’ had waarin hij riep geen zachte man te zijn. En Maurice Steijn die z’n halve selectie en Mislintat afviel. John van t Schip is absoluut niet de juiste man voor Ajax. Maar het is ook niet het juiste moment voor Ajax. Er gaat nu echt geen goede trainer instappen. Het is dus gewoon even de rit uitzitten tot het einde van het seizoen. Met een k*tselectie en een niet heel beste trainer.
 
- Nutteloos potje met een ruime, verwachte nederlaag? Check
- Twee basisspelers (al kun je je afvragen wat dat bij Ajax betekent) vallen geblesseerd uit
- Uitgeschakeld in Europa

Weer een legendarische avond voor Ajax.
 
Een trainerswissel gaat Ajax echt niets helpen hoor. Ontbreekt gewoon aan kwaliteit.
Ik blijf erbij dat je ook met deze selectie beter voetbal op de mat kan leggen. Ik zit af en toe Kale en Kokkie te kijken en die zeggen bijvoorbeeld dat Schip de defensie anders moet inrichten. En automatismen zitten er bij Fortuna ook in. Mindere selectie dan Ajax maar die hebben een duidelijke tactiek. Bij Ajax heb ik (van wat ik gezien heb van ze) nooit enige vastigheid gezien. Nu gaat Schip in overlevingsmodus met 5 verdedigers met voetbal waar je vooral reageert. Voetballend lijken spelers niet te weten waar ze moeten lopen en wanneer er druk gezet moet worden bijvoorbeeld. Ik denk dat als er in plaats van een interim een capabele coach had gekomen (de Boer is volgens mij gewoon te bellen bijvoorbeeld) je na het ontslag van Steijn vrij vroeg in het seizoen meer uit dit spul had kunnen halen. Dit is het seizoen van de domme keuzes daar, verkeerde coach, verkeerde td, geen ad hebben. Geen capabele vervanger voor Steijn regelen.
Non bestuur dit.. amateuristisch
 
Terug
Bovenaan Onderaan