Nou heeft ie volgens mij al aardig wat macht/invloed, maar ja.

Nu horen Gerbrands en JdJ het ook van Schmidt: maak gvd een toekomstvisie en pas je investeringen daarop!
Ik ben geen fan van Schmidt zijn datavreters mentaliteit en daarmee zijn wissels. Ook vind ik niet dat hij de beste spelers hier naar toe heeft gehaald en dus heel wat te zeggen moet krijgen over de scouting van spelers etc. Maar hij heeft iig wel een visie waar je het mee eens of oneens kunt zijn. Dat kan ik van Johnny adhock en zijn tegeltjes vader niet zeggen.
 
Nu horen Gerbrands en JdJ het ook van Schmidt: maak gvd een toekomstvisie en pas je investeringen daarop!
Ik ben geen fan van Schmidt zijn datavreters mentaliteit en daarmee zijn wissels. Ook vind ik niet dat hij de beste spelers hier naar toe heeft gehaald en dus heel wat te zeggen moet krijgen over de scouting van spelers etc. Maar hij heeft iig wel een visie waar je het mee eens of oneens kunt zijn. Dat kan ik van Johnny adhock en zijn tegeltjes vader niet zeggen.

Tja, dat zijn ze in Eindhoven niet meer gewend: een trainer met visie. Schmidt is geen mak schaap die zich wat dat betreft wat aantrekt van de ons kent ons mentaliteit die hier vaak heerst
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja als het management hiermee akkoord gaat (of je nu wel of geen Schmidt fan bent) moeten ze ook met een lang contract komen waarin een hele hoge afkoopsom (vanuit vertrek perspectief en niet ontslag bedoel ik) zit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nu horen Gerbrands en JdJ het ook van Schmidt: maak gvd een toekomstvisie en pas je investeringen daarop!
Ik ben geen fan van Schmidt zijn datavreters mentaliteit en daarmee zijn wissels. Ook vind ik niet dat hij de beste spelers hier naar toe heeft gehaald en dus heel wat te zeggen moet krijgen over de scouting van spelers etc. Maar hij heeft iig wel een visie waar je het mee eens of oneens kunt zijn. Dat kan ik van Johnny adhock en zijn tegeltjes vader niet zeggen.
“Johnny Ad hoc en de tegeltjesvader”
Er zijn Suske en Wiskes met een slechtere titel. ;)
 
Er is vaak terecht de discussie over de invloed van Schmidt bij aankopen.
In de Skiete Willy podcast hoor ik bijvoorbeeld dat Bruggink denkt dat niet alles uit de koker van Schmidt komt. Zo werden Max en Sangare al in de gaten gehouden. Arnold zei ook nog dat hij denkt dat JdJ uiteindelijk de baas is en dat het echt pas doorgaat als Schmidt en JdJ het beiden eens zijn of iets dergelijks.
Gotze is misschien een ander verhaal, maar zou Bruggink het goed zien, ik denk het eigenlijk wel?
 
Hij wilde in de zomer ook liever Veerman dan Propper. JdJ is toch voor Propper gegaan. Denk ook door het verschil in vraagprijs.
Goed om te weten. Ik had de Propper van voor Brighton of misschien de eerste seizoenen Brighton graag gehad. Ook bij het Nederlands elftal een tijdje goed. Blessures, motivatie, wat het ook mag zijn hij is niet meer op niveau gekomen. Geen grote gok maar wel jammer, met de kennis van nu had de voorkeur van Schmidt dan de juiste keus geweest.
 
Hij wilde in de zomer ook liever Veerman dan Propper. JdJ is toch voor Propper gegaan. Denk ook door het verschil in vraagprijs.
Met de weinige minuten van Pröpper is het wel mogelijk om te stellen dat we met Veerman mogelijk verder hadden gekomen op Europees gebied én minder punten hadden laten liggen in de competitie.
 
Er is vaak terecht de discussie over de invloed van Schmidt bij aankopen.
In de Skiete Willy podcast hoor ik bijvoorbeeld dat Bruggink denkt dat niet alles uit de koker van Schmidt komt. Zo werden Max en Sangare al in de gaten gehouden. Arnold zei ook nog dat hij denkt dat JdJ uiteindelijk de baas is en dat het echt pas doorgaat als Schmidt en JdJ het beiden eens zijn of iets dergelijks.
Gotze is misschien een ander verhaal, maar zou Bruggink het goed zien, ik denk het eigenlijk wel?

Natuurlijk heeft JDJ gewoon het laatste woord. Of hij zijn oor laat hangen naar de verlangens van de trainer is een hele andere vraag. Hij kan alle macht hebben wat betreft welke spelers wel en niet komen, maar gewoon telkens zijn ja woord geven als Schmidt met een bepaalde speler komt.
 
Natuurlijk heeft JDJ gewoon het laatste woord. Of hij zijn oor laat hangen naar de verlangens van de trainer is een hele andere vraag. Hij kan alle macht hebben wat betreft welke spelers wel en niet komen, maar gewoon telkens zijn ja woord geven als Schmidt met een bepaalde speler komt.
Idd. JDJ zet uiteindelijk de handtekening onder de contracten en niet Schmidt.. zover waren we zelf ook al. Bruggink is nou niet bepaald iemand met een scherpe analyse en veel ingang en netwerk bij de clubs om maar iets te kunnen beweren over de gang van zaken bij PSV. Ik denk dat zelfs Marciano Vink meer weet te vertellen over PSV dan Bruggink. En dat Sangare door JdJ zelf gehaald is en niet op aanraden van Schmidt was ook al bekend. Maar hij zegt verder niets over Mvogo, Ramalho, Mwene, Fein enz maar wel iets over Götze. Ja duh..
 
Ik begrijp dat het sentiment hier anders ligt, maar ik zie onder Schmidt een enorme vooruitgang bij de club. Ik denk dat van Bommel een slechte trainer is, heel veel spelers die nu wel renderen rendeerden onder hem niet (Doan, Bruma, Teze, Boscagli, etc). Het zijn allemaal zeer bruikbare spelers gebleken. Daarnaast is de selectie kwalitatief sterker en breder geworden. En ook in ‘t spel zie ik een enorme vooruitgang en een bepaalde volwassenheid als PSV de bal niet heeft. Is het oogverblindend mooi voetbal? Nee. Maar vooral zonder bal lijken de spelers veel volwassener en beter geworden. De taktiek staat, de teamgeest lijkt goed en we spelen aanvallender voetbal dan we in jaren hebben gezien. Ik hoop dat Schmidt verlengd en zijn zin krijgt (investeren in spelers van 19-23 jaar oud) en dat we nog minimaal 2 jaar van zijn diensten kunnen genieten.
 
Ik begrijp dat het sentiment hier anders ligt, maar ik zie onder Schmidt een enorme vooruitgang bij de club. Ik denk dat van Bommel een slechte trainer is, heel veel spelers die nu wel renderen rendeerden onder hem niet (Doan, Bruma, Teze, Boscagli, etc). Het zijn allemaal zeer bruikbare spelers gebleken. Daarnaast is de selectie kwalitatief sterker en breder geworden. En ook in ‘t spel zie ik een enorme vooruitgang en een bepaalde volwassenheid als PSV de bal niet heeft. Is het oogverblindend mooi voetbal? Nee. Maar vooral zonder bal lijken de spelers veel volwassener en beter geworden. De taktiek staat, de teamgeest lijkt goed en we spelen aanvallender voetbal dan we in jaren hebben gezien. Ik hoop dat Schmidt verlengd en zijn zin krijgt (investeren in spelers van 19-23 jaar oud) en dat we nog minimaal 2 jaar van zijn diensten kunnen genieten.
Ik zie ook wel verbetering, maar ik zie zeker in de aanval juist weinig tactiek. Of is op intuïtie spelen ook een tactiek? En zijn wissels. Man man man….
 
Ik begrijp dat het sentiment hier anders ligt, maar ik zie onder Schmidt een enorme vooruitgang bij de club. Ik denk dat van Bommel een slechte trainer is, heel veel spelers die nu wel renderen rendeerden onder hem niet (Doan, Bruma, Teze, Boscagli, etc). Het zijn allemaal zeer bruikbare spelers gebleken. Daarnaast is de selectie kwalitatief sterker en breder geworden. En ook in ‘t spel zie ik een enorme vooruitgang en een bepaalde volwassenheid als PSV de bal niet heeft. Is het oogverblindend mooi voetbal? Nee. Maar vooral zonder bal lijken de spelers veel volwassener en beter geworden. De taktiek staat, de teamgeest lijkt goed en we spelen aanvallender voetbal dan we in jaren hebben gezien. Ik hoop dat Schmidt verlengd en zijn zin krijgt (investeren in spelers van 19-23 jaar oud) en dat we nog minimaal 2 jaar van zijn diensten kunnen genieten.
Is het aanvallender dan onder de vorige trainers? Ik zie hetzelfde spel. We teren voornamelijk op individuele kwaliteit. En die is er wel wat meer dan voorheen, maar dat ligt niet perse aan Schmidt.
En de verwachtingen lagen veel hoger, we zouden een afjagende ploeg zien met veel energie en direct spel in voorwaartse richting. Dat zie ik vrijwel nooit. Met name het gebrek aan energie over een hele wedstrijd is echt iets wat enorm opvalt.
Zou een trainer als Slot of Ten Hag niet veel meer uit deze selectie halen? Ik denk van wel.
 
Ik begrijp dat het sentiment hier anders ligt, maar ik enorme vooruitgang bij de club. Ik denk dat van Bommel een slechte trainer is, heel veel spelers die nu wel renderen rendeerden onder hem niet (Doan, Bruma, Teze, Boscagli, etc). Het zijn alle zeer bruikbare spelers weergegeven. Daarnaast is de selectie kwalitatief sterker en breder geworden. En ook in 'spel zie ik een enorme vooruitgang en een gekozen volwassenheid als PSV de bal niet heeft. Is het oogverblindend mooi voetbal? Nee. Maar vooral zonder bal lijken de spelers veel volwassener en beter geworden. De taktiek staat, het teamgeest lijkt goed en we spelen aanvallender voetbal dan we in jaren hebben gezien. Ik hoop dat Schmidt verlengd en zijn zin krijgt (investeren in spelers van 19-23 jaar oud) en dat we nog minimaal 2 jaar van zijn diensten kunnen genieten.
Ik zie een team dat na twee seizoenen onze deze trainer niks progressie maakt .De wedstrijd vandaag was een van de vele met traag slordig voetba
 
Is het aanvallender dan onder de vorige trainers? Ik zie hetzelfde spel. We teren voornamelijk op individuele kwaliteit. En die is er wel wat meer dan voorheen, maar dat ligt niet perse aan Schmidt.
En de verwachtingen lagen veel hoger, we zouden een afjagende ploeg zien met veel energie en direct spel in voorwaartse richting. Dat zie ik vrijwel nooit. Met name het gebrek aan energie over een hele wedstrijd is echt iets wat enorm opvalt.
Zou een trainer als Slot of Ten Hag niet veel meer uit deze selectie halen? Ik denk van wel.
Waarom moet je per se een jagende ploeg zijn. Dat hou je ook geen hele wedstrijd vol. Schmidt kiest t.o.v. Hag een andere tactiek en die is meer gericht op controle voetbal. Genoeg man achter de bal etc.. ook niet zo gek gezien de defensieve problemen. Hij kiest voor stabiliteit op dit moment.
 
Waarom moet je per se een jagende ploeg zijn. Dat hou je ook geen hele wedstrijd vol. Schmidt kiest t.o.v. Hag een andere tactiek en die is meer gericht op controle voetbal. Genoeg man achter de bal etc.. ook niet zo gek gezien de defensieve problemen. Hij kiest voor stabiliteit op dit moment.
Hij ging toch fullgasfussbal spelen? Maar niet alleen het jagen, maar ook het verdedigen en counteren gaat op z’n elfendertigst.
 
Zei het al ergens anders maar als we zondag winnen zet Schmidt echt een prestatie van formaat neer…heb het gevoel dat sommige zich dat niet helemaal realiseren…?🤔
Maar hoezo? Ik vind PSV niet echt de favoriet, maar het is toch ook niet megaverrassend als PSV thuis wint van Ajax? Het is al even geleden dat Ajax in Eindhoven won.
Eerst die prestatie neerzetten, dan verderpraten.
Dat zeker.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan