Niet het feit dat Van Marwijk zijn adviseur is vind ik negatief, het is zijn schoonvader en zal in die hoedanigheid altijd invloed hebben. Oranje lelijk laten voetballen vind ik ook niet, niemand had oranje de finale toegedicht vooraf, was gewoon een geweldige prestatie.
Waar ik vooral mijn vraagtekens bij zetten is het eruit gooien van Ruud Brood (toch iemand met een eigen mening) ten faveure van lichtgewicht en vriend uit de trainersopleiding Reinier Robbemond en boezemvriend Jurgen Dirkx waardoor de technische staf meer dan ooit een vriendenkliek is. Ik mis daar gewoon een dwarsdenker richting de lijn van Van Bommel om de discussie levend te houden en/of een ervaren rot die al het een en ander meegemaakt heeft als trainer. En dan niet als adviseur maar als deel van de dagelijkse leiding.
 
Niet het feit dat Van Marwijk zijn adviseur is vind ik negatief, het is zijn schoonvader en zal in die hoedanigheid altijd invloed hebben. Oranje lelijk laten voetballen vind ik ook niet, niemand had oranje de finale toegedicht vooraf, was gewoon een geweldige prestatie.
Waar ik vooral mijn vraagtekens bij zetten is het eruit gooien van Ruud Brood (toch iemand met een eigen mening) ten faveure van lichtgewicht en vriend uit de trainersopleiding Reinier Robbemond en boezemvriend Jurgen Dirkx waardoor de technische staf meer dan ooit een vriendenkliek is. Ik mis daar gewoon een dwarsdenker richting de lijn van Van Bommel om de discussie levend te houden en/of een ervaren rot die al het een en ander meegemaakt heeft als trainer. En dan niet als adviseur maar als deel van de dagelijkse leiding.
Eens. We hebben dat hier bij de aanstelling van deze staf ook gezegd. Krijgt MVB wel een weerwoord. Dat heeft iedereen gewoon nodig. Of Ruud Brood dat nu was, weet ik niet. Leek mij ook een dooie.
 
Eens. We hebben dat hier bij de aanstelling van deze staf ook gezegd. Krijgt MVB wel een weerwoord. Dat heeft iedereen gewoon nodig. Of Ruud Brood dat nu was, weet ik niet. Leek mij ook een dooie.

Kwam wellicht zo over maar was wel de dwarsdenker in het Cocu tijdperk.
Liet Cocu niet vallen naar buiten toe maar deed intern weleens de boel opschudden.
 
Verdedigend denkende of/en consoliderende controleurs hebben we niets aan. Als ze nou konden/durfden omschakelen naar pressie naar voren, dan ging het nog.
Ik hoop echt dat het controleurs idee rap in de prullenbak belandt. Bij die twee stokt de aanval bij ons, deels komt dat door hun beperkte kwaliteit, alsook hun gebrek aan spelinzicht/overzicht.

Het lukte toch vrij aardig voor de winterstop verleden seizoen , druk op de bal en man drang en drive naar voor . Na een voorsprong bleef de druk en gingen we voor meer . We speelden en drukten thuis Ajax gewoon weg . Na de winterstop moest het allemaal blijkbaar veel academischer en plots draaide het team niet meer . Spelers vonden hun draai niet in het aangepaste systeem en er werden (heel belangrijk) punten verloren.
Na een voorsprong gingen we terug op zijn Cocu's behouden spelen en gaven we het initiatief weg met het gekende gevolg.
Het zou echter allemaal wel terug loslopen volgens MVB en hij hield (eigenwijs) aan zijn systeem en mening vast. We zien nu hetzelfde gebeuren .
Er is gewoon geknoeid met het aankoopbeleid zodat we geconfronteerd worden met een team dat totaal niet complementair is.
 
Gewoon Huub Stevens naast MvB zetten :ROFL:

tenor.gif


Had je kunnen zien aankomen...
 
http://www.soccernews.nl/news/604636/van-bommel-gooit-psver-mogelijk-uit-basiselftal

En dan lees je het bericht, staat er niks nieuws in dan een mogelijke theorie, die ooit kan plaatsvinden als Unnerstall fit is. Met andere woorden, Zoet mag dus nog weken prutsen :FP:

Ik kan dat soccesnews echt niet meer lezen. Alles voor de clicks, en het werkt ook nog blijkbaar.

Los van dat gegeven denk ik inderdaad dat Unnerstall de eerste seizoenshelft nergens op hoeft te rekenen. Wat zou ik graag willen weten wanneer hij weer inzetbaar zal zijn... de medische mysteries van PSV.
 
Mark maakt er helaas echt een t*fus bende van. Ik geef graag iemand de kans maar ik zie het gewoon niet bij hem.
Geen people manager, bepaalde spelers doen al niks meer voor m. Verkeerde opstellingen, onlogische wissels, lievelingetjes die t niet brengen.
Volgens mij moeten we hard op zoek naar iemand die de poppetjes wel op de juiste plek zet.
 
Samen met Fred Rutten een van de slechtste trainers die ik ooit heb gezien bij PSV. Blijft maar vasthouden aan zijn uit de tijd geraakte van Marwijk tactiek. En heeft zijn favorietjes die er niet veel van kunnen zoals Rosario, Viergever en Malen. Hij blijft de spelers ook maar op dezelfde positie zetten waar ze voor geen meter uit de verf komen. maar je kunt ook zeggen dat dat de schuld is van J de Jong want door hem heeft PSV nu vijf linksbuitens in de selectie, waardoor Lozano op rechts moet spelen, Berwijn achter de spits en Malen in de spits . Van mij mag Adrie Koster wel komen, heeft een geschiedenis bij PSV en het Willem II wat ik gister heb gezien was een genot om naar te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang gaan we nog vasthouden aan die 'beginnersfoutjes' waar vorig seizoen iedere keer over werd gepraat als Mark een fout maakte? Heb het nooit beginnersfouten gevonden, altijd al gezegd dat deze coach koppig is en over geen tactisch inzicht beschikt. Perfecte combinatie om je club naar de afgrond te brengen :fy:(n).

Ook John moet zich écht kapot schamen dat er maar één aankoop nu op het veld staat. Tevens de minst nodige aankoop: Bruma. Echt poeh poeh. Ik had nog liever dat ze dit jaar geen cent hadden geïnvesteerd en alles op volgend jaar hadden gezet dan een half-tussenjaar zoals het nu dreigt te worden. Pure kapitaalvernietiging, visieloos beleid. Enfin, gelukkig zetten we onszelf wel op de kaart met de spiksplinternieuwe LED borden in ons stadion!
 
Hij zag toch weer voldoende positieve dingen...:oops:
Dag Mark, jij bent de zwakste schakel en neem gelijk dan Rosario mee...:sleep:
Onze kleinzoon van 7 voetbalt nog beter...
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang gaan we nog vasthouden aan die 'beginnersfoutjes' waar vorig seizoen iedere keer over werd gepraat als Mark een fout maakte? Heb het nooit beginnersfouten gevonden, altijd al gezegd dat deze coach koppig is en over geen tactisch inzicht beschikt. Perfecte combinatie om je club naar de afgrond te brengen :fy:(n).

Ook John moet zich écht kapot schamen dat er maar één aankoop nu op het veld staat. Tevens de minst nodige aankoop: Bruma. Echt poeh poeh. Ik had nog liever dat ze dit jaar geen cent hadden geïnvesteerd en alles op volgend jaar hadden gezet dan een half-tussenjaar zoals het nu dreigt te worden. Pure kapitaalvernietiging, visieloos beleid. Enfin, gelukkig zetten we onszelf wel op de kaart met de spiksplinternieuwe LED borden in ons stadion!
Precies en Lato lijkt nu al geslachtofferd te worden ten faveure van een zéér matige Sadilek.
Onze mooie club glijdt steeds verder weg richting middenmoot.
 
Echt hè hoe kan je van Voetbalheld binnen een jaar degraderen tot irritante l*l. Zijn koppigheid vorig seizoen kon ik nog wel accepteren omdat het zijn eerste seizoen was. Maar meneer gaat gewoon vrolijk verder met recht lullen wat krom is. Interview in het AD gelezen. Het valt allemaal wel mee volgens onze trainer, we hebben in de 2e helft lekker veel op goal geschoten. En we hadden tijd nodig om te herstellen van de vroege tegen goal!, We krijgen elke wedstrijd tegendoelpunten! hoe kan dat als verrassing komen vraag ik me dan af? Verras ONS eens, doe er eens wat aan!
 
Echt hè hoe kan je van Voetbalheld binnen een jaar degraderen tot irritante l*l. Zijn koppigheid vorig seizoen kon ik nog wel accepteren omdat het zijn eerste seizoen was. Maar meneer gaat gewoon vrolijk verder met recht lullen wat krom is. Interview in het AD gelezen. Het valt allemaal wel mee volgens onze trainer, we hebben in de 2e helft lekker veel op goal geschoten. En we hadden tijd nodig om te herstellen van de vroege tegen goal!, We krijgen elke wedstrijd tegendoelpunten! hoe kan dat als verrassing komen vraag ik me dan af? Verras ONS eens, doe er eens wat aan!
Hmmm zo voel ik me op dit moment ook.

Vreemd dat zo een oud topspeler het zo anders ziet....
 
Van Bommel gaat steeds mer lijken op Huub Stevens...niet kunnen omgaan met sterspelers/ego's/andere culturen, individuele spelers krenken en iedereen zo in een taak stoppen dat geen speler meer een bal durft op te eisen. Het leek gisteren echt 0,00 op teamsport
 
Van Bommel gaat steeds mer lijken op Huub Stevens...niet kunnen omgaan met sterspelers/ego's/andere culturen, individuele spelers krenken en iedereen zo in een taak stoppen dat geen speler meer een bal durft op te eisen. Het leek gisteren echt 0,00 op teamsport

Dat lijkt het al het hele prille seizoen. Het lijkt niet alleen zo. Het is zo.
Ze spelen zonder plan, zonder idee hoe ze een tegenstander moeten bespelen. Als los zand staan 11 individuen op het veld. Op een zaterdagochtend bij de D'tjes zie je exact dezelfde spelpatronen.
De D'tjes krijgen er niet voor betaald dat is vrijwel het enige verschil. En Oh ja nog iets ... De D'tjes spelen de bal altijd vooruit en PSV speelt de bal terug naar de keeper. Dat is het grootste verschil.

PSV hou op met het GEKUT en ga weer eens voetballen. :mad:
:PSV:
 
Terug
Bovenaan Onderaan