Nee hoor, klik.

Hij is toch ook niet technisch genoeg om bij de voorste 4 te spelen.
2017-2018 ronde 8 tegen vvv (CM, voorste twee bij punt naar achteren, naast pereiro met Hendrix erachter) of tegen Ajax (met Luckassen en Hendrix erachter als extra defensieve zekerheid).
Op van Ginkel vertrouwen bij het (mee)verdedigen is juist iets wat ik zou voorkomen, en techniek is juist een van de dingen die hij wel meer dan voldoende heeft/had?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-12-08 VVV-Venlo - PSV, 15 okt 2017 - Eredivisie - Wedstrijdverslag.png
    Screenshot_2020-12-08 VVV-Venlo - PSV, 15 okt 2017 - Eredivisie - Wedstrijdverslag.png
    27,6 KB · Weergaven: 7
  • Screenshot_2020-12-08 AFC Ajax - PSV, 10 dec 2017 - Eredivisie - Wedstrijdverslag.png
    Screenshot_2020-12-08 AFC Ajax - PSV, 10 dec 2017 - Eredivisie - Wedstrijdverslag.png
    28 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
2017-2018 ronde 8 tegen vvv (CM, voorste twee bij punt naar achteren, naast pereiro met Hendrix erachter) of tegen Ajax (met Luckassen en Hendrix erachter als extra defensieve zekerheid).
OP van Ginkel vertrouwen bij het (mee)verdedigen is juist iets wat ik zou voorkomen, en techniek is juist een van de dingen die hij wel meer dan voldoende heeft/had?
Nou, voor mijn gevoel een unieke opstelling: eentje met Luckassen :eek: EN ik neem toch aan dat in het andere plaatje Pereiro op 10 speelde en Van Ginkel op rechts en Hendrix op links? Zie jij in Van Ginkel een speler met een techniek als Gakpo en Götze? Nee toch?
 
Nou, voor mijn gevoel een unieke opstelling: eentje met Luckassen :eek: EN ik neem toch aan dat in het andere plaatje Pereiro op 10 speelde en Van Ginkel op rechts en Hendrix op links? Zie jij in Van Ginkel een speler met een techniek als Gakpo en Götze? Nee toch?
Je vraagt het aan iemand die geen hoge pet op heeft van MvG maar ja, ik zien meer een type mo/pereiro/toivonen die achter de spitsen trekt en spelopeningen creeert met een-tweetjes en steekpassen en zelf richting rand 16 trekt, dan n verdedigende controllerende rol als Hendrix en Sangaré vervullen.
 
Van Ginkel speelde jaren terug met Vitesse een geweldige pot tegen PSV en toen hoopte ik al dat hij PSV als serieuze stap zou overwegen. Helaas vertrok hij toen naar Engeland en heeft hij -naar mijn idee- een te grote stap ineens gemaakt. Niet iedereen heeft het geduld en het vertrouwen voor 'de route Wijnaldum'.
Hij is een type voetballer dat mij aanspreekt, ik sluit zeker niet uit dat mijn visie daardoor troebel of gekleurd is. Ik was in zijn tijd bij Vitesse al gecharmeerd van de voetballer Van Ginkel. Een bijtertje, ik houd daar wel van.
Hoe het nu met hem is en of we überhaupt nog iets van hem mogen en kunnen verwachten zie ik overigens helemaal los van (het presteren van) de oude Van Ginkel.
Ik zou het geweldig vinden als hij zijn conditie en vorm weer op peil weet te krijgen, maar ik ga daar gevoelsmatig niet vanuit.
Akkoord. Alleen bedoel je waarschijnlijk een “lopertje” ipv “ bijtertje”. Want een bijtertje is van Ginkel nooit geweest. Hij gaat nooit het duel aan en verdedigt quasi mee. Maar een keer de bal veroveren heb ik hem nooit zien doen.
 
Akkoord. Alleen bedoel je waarschijnlijk een “lopertje” ipv “ bijtertje”. Want een bijtertje is van Ginkel nooit geweest. Hij gaat nooit het duel aan en verdedigt quasi mee. Maar een keer de bal veroveren heb ik hem nooit zien doen.
Ik wel, maar wellicht stel ik het me allemaal te rooskleurig voor. Het is ook al weer een tijdje geleden dat ik hem heb zien voetballen.
Net als jij.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

De benadering van Schmidt aangaande belasting, rust en herstel van spelers.
 

De benadering van Schmidt aangaande belasting, rust en herstel van spelers.
Dat zouden ze bij Atletico niet in de buurt van de bloeddorstige Bakkal happer moeten doen. :D
 
Wat een trainer. Ik ben fan.

Spelers lijken met hem weg te lopen, slijpt er in drie maanden tijd een systeem in waarmee we grote delen van de wedstrijden voetbal spelen wat we al jaren niet gezien hebben en is ook echt een personality/boegbeeld. Heerlijke emotie langs de zijlijn en eigenlijk alleen maar logische keuzes (dat wisselen begrijp ik zelf soms minder, maar zoals in het artikel van Relix blijkt dan ook dat ik geen trainer ben).

En dan nog resultaat ook. 31 spelers nodig gehad vanwege corona en blessures (soms zelfs met 3 spelers op de bank en Hendrix en Thomas op de backposities), een aantal dubieuze beslissingen die voor puntverlies zorgden (pingel tegen bij Heracles die nergens op sloeg, Vitesse uit) en dan nog de titel in eigen hand hebben (na alles wat er gebeurd is tweede staan in een transitiejaar), door zijn in de beker en als groepshoofd overwinteren in Europa. Klasse!
 
Die man is een Calimero!! Verpest onze reputatie met z'n eeuwige gezanik!! :maniac:
:ROFL:
Ik ben geneigd te denken dat vriend Jamie niet eens voor PSV is, met z'n framing van Schmidt. Je kant kritiek hebben op hem en op z'n gedrag langs de lijn (wat volgens mij wel meevalt, die kaart tegen RKC kreeg hij vanwege - in mijn ogen terechte - kritiek op Blom's fluitgedrag), maar om dan je eigen trainer meteen een Calimero te noemen vind ik op z'n minst vreemd.
 
:ROFL:
Ik ben geneigd te denken dat vriend Jamie niet eens voor PSV is, met z'n framing van Schmidt. Je kant kritiek hebben op hem en op z'n gedrag langs de lijn (wat volgens mij wel meevalt, die kaart tegen RKC kreeg hij vanwege - in mijn ogen terechte - kritiek op Blom's fluitgedrag), maar om dan je eigen trainer meteen een Calimero te noemen vind ik op z'n minst vreemd.

Je kunt volkomen ongefundeerd bevooroordeeld zijn over iemand, daar hebben we allemaal wel eens last van. Maar vond het ook vreemd ja. :maniac:
 
:ROFL:
Ik ben geneigd te denken dat vriend Jamie niet eens voor PSV is, met z'n framing van Schmidt. Je kant kritiek hebben op hem en op z'n gedrag langs de lijn (wat volgens mij wel meevalt, die kaart tegen RKC kreeg hij vanwege - in mijn ogen terechte - kritiek op Blom's fluitgedrag), maar om dan je eigen trainer meteen een Calimero te noemen vind ik op z'n minst vreemd.
Nou, hij kende wel bizar veel oud-PSV-ers. Dus hij zal zijn fanschap wel gewoon op een rare manier uiten. Er zijn er meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan