Een kans geven? Maar dan is het niet contrair. Dat werkt niet voor 'm.

Domme beslissingen ga je geen kans geven, da blijft dom. Als een snotneus het bedrijf gaat runnen waar jij werkt, ga je die ook een kans geven om te prutsen? Elk gezond verstand is tegen dit hele RVN plan maar ja, psv'er icoon blablabla dus verdient het een kans he :sleep: Als ajaks met zo its kwam met 1 van hun iconen dan hadden we ons krom gelachen hoe dom ze zijn, maar als wij het doen is het goed en verdient het een kans hihi. Heel logisch weer ja.. :love:
 
Domme beslissingen ga je geen kans geven, da blijft dom. Als een snotneus het bedrijf gaat runnen waar jij werkt, ga je die ook een kans geven om te prutsen? Elk gezond verstand is tegen dit hele RVN plan maar ja, psv'er icoon blablabla dus verdient het een kans he :sleep: Als ajaks met zo its kwam met 1 van hun iconen dan hadden we ons krom gelachen hoe dom ze zijn, maar als wij het doen is het goed en verdient het een kans hihi. Heel logisch weer ja.. :love:

Gelukkig maar dat de Algemeen Directeur ons bedrijf runt en die snotneus zich daar niet mee hoeft te bemoeien. Als je dan toch wel vergelijken, vergelijk een trainer dan met een teamleader of afdelingshoofd. En wat nou heel erg gek is. Een persoon die jaren lang binnen de allergrootste bedrijven in een team heeft gewerkt en vervolgens een aantal jaren op de kleinere afdelingen zijn ervaring heeft op mogen doen binnen het bedrijf wordt wel vaker naar voren geschoven als leider van het belangrijkste team binnen het bedrijf. En gek genoeg pakt dat vaak ook nog eens goed uit. En waarom? Omdat niet ieder persoon zo kortzichtig is en ook risico's durft te nemen met gasten die de potentie hebben. Faalt het, dan faalt het. Gaat het goed, dan gaat het goed. Daar kun je tig kansloze kansberekeningen op los laten, maar dat is in geen enkel opzicht te herleiden naar feiten. Het kan net zo goed een kansloos verhaal worden met Koeman. Die ging met al zijn bak ervaring naar Barcelona, en wat een succes was dat toch. Peter Bosz, grote clubs getraind. Staat met al die ervaring toch mooi op de 10e plaats in Frankrijk. Daartegenover staat Duitsland wat tegenwoordig een broedplaats is van al die snotneuzen, jonge trainers die zonder al te veel ervaring gewoon hun kansen krijgen bij de grote clubs. Vast ook allemaal lievveee domme sukkeltjes daar, hihi.
 
Daartegenover staat Duitsland wat tegenwoordig een broedplaats is van al die snotneuzen, jonge trainers die zonder al te veel ervaring gewoon hun kansen krijgen bij de grote clubs. Vast ook allemaal lievveee domme sukkeltjes daar, hihi.

Ik volg je verhaal helemaal, maar de kans dat een ervaren trainer er meer van bakt is gewoon een feit. Al is het 60/40% kans is het nog steeds grotere kans. Die ik dan liever neem al is het verschil dan misschien nihil. Wij hebben alle hulp en geluk nodig tot 2030 om keer kampioen te worden, dan is 10% bonus geluk/kwaliteit/evenaring of whatever je hebt met een ervaren gast meer dan nodig ook. Daarom ben ik 200% anti snotneuzen of 'hij heeft een beetje geroken' aan voetbal trainers. Kleine clubjes waar geen druk op staat mogen prima gokken en experimenteren, een club als PSV die om kampioenschap MOET spelen mag en kan niet gokken met onbewezen gasten. Daarom kots ik bij het hele RvN idee, niks persoonlijks mar wel 100% zakelijke haat
 
Domme beslissingen ga je geen kans geven, da blijft dom. Als een snotneus het bedrijf gaat runnen waar jij werkt, ga je die ook een kans geven om te prutsen? Elk gezond verstand is tegen dit hele RVN plan maar ja, psv'er icoon blablabla dus verdient het een kans he :sleep: Als ajaks met zo its kwam met 1 van hun iconen dan hadden we ons krom gelachen hoe dom ze zijn, maar als wij het doen is het goed en verdient het een kans hihi. Heel logisch weer ja.. :love:
Ik heb keihard gelachen om Overmars en vd Sar. Echt keihard, het was gewoon uitlachen.
Je zou eens interviews van een jaar of 5 geleden moeten bekijken van Overmars, dan lig je dubbel van het lachen hoe ongelooflijk dom hij is…..echt waar.
Bij MvB had ik dat niet, die zou het wel redden.
Bij Ten Hag had ik meteen het idee: dat komt helaas wel goed.
Bij Advocaat had ik altijd het idee: die kan er niks van.
Schmidt’s aanstelling vond ik geweldig.
Cocu: hoeveel keer kampioen? Maar ik vond het helemaal niks als trainer.
FdB: dommer kan niet, maar wel hoeveel keer kampioen?

Dus ik trap er niet meer in. Ik heb geen mening meer over iconen/trainers: ervaren of rookie.
 
Laatst bewerkt:
Voordat Hiddink trainer werd van PSV 1 in '87, was hij alleen nog maar assistent geweest. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ervaren trainer, geen ervaren trainer. Het wil allemaal niet zo heel veel zeggen. Nul garanties op succes, maar ook niet op onsuccesvol zijn.
De vibe moet goed zijn, en puzzelstukjes moeten in elkaar vallen. En vooral: kwaliteit op het veld is nodig. Dan kan net zo goed met RvN goed komen als met welke andere trainer dan ook.
 
Voordat Hiddink trainer werd van PSV 1 in '87, was hij alleen nog maar assistent geweest. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ervaren trainer, geen ervaren trainer. Het wil allemaal niet zo heel veel zeggen. Nul garanties op succes, maar ook niet op onsuccesvol zijn.
De vibe moet goed zijn, en puzzelstukjes moeten in elkaar vallen. En vooral: kwaliteit op het veld is nodig. Dan kan net zo goed met RvN goed komen als met welke andere trainer dan ook.
Daarom moet er echt als eerste goed geïnvesteerd worden in de verdediging.
 
Voordat Hiddink trainer werd van PSV 1 in '87, was hij alleen nog maar assistent geweest. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ervaren trainer, geen ervaren trainer. Het wil allemaal niet zo heel veel zeggen. Nul garanties op succes, maar ook niet op onsuccesvol zijn.
De vibe moet goed zijn, en puzzelstukjes moeten in elkaar vallen. En vooral: kwaliteit op het veld is nodig. Dan kan net zo goed met RvN goed komen als met welke andere trainer dan ook.
Helemaal mee eens. Bovendien ben je als trainer net zo goed of slecht als je materiaal. Natuurlijk zijn er trainers die eigenhandig het elftal slechter laten functioneren dan ze zijn en anderzijds zijn er ook trainers die heel goed weten hoe ze een machine kunnen maken van een team. Maar een Ten Hag laat bijv zien dat hij zolang hij Frenkie, De Ligt, Ziyech en vd Beek had plus een nog jongere Tadic en Blind, hij hen mooi voetbal liet spelen met grote successen. Nu is dat allemaal wat minder en zie je hem ook stuntelen.
 
Helemaal mee eens. Bovendien ben je als trainer net zo goed of slecht als je materiaal. Natuurlijk zijn er trainers die eigenhandig het elftal slechter laten functioneren dan ze zijn en anderzijds zijn er ook trainers die heel goed weten hoe ze een machine kunnen maken van een team. Maar een Ten Hag laat bijv zien dat hij zolang hij Frenkie, De Ligt, Ziyech en vd Beek had plus een nog jongere Tadic en Blind, hij hen mooi voetbal liet spelen met grote successen. Nu is dat allemaal wat minder en zie je hem ook stuntelen.
Ik zie hem het tij bij Man Utd ook niet keren. Zeker omdat hij daar binnenkomt als nobody zal hij direct op scherp staan daar. Vallen de resultaten tegen ligt ie er zo uit. Als ie Frenkie naar Utd haalt en Donny weer terughaalt zullen die twee ook onder een vergrootglas komen te liggen bij de fans, want dan zijn dat de lievelingetjes van de coach.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Voordat Hiddink trainer werd van PSV 1 in '87, was hij alleen nog maar assistent geweest. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ervaren trainer, geen ervaren trainer. Het wil allemaal niet zo heel veel zeggen. Nul garanties op succes, maar ook niet op onsuccesvol zijn.
De vibe moet goed zijn, en puzzelstukjes moeten in elkaar vallen. En vooral: kwaliteit op het veld is nodig. Dan kan net zo goed met RvN goed komen als met welke andere trainer dan ook.
Dat kan ook gewoon maar een gelukstreffer geweest zijn.
Daarom moet er echt als eerste goed geïnvesteerd worden in de verdediging.
Ik heb dinsdag gezien dat je gewoon moet aanvallen.
 
Dat kan ook gewoon maar een gelukstreffer geweest zijn.

Ik heb dinsdag gezien dat je gewoon moet aanvallen.
Eerst een stabiele verdediging en een stabiele keeper. Want het voetbal begint toch echt van achteruit en zij zijn tegelijk ook de bewakers van de ploeg. Goede ervaren verdedigers, twee top backs en een goede keeper die iig weinig fouten maakt. Dat is de basis voor een aanvallend spelend team.
 
ik ben helemaal voor het gewoon aanvallen. Echter, ik verkies gewoon aanvallen met een solide verdediging erachter boven gewoon aanvallen met een poreuze verdediging erachter. Jij niet?

Eerst een stabiele verdediging en een stabiele keeper. Want het voetbal begint toch echt van achteruit en zij zijn tegelijk ook de bewakers van de ploeg. Goede ervaren verdedigers, twee top backs en een goede keeper die iig weinig fouten maakt. Dat is de basis voor een aanvallend spelend team.
Ik vind wel dat jullie gelijk hebben, maar ik heb dinsdag anders gezien. Zo'n Militao, die zou hier nog weggelachen worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat kan ook gewoon maar een gelukstreffer geweest zijn.
Zeker! Maar welke gerenommeerde trainer kan PSV halen die meer garantie op prijzen oplevert?

Voor Ruud als beginnende trainer is ervaring en kwaliteit in het veld nodig. Het is daarom niet erg om dit seizoen misschien ook wat te investeren in spelers die misschien wat minder restwaarde vertegenwoordigen, maar wel voor balans in het team zorgen.
Elders las ik een post van De Bondscoach , die voorstelde om Luuk de Jong en Wijnaldum over te halen terug te komen. Lijkt me prima! Die dienen als solide kapstok waar omheen Ruud jong talent kan laten opbloeien; díe vertegenwoordigen dan je kapitaal. Maar die hebben wel nog zo'n kapstok nodig om te floreren.
Moet er ook nog een ervaren centrale verdediger bij, en een betrouwbare keeper.
 
Laatst bewerkt:
Nadat Feyenoord zondag PSV flink klop heeft gegeven in eigen huis zit het seizoen er weer op voor PSV en kan de balans opgemaakt worden. Twee troostprijsjes, maar de echte prijs ontglipt PSV weer, terwijl Ajax dit seizoen echt wel te pakken was. Ik kan het seizoen niet geslaagd noemen. Ook een huldiging van het elftal voor het winnen van de KNVB beker levert bij mij plaatsvervangende schaamte op. Conclusie, toch blij dat Schmidt vertrekt. Weet niet of Ruud een verbetering gaat zijn, voorlopig verwacht ik van niet, maar het is in ieder geval niet zo'n Calimero als Schmidt.
 
Laatst bewerkt:
Nadat Feyenoord zondag PSV flink klop heeft gegeven in eigen huis zit het seizoen er weer op voor PSV en kan de balans opgemaakt worden. Twee troostprijsjes, maar de echte prijs ontglipt PSV weer, terwijl Ajax dit seizoen echt wel te pakken was. Ik kan het seizoen niet geslaagd noemen. Ook een huldiging van het elftal voor het winnen van de KNVB beker levert bij mij plaatsvervangende schaamte op. Conclusie, toch blij dat Schmidt vertrekt. Weet niet of Ruud een verbetering gaat zijn, voorlopig verwacht ik van niet, maar het is in ieder geval niet zo'n Calimero als Schmidt.
Die stadion huldiging was gewoon een klein feestje. Snap niet waarom dat schaamte oplevert. Het is niet alsof ze stadhuisplein hadden afgehuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan