UEFA Conference League

Als die gozer van Villa gewoon rood krijgt waar hij recht op had na die onbesuisde tackle op de kiep van Ajax had ik het nog wel willen zien…

Vond jij dat ook niet op zijn minst discutabel, Antenor?
Uefa, mafiuefa.
Rare vraag. Hoe moet ik weten waar je het over hebt.
Denk je echt dat ik live een wedstrijd van Ajax ga kijken? Ik ben PSV supporter.
Ik besteed mijn tijd dan nog liever aan het achteraf teruglezen van de posts die mede forummers plaatsen tijdens duels van PSV en in dit geval vanwege de uitslag een duel van een concurrent.
Erg leerzaam in menig opzicht.

Is het overigens een idee de UEFA te vragen volgend seizoen een toernooi op het 4e niveau te organiseren?
Waaraan Ajax mag meedoen met de kampioenen van Andorra, Gibraltar en San Marino.
Eventueel ook met een elftal van kardinalen - als die dat willen - uit Vaticaanstad.
Zou zomaar kunnen dat Ajax, volgens mensen in Zeist "het paradepaardje van de KNVB", dan weer eens een duel in het buitenland kan winnen.
 
ik begin je hiermee aardig vermoeiend te vinden om in elke post dit soort onzin te vermelden
Ach ja, er is zoveel vermoeiends op een internetforum.
Onjuiste termen als "elke post" en "onzin" die je hier nu het internet opslingert.

Of bij het binnenlandse politiek topic dagelijks van dezelfde forummer horen dat Geert niet deugt om maar wat te noemen.
Al moet ik nu gauw zeggen dat ik geen PVV heb gestemd omdat er supersnel stempels op mensen geplakt worden.

En eindeloze pagina's over Ajax op een PSV forum vind ik dan misschien weer vermoeiend of minstens opvallend.
Dan valt het toch best mee om veel minder dan 365 dagen per jaar een keer een letterlijk citaat uit Zeist hier te lezen, zou ik zeggen.

Wat vind je van mijn idee over een nieuw UEFA toernooi op een soort 4e niveau?
 
Mentos geschrokken van Ajax, zag je het aankomen, of een combinatie van beiden? Mijn vrienden hier hadden het laatste vooral. Kansloze nederlaag zien aankomen, toch geschrokken van ‘t niveau.
Niet geschrokken, dit zie ik al het hele seizoen op een enkele wedstrijd na zoals vorige week. Maar zelfs toen creërde Ajax nauwelijks wat.

Je mist nu ook gewoon de creativiteit van Berghuis/-wijn.
 
En eindeloze pagina's over Ajax op een PSV forum vind ik dan misschien weer vermoeiend of minstens opvallend.
Dan valt het toch best mee om veel minder dan 365 dagen per jaar een keer een letterlijk citaat uit Zeist hier te lezen, zou ik zeggen.
U heeft zelf overigens sinds 20 feb 23 ook in 200 posts het woord Ajax laten vallen, dus beetje raar om anderen hier op t forum voorworpen te maken. ;) Bovendien is t geen verkeerd jaar als psv fan om de concurrent te bespreken. :)
 
.
Niet geschrokken, dit zie ik al het hele seizoen op een enkele wedstrijd na zoals vorige week. Maar zelfs toen creërde Ajax nauwelijks wat.

Je mist nu ook gewoon de creativiteit van Berghuis/-wijn.
Berghuis is toch op de weg terug? Had donderdag eigenlijk inzetbaar moeten zijn dacht ik
 
U heeft zelf overigens sinds 20 feb 23 ook in 200 posts het woord Ajax laten vallen, dus beetje raar om anderen hier op t forum voorworpen te maken. ;) Bovendien is t geen verkeerd jaar als psv fan om de concurrent te bespreken. :)
Dank voor het tellen. ;)
Dan zal ik mij dus ook maar wat moeten matigen.
Al maakt het wel enig verschil wat er over de Amsterdamse voormalige hekkensluiter van de Eredivisie hier gezegd wordt.
 
Rare vraag. Hoe moet ik weten waar je het over hebt.
Denk je echt dat ik live een wedstrijd van Ajax ga kijken? Ik ben PSV supporter.
Ik besteed mijn tijd dan nog liever aan het achteraf teruglezen van de posts die mede forummers plaatsen tijdens duels van PSV en in dit geval vanwege de uitslag een duel van een concurrent.
Erg leerzaam in menig opzicht.

Is het overigens een idee de UEFA te vragen volgend seizoen een toernooi op het 4e niveau te organiseren?
Waaraan Ajax mag meedoen met de kampioenen van Andorra, Gibraltar en San Marino.
Eventueel ook met een elftal van kardinalen - als die dat willen - uit Vaticaanstad.
Zou zomaar kunnen dat Ajax, volgens mensen in Zeist "het paradepaardje van de KNVB", dan weer eens een duel in het buitenland kan winnen.
Kijk je alleen maar PSV? Je houdt niet van voetbal?
En Bergwijn? Op de weg terug?
Berghuis is wel op de weg rug :zwijgen:
 
Terug
Bovenaan Onderaan