Wat moet ik nou denken van onderstaande tekst:

Volgens de coach klopte het tactische verhaal en de uitvoering. ,,Het zijn net de details die ons de das omdoen.” De tegengoals waren niet nodig. Bij de 1-0 tastte Jeroen Zoet mis en Van Bommel vond dat die bal er niet in had gemogen. De tweede tegengoal werd door een foutieve actie van Armindo Bruma ingeleid. ,,Ik ga geen mensen of een hoofdschuldige aanwijzen.We moeten de kansen afmaken en als er geen fouten worden gemaakt, vallen er ook geen tegengoals.”

Dan zie je het dus echt gewoon niet. Als dit het tactische verhaal en uitvoering is van het komende seizoen nou dan kunnen we ons schrap zetten.
 
Mark was mij held in tijdens zijn carrière als speler, maar als trainer ik zie hem niet slagen of misschien niet bij ons.
Ik zou heel erg jammer vinden wanneer hij ontslagen wordt, maar helaas PSV is geen leer school want hier moet je resultaten behalen
 
Nee, het wordt tijd voor een coach, met een nieuwe frisse kijk op het spel.
Een coach die zijn team aantrekkeliijk voetbal laat spelen, zodat de PSV fans weer kunnen genieten.

Precies. Hoe vervelend het nu ook is om na Cocu wederom met een coach te zitten die maar 1 speelwijze kent en geen tactisch vernuft, inzicht of aanpassingsvermogen bezit, hoef ik Cocu dus echt nooit meer terug te zien als coach van PSV. Onder MvB is het pure onkunde en knulligheid alom achterin, oa vanwege de PSV onwaardige achterhoede, maar het is tenminste over het algemeen niet angstig meer (behalve afgelopen seizoen uit tegen Ajax dan, toen het er om ging), dat mag je MvB dan iig nog nageven. Ik wil inderdaad ook EINDELIJK weer eens een coach zien die zijn elftal naar zijn hand zet met GOED, aantrekkelijk, aanvallend voetbal, en daarvoor moet je niet bij Cocu zijn. Ik had de hoop dat we daarvoor wellicht bij MvB konden zijn, maar helaas, het mocht niet zo zijn.
 
Zeg gewoon als coach zijnde na de wedstrijd. Sorry, PSV fans ik heb gefaald, en besef dat het snel anders moet. Dan ben je pas een vent.

Ben bang dat MvB dat nooit gaan doen.

Die man lijkt ten koste van heel veel zijn eigen gelijk te willen bewijzen. Lijkt er zelfs op dat z'n ongelijk niet toegeven belangrijker is dan gewoon eens 'n fatsoenlijke opstelling maken.

De beste man teert op de eerste seizoenshelft van 2018/2019. Sinds de winterstop is het drama. Rare opstellingen, bepaalde spelers mogen maar aan blijven kloten (ook al kunnen ze beter even een paar wedstrijden ernaast), sommige spelers worden opzichtig genegeerd, teveel energie naar de 4e man en andere onzin, rare wissels en spelers worden amper beter. De meeste spelers zelfs eerder minder.
 
Ben bang dat MvB dat nooit gaan doen.

Die man lijkt ten koste van heel veel zijn eigen gelijk te willen bewijzen. Lijkt er zelfs op dat z'n ongelijk niet toegeven belangrijker is dan gewoon eens 'n fatsoenlijke opstelling maken.

De beste man teert op de eerste seizoenshelft van 2018/2019. Sinds de winterstop is het drama. Rare opstellingen, bepaalde spelers mogen maar aan blijven kloten (ook al kunnen ze beter even een paar wedstrijden ernaast), sommige spelers worden opzichtig genegeerd, teveel energie naar de 4e man en andere onzin, rare wissels en spelers worden amper beter. De meeste spelers zelfs eerder minder.

En Rosario aanvoerder maken betekent dan ook nog dat die gast altijd basis speelt, terwijl hij eigenlijk niks toevoegt. Ik snap overigens ook wel dat het heel moeilijk is om een aanvoerder aan te wijzen onder dit bij elkaar geraapt zooitje. Het is of van bedenkelijk niveau, of het staat op het punt om te verkassen, of het moet eigenlijk verkocht worden, of het is te jong, of het is buitenlands, of het is geblesseerd...
 
Ben bang dat MvB dat nooit gaan doen.

Die man lijkt ten koste van heel veel zijn eigen gelijk te willen bewijzen. Lijkt er zelfs op dat z'n ongelijk niet toegeven belangrijker is dan gewoon eens 'n fatsoenlijke opstelling maken.

De beste man teert op de eerste seizoenshelft van 2018/2019. Sinds de winterstop is het drama. Rare opstellingen, bepaalde spelers mogen maar aan blijven kloten (ook al kunnen ze beter even een paar wedstrijden ernaast), sommige spelers worden opzichtig genegeerd, teveel energie naar de 4e man en andere onzin, rare wissels en spelers worden amper beter. De meeste spelers zelfs eerder minder.
Typisch dat er niet wordt geageerd in het Rosario topic, op Davitamonnetje na dan.
Heeft zeker te maken met het idolaat zijn van Rosario, door ene MvB.
 
Ik was, net als zoveel anderen ook zéér verheugd met zijn aanstelling als coach.
Hij verkondigde zinnige praat waarvan ik dacht dat we eindelijk een serieuze man aan het roer hadden gekregen. Successen konden niet uitblijven.
Ik vond hem een verademing in vergelijking met Cocu die totaal geen beleving kende.
Helaas is dit mooie scenario zwaar de kop ingedrukt.
Nu zitten we opgescheept met een coach die gelaten nederlagen accepteert.
 
Laatst bewerkt:
En Rosario aanvoerder maken betekent dan ook nog dat die gast altijd basis speelt, terwijl hij eigenlijk niks toevoegt. Ik snap overigens ook wel dat het heel moeilijk is om een aanvoerder aan te wijzen onder dit bij elkaar geraapt zooitje. Het is of van bedenkelijk niveau, of het staat op het punt om te verkassen, of het moet eigenlijk verkocht worden, of het is te jong, of het is buitenlands, of het is geblesseerd...
Precies, ik, dramaqueen, zeg dat al sinds tijden.
Rosario verzwakt het 11-tal. Je kunt haast nog beter met 10 man spelen. Misschien leidt je dan minder balverlies.
 
Deze dwaas wilde bij de 1-1 Hendrix erin brengen. Nogmaals dames en heren: Hendrix. Van aanvallen en drukzetten naar verdedigen en achteruit lopen. En na afloop zeggen dat het niet aan de tactiek lag. Herhaling van seizoen 2018/2019 is onvermijdelijk.
 
Precies. Hoe vervelend het nu ook is om na Cocu wederom met een coach te zitten die maar 1 speelwijze kent en geen tactisch vernuft, inzicht of aanpassingsvermogen bezit, hoef ik Cocu dus echt nooit meer terug te zien als coach van PSV. Onder MvB is het pure onkunde en knulligheid alom achterin, oa vanwege de PSV onwaardige achterhoede, maar het is tenminste over het algemeen niet angstig meer (behalve afgelopen seizoen uit tegen Ajax dan, toen het er om ging), dat mag je MvB dan iig nog nageven. Ik wil inderdaad ook EINDELIJK weer eens een coach zien die zijn elftal naar zijn hand zet met GOED, aantrekkelijk, aanvallend voetbal, en daarvoor moet je niet bij Cocu zijn. Ik had de hoop dat we daarvoor wellicht bij MvB konden zijn, maar helaas, het mocht niet zo zijn.
Waar is de MVB van de eerste seizoenshelft gebleven. Toen leek het toch allemaal beter op elkaar afgestemd.
Deze dwaas wilde bij de 1-1 Hendrix erin brengen. Nogmaals dames en heren: Hendrix. Van aanvallen en drukzetten naar verdedigen en achteruit lopen. En na afloop zeggen dat het niet aan de tactiek lag. Herhaling van seizoen 2018/2019 is onvermijdelijk.
Mwah, had mij niet zo gek geleken. Hendrix voor Bruma (of Lozano). Guti iets naar voren. Hendrix kan een ding goed: opjagen en druk zetten. Dat was gisteren helemaal niet verkeerd geweest. 3 Middenvelders op het middenveld lijkt me ook beter dan 2 en wellicht een kans voor Guti om eens p goal te schieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan