De A-1 van PSV heeft zich het laatste decenniumm steevast bij de eerste 8-16 van Europa geschaard.
Niets van terug te zien geweest onder Cocu.
Voor eens en voor altijd: ik vind dat het huidige jongere trainersgilde, met de trainers van Ajax, PSV en Feyenoord voorop, voor een flink deel debet zijn aan de teloorgang van het NL voetbal.

Dat vind ik kwalijker dan een, twee of drie kampioenschappen. En heeft ook niets te maken met dat ik dan maar Ajax-voetbal zonder prijzen propagandee.
Het voetbal is niet om aan te gluren geweest de afgelopen jaren. Dat ziet een blinde toch?

Daarom, inderdaad, gaat de vlag bij mij uit als Cocu vertrekt.
Inderdaad, en niet alleen van PSV, maar van de hele eredivisie. Ajax voetbal zonder prijzen was net zo afschuwelijk om naar te kijken. Enige uitzondering daarop waren steeds 1 van de 2 wedstrijden in de laatste 3 rondjes van de EL. Drie goede wedstrijden is PSV ook nog wel gelukt dit jaar :sneaky:

Ik ben blijf dat Cocu via de voordeur de club kan verlaten, vind ook dat hij het knap gedaan heeft met toch niet altijd geweldig materiaal en een structureel verwaarloosde linksback positie, maar vind ook dat het tijd is voor nieuwe coach.
 
'PSV vangt miljoenen voor Phillip Cocu'

link

Phillip Cocu vertrekt hoogstwaarschijnlijk van PSV naar Fenerbahçe, maar dat gaat de Turken wel geld kosten. Ze zouden 5 miljoen euro moeten betalen om zijn contract in Eindhoven af te kopen.
Volgens de Turkse media vinden de directeurs in het Şükrü Saracoğlu Stadium dat bedrag eigenlijk wat te hoog.

€ 5.000.000,= als dat waar is zou heel mooi zijn. :grin: PSV moet gewoon vasthouden aan dat bedrag en Fenerbahce in de tang houden.
Niet betalen is geen Cocu. :p
 
'PSV vangt miljoenen voor Phillip Cocu'

link

Phillip Cocu vertrekt hoogstwaarschijnlijk van PSV naar Fenerbahçe, maar dat gaat de Turken wel geld kosten. Ze zouden 5 miljoen euro moeten betalen om zijn contract in Eindhoven af te kopen.
Volgens de Turkse media vinden de directeurs in het Şükrü Saracoğlu Stadium dat bedrag eigenlijk wat te hoog.

€ 5.000.000,= als dat waar is zou heel mooi zijn. :grin: PSV moet gewoon vasthouden aan dat bedrag en Fenerbahce in de tang houden.
Niet betalen is geen Cocu. :p
Mooi staaltje synchroon posten :grin:
 
Mooi staaltje synchroon posten :grin:

Inderdaad. :)
Als Fenerbahce Cocu graag wil hebben gaan ze echt wel een flink bedrag betalen. Toon Gerbrands moet keihard onderhandelen.
Ze gewoon bij de strot nemen. PSV zit in een uitstekende onderhandelingspositie. Fenerbahce heeft de trainer al ontslagen en wil Cocu sowieso contracteren. Het lijkt er steeds meer op dat Cocu geen open kaart heeft gespeeld naar PSV toe anders was de deal al lang rond geweest.
 
Tsja... iedereen speculeert over wat er aan de hand is.
Negatief: er is onvrede of zelfs een vertrouwensbreuk.
Positief: Cocu is opgelucht dat het seizoen toch nog geëindigd is in een kampioenschap en hij en de club kiezen voor een vertrek door de voordeur. Het kán bijna niet nog een jaar goed gaan.

Ik geloof in dat tweede, positieve, scenario. Alleen weet ik niet of ik daarin wíl geloven, of dat dat ook een reële stand van zaken is.
 
Tsja... iedereen speculeert over wat er aan de hand is.
Negatief: er is onvrede of zelfs een vertrouwensbreuk.
Positief: Cocu is opgelucht dat het seizoen toch nog geëindigd is in een kampioenschap en hij en de club kiezen voor een vertrek door de voordeur. Het kán bijna niet nog een jaar goed gaan.

Ik geloof in dat tweede, positieve, scenario. Alleen weet ik niet of ik daarin wíl geloven, of dat dat ook een reële stand van zaken is.

Cocu heeft de club niet gekozen. De club heeft hem gekozen. Als Cocu het voor het kiezen had gehad was hij wel naar een andere club gegaan. ;)
 
Cocu heeft de club niet gekozen. De club heeft hem gekozen. Als Cocu het voor het kiezen had gehad was hij wel naar een andere club gegaan. ;)

vraag en aanbod en vooral wat kan de nieuwe club hem financieel bieden , heeft hij misschien geen geduld om een eventueel ander aanbod af te wachten .
 
Drie echtscheidingen paste ook niet bij het beeld wat ik van Cocu heb :unsure: Krijgt ie het toch voor elkaar om iedereen te verrassen. 4 jaar lang kon je de opstellingen, tactiek en wissels bijna vantevoren al noteren; blijkt zijn privéleven een en al verrassing te zijn :S: Nu snap ik waarom hij zo voorspelbaar was op het werk; hij had al genoeg verrassende dingen gaande thuis...

Tekenend dat men hier geen enkele moeite heeft om te oor- en veroordelen op basis van onjuiste informatie.. :cautious::braak:
Eerste vrouw, 4 jaar huwelijk, waarvan hij gescheiden is is 2010 (zij bedroog hem). Zijn tweede vrouw, en moeder van zijn 4e kindje is hij gewoon mee samen. Niet getrouwd naar ik weet. Niet dat ik vind dat zijn prive ons ook maar iets aangaat, maar achterlijk om hem op basis van dit soort onjuiste dingen een onterrecht label op te plakken. Heeft ie naar mijn idee niet verdient. Als er iets is om bewondering voor te hebben is het wel zijn eerlijkheid en zakelijkheid, werk neemt ie serieus en mag niet leiden onder prive. Stond een paar weken nadat hij een tumor uit zijn rug had laten verwijderen alweer rond het veld met krukken. Dat je het niet eens bent met zijn manier van spelen is prima, maar ik vind het laf om hem af te schilderen als een klaploper die er weinig van kan en meer geintresseerd is in geld en vrouwen met een losbandig priveleven. Daarvan zijn er genoeg te vinden in de voetballerij maar Phillip is daar niet een van.
 
Laatst bewerkt:
Tekenend dat men hier geen enkele moeite heeft om te oor- en veroordelen op basis van onjuiste informatie.. :cautious::braak:
Eerste vrouw, 4 jaar huwelijk, waarvan hij gescheiden is is 2010 (zij bedroog hem). Zijn tweede vrouw, en moeder van zijn 4e kindje is hij gewoon mee samen. Niet getrouwd naar ik weet. Niet dat ik vind dat zijn prive ons ook maar iets aangaat, maar achterlijk om hem op basis van dit soort onjuiste dingen een onterrecht label op te plakken. Heeft ie naar mijn idee niet verdient. Als er iets is om bewondering voor te hebben is het wel zijn eerlijkheid en zakelijkheid, werk neemt ie serieus en mag niet leiden onder prive. Stond een paar weken nadat hij een tumor uit zijn rug had laten verwijderen alweer rond het veld met krukken. Dat je het niet eens bent met zijn manier van spelen is prima, maar ik vind het laf om hem af te schilderen als een klaploper die er weinig van kan en meer geintresseerd is in geld en vrouwen met een losbandig priveleven. Daarvan zijn er genoeg te vinden in de voetballerij maar Phillip is daar niet een van.
Volgens mij maakt Ongezouten hier gewoon een grapje en meer ook niet. Dat ook obv wat er werd gezegd door anderen (dat Phillip net gescheiden zou zijn en alimentaties moet betalen etc). Zover ik weet is het hier voor het eerst dat dit soort grappen over hem worden gemaakt. Wat mij betreft moet dat kunnen.
 
Volgens mij maakt Ongezouten hier gewoon een grapje en meer ook niet. Dat ook obv wat er werd gezegd door anderen (dat Phillip net gescheiden zou zijn en alimentaties moet betalen etc). Zover ik weet is het hier voor het eerst dat dit soort grappen over hem worden gemaakt. Wat mij betreft moet dat kunnen.

Is natuurlijk ook ingegeven door de situatie. Alles leek erop dat Cocu nog een jaar voor de groep zou staan, en iedereen had verwacht dat hij naar een club zou gaan die duidelijk een stapje hoger is. En Erdogan heeft natuurlijk (behalve voor de eigen parochie) ook niet echt reclame gemaakt voor Turkije. Dat leidt gewoon tot giswerk, waardoor mensen ook opeens het persoonlijke meenemen.
En daarnaast komt er hier bij elke nieuwe pagina een scheiding bij. ;)
 
Ik vind het veel geld voor een coach. Waar je bij een speler kunt gokken op een hogere verkoopwaarde, is dat bij een trainer niet van toepassing.

Zeker niet als je hem na een half jaar weer ontslaat. Beter gezegd, de afkoopsom moeten ze er ook nog bij rekenen!
 
Is natuurlijk ook ingegeven door de situatie. Alles leek erop dat Cocu nog een jaar voor de groep zou staan, en iedereen had verwacht dat hij naar een club zou gaan die duidelijk een stapje hoger is. En Erdogan heeft natuurlijk (behalve voor de eigen parochie) ook niet echt reclame gemaakt voor Turkije. Dat leidt gewoon tot giswerk, waardoor mensen ook opeens het persoonlijke meenemen.
En daarnaast komt er hier bij elke nieuwe pagina een scheiding bij. ;)
v2_large_7a10d9dd22f59d1f86e06af97fe9576f69995929.jpg


Hij hoeft toch maar 1 scheiding? Aan de linkerkant?
 
Volgens mij maakt Ongezouten hier gewoon een grapje en meer ook niet. Dat ook obv wat er werd gezegd door anderen (dat Phillip net gescheiden zou zijn en alimentaties moet betalen etc). Zover ik weet is het hier voor het eerst dat dit soort grappen over hem worden gemaakt. Wat mij betreft moet dat kunnen.

Wel tekenend dat hij geen enkele moeite had om te oor- en veroordelen op basis van verkeerd geïnterpreteerde informatie :ROFL:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan