UEFA Conference League

Op zich terechte rode kaart hoor, maar Rogers had binnen 20 minuten al z'n tweede geel mogen krijgen. Was ook nog eens een veel zwaardere overtreding dan dit.
 
Op zich terechte rode kaart hoor, maar Rogers had binnen 20 minuten al z'n tweede geel mogen krijgen. Was ook nog eens een veel zwaardere overtreding dan dit.
Het voordeel is dat je je bevind op een forum waar veel ervaring is met genaaid worden door de scheids. Ik snap dat dit voor jou nieuw is, ga gerust het gesprek aan met de mensen hier, we snappen de pijn maar al te goed.
 
Het voordeel is dat je je bevind op een forum waar veel ervaring is met genaaid worden door de scheids. Ik snap dat dit voor jou nieuw is, ga gerust het gesprek aan met de mensen hier, we snappen de pijn maar al te goed.
Als je denkt dat Ajacieden weinig ervaring hebben met genaaid worden door de arbitrage, heb ik nog wel wat mooie verhalen voor je. Dit zijn we echt wel gewend hoor.
 
Je staat 3-0 voor tegen 10 man en dan ga je een beetje stoer tijd lopen rekken. Dan ben je wel sneu hoor.
 
.
Op zich terechte rode kaart hoor, maar Rogers had binnen 20 minuten al z'n tweede geel mogen krijgen. Was ook nog eens een veel zwaardere overtreding dan dit.
Was dat de mislukte tackle op jullie keeper? Die was op het randje (of net erover).
 
Opzich best hoor, dat 'we' Ajax uitlachen, maar we hebben gisteren gezien wat het verschil is als een team in de competitie a la Bundesliga speelt en wij wekelijks op 80 procent de meeste potjes winnen. Het gebrek aan in ieder geval een sterke top 3 helpt daar niet echt bij zeg maar..
 
Leuk dat we een knuffelhoek voor Schip zijn rouwverwerking hebben gemaakt. Echt heel aimabel. Zullen we nu weer een trainer aanstellen die Ajax 1 als hoogste prioriteit heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan