Ik wens Phillip Cocu het allerbeste. Jammer dus dat hij naar Fenerbahce gaat. ;)
Hij gaat in zeer korte tijd veel geld verdienen.
 
Ik ben er blij om. Iemand die de club kent, er vele jaren in verschillende functies heeft rondgelopen. Die zie ik dan liever een kampioenschap missen(als dat al het geval mocht zijn) dan zo'n ajaks-afdankertje als Bosz.
En wat prima is: je ziet toch meer uit naar het komend seizoen als seizoen 6 onder Cocu (met alle respect voor zijn diensten) Ik denk ook dat hierdoor de kans op een komend kampioenschap is vergroot. Ik betwijfel of (zelfs) Cocu nog een keer zijn "stunt" van afgelopen jaar zou kunnen herhalen.
 
Altijd lastig als je geen vragen hoort, maar alleen maar antwoorden. Gezien de antwoorden van Toon Gerbrands worden wel blijkbaar steeds dezelfde vragen gesteld. Weinig creativiteit van de verzamelde journalisten.
De enige relevante vraag. "Hoe hoog is de afkoopsom die Fenerbahce betaalt?" wordt niet gesteld.
Inderdaad en ik hoopte ook een toelichting/update betreffende het transferbeleid. Waardeloos dat alleen die Omroep Brabant journalist een microfoon had.,amateurs zijn het.
 
Aangezien de helft van onze selectie deze zomer toch vertrekt, is dit wel een aardig moment om van trainer te wisselen.

Ook Cocu zou in augustus weer van voren af aan moeten beginnen als hij bij PSV bleef.
 
Inderdaad en ik hoopte ook een toelichting/update betreffende het transferbeleid. Waardeloos dat alleen die Omroep Brabant journalist een microfoon had.,amateurs zijn het.
Ik ga ervan uit dat onze nieuwe trainer op dit moment Arzani aan het binnen hengelen is. Kleine moeite, hopelijk een groot plezier.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je hebt in principe kunnen zien wat de speelwijze van Van Bommel is; hij heeft afgelopen seizoen namelijk de 019 naar het kampioenschap geleid. Dat ging gepaard met aanvallend voetbal, en er werd in tegenstelling tot de teams onder Cocu géén gas teruggenomen bij een voorsprong, maar er werd gewoon op zoek gegaan naar het volgende doelpunt. Dat lukte niet altijd, maar als je de uitslagen bekijkt zie je een stijgende lijn en aardig wat flinke uitschieters zoals je die eigenlijk bijna niet meer tegenkomt in het moderne voetbal. Ik denk dus dat Van Bommel beide heren niet nodig had om zijn eigen visie te hebben; hij wist als speler al dat hij het trainersvak wou betreden, dus dan mag je denk ik gerust aannemen dat hij al vroeg een eigen idee over de speelwijze had.
Een kanttekening hierbij is dat je bij PSV1 moet presteren en dat het bij een -19 alles leuk en aardig is.
Cocu begon zijn eerste wedstrijden fantastisch, veel jeugdspelers en aanvallend attractief voetbal. Na een paar keer deksel op de neus, werd hij angstig en ging hij heel anders spelen. Uiteindelijk behaalde hij met dat angstig of zoals sommigen hier graag zeggen realistisch spel, successen en week hij daar niet meer van af.
Ik ben benieuwd hoe Mark onder die druk het blijft doen en of hij vasthoudt aan zijn visie wanneer de resultaten uitblijven.
Vooralsnog ben ik zeer enthousiast!
 
Ik ben er blij om. Iemand die de club kent, er vele jaren in verschillende functies heeft rondgelopen. Die zie ik dan liever een kampioenschap missen(als dat al het geval mocht zijn) dan zo'n ajaks-afdankertje als Bosz.
En wat prima is: je ziet toch meer uit naar het komend seizoen als seizoen 6 onder Cocu (met alle respect voor zijn diensten) Ik denk ook dat hierdoor de kans op een komend kampioenschap is vergroot. Ik betwijfel of (zelfs) Cocu nog een keer zijn "stunt" van afgelopen jaar zou kunnen herhalen.
Ik vind van Bommel als coach prima. Ben het niet met je eens dat het een stunt is geweest dat Cocu kampioen is geworden.
 
Het zorgt in ieder geval voor verfrissing. Ik heb - hoewel ik stiekem toch baal van het vertrek van de oorspronkelijke reden dat PSV mijn favoriete club is geworden - toch meer zin in het komende jaar.
 
Cocu: ,,Natuurlijk ga ik de club missen: de supporters, mijn spelers en de staf. We hebben niet alleen samen vele hoogtepunten mogen vieren, maar zijn ook de dieptepunten samen doorgekomen. Samen vormden we een onoverwinnelijk team. Daar ben ik ongelooflijk trots op en wil ik iedereen voor bedanken. PSV zit in mijn hart en ik hoop hier ooit, net als speler, weer een keer terug te keren.”

http://www.teamwass.eu/nl/nieuws/phillip-cocu-nieuwe-hoofdtrainer-fenerbahce

Phillip bedankt voor al je jaren bij PSV. Het ga je goed. (Y)
Hopelijk vind je snel de club van je dromen. ;P
 
Een kanttekening hierbij is dat je bij PSV1 moet presteren en dat het bij een -19 alles leuk en aardig is.
Cocu begon zijn eerste wedstrijden fantastisch, veel jeugdspelers en aanvallend attractief voetbal. Na een paar keer deksel op de neus, werd hij angstig en ging hij heel anders spelen. Uiteindelijk behaalde hij met dat angstig of zoals sommigen hier graag zeggen realistisch spel, successen en week hij daar niet meer van af.
Ik ben benieuwd hoe Mark onder die druk het blijft doen en of hij vasthoudt aan zijn visie wanneer de resultaten uitblijven.
Vooralsnog ben ik zeer enthousiast!
Dat zal voornamelijk afhangen van hoe wij (supporters) en de media ons onder die druk blijven houden. Als we na 4 x verliezen met aanvallend voetbal en een 5e plaats (bijv), nog steeds als 1 man achter Van Bommel blijven staan, is er niets aan de hand. Echter, ik geloof daar niks van, in zo'n situatie wordt het paniek en gaat, ook op het forum, de overgrote meerderheid zijn vertrek eisen. Maar we zullen zien, wellicht (ik hoop het niet) kom ik over een paar maanden op deze post terug ;)

Maar eens, ik ben reuze benieuwd en positief over Mark, zou zomaar een topcoach blijken te zijn. En als dat ook nog met mooi aanvallend voetbal gepaard gaat, gaan we wederom mooie tijden beleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan