Druk leggen, powerplay. Klinkt allemaal leuk. Zijn we daar ook nog blij mee als ze niet verkocht worden, en vervolgens een jaar in Jong PSV spelen, terwijl het eerste ze goed zou kunnen gebruiken? Je moet natuurlijk nooit lege dreigementen maken.

Toivonen wil perse weg! Die komt volgend seizoen echt niet meer (gemotiveerd ) aan de start. Hij is klaar met PSV.
Je moet er nu geen gras over laten groeien en meteen stelling nemen. En daarbij moet duidelijk zijn dat hij niet voor bijna noppes de deur uit kan lopen nu!
(Vermoedelijk is hij zelf al ver met een andere club)!
 
Toivonen wil perse weg! Die komt volgend seizoen echt niet meer (gemotiveerd ) aan de start. Hij is klaar met PSV.
Je moet er nu geen gras over laten groeien en meteen stelling nemen. En daarbij moet duidelijk zijn dat hij niet voor bijna noppes de deur uit kan lopen nu!
(Vermoedelijk is hij zelf al ver met een andere club)!

Toivonen wil perse weg? Dat hoor ik voor het eerst. Die vermoedens vind ik ook een beetje vergezocht, zeker aangezien er werkelijk nog geen enkele geruchten rondom Ola te horen zijn.
 
Druk leggen, powerplay. Klinkt allemaal leuk. Zijn we daar ook nog blij mee als ze niet verkocht worden, en vervolgens een jaar in Jong PSV spelen, terwijl het eerste ze goed zou kunnen gebruiken? Je moet natuurlijk nooit lege dreigementen maken.

Eens. We kunnen het ons echt niet veroorloven om een speler van het kaliber Toivonen een jaar in Jong PSV te laten spelen.

Wat betreft Pieters vind ik trouwens wel dat die jongen zelf ook wel een morele plicht heeft om bij te tekenen. Hij is zo'n beetje anderhalf jaar geblesseerd geweest, in die periode heeft PSV hem keurig betaald, en toen hij net weer fit was voor de belangrijke fase van het seizoen verklootte hij het zelf door die ruit in te slaan.
 
Eens. We kunnen het ons echt niet veroorloven om een speler van het kaliber Toivonen een jaar in Jong PSV te laten spelen.

Wat betreft Pieters vind ik trouwens wel dat die jongen zelf ook wel een morele plicht heeft om bij te tekenen. Hij is zo'n beetje anderhalf jaar geblesseerd geweest, in die periode heeft PSV hem keurig betaald, en toen hij net weer fit was voor de belangrijke fase van het seizoen verklootte hij het zelf door die ruit in te slaan.

Morele plicht? Bestaat dat nog in het voetbal? ;)
 
Als Pieters op zijn oude niveau terugkomt is het voor Nederlandse begrippen ook gewoon een prima verdediger en ik hoopte dat toe hij terug kwam hij centraal in de verdediging onze jongens naar de titel zou leiden.
Iedereen weet hoe het is afgelopen, van mij mag Pieters voor 3-4 Mjn vertrekken en een nieuwe uitdaging aangaan!
 
Eens. We kunnen het ons echt niet veroorloven om een speler van het kaliber Toivonen een jaar in Jong PSV te laten spelen.

Wat betreft Pieters vind ik trouwens wel dat die jongen zelf ook wel een morele plicht heeft om bij te tekenen. Hij is zo'n beetje anderhalf jaar geblesseerd geweest, in die periode heeft PSV hem keurig betaald, en toen hij net weer fit was voor de belangrijke fase van het seizoen verklootte hij het zelf door die ruit in te slaan.

Bij Pieters krijg ik toch vooral een Engelaar/Marcelo gevoel. Leuk hoor bijtekenen, maar dat kost ook het nodige, en het is maar de vraag of die investering eruit komt. Want eerlijk gezegd zou het mij al verrassen als überhaupt iemand Pieters een contract zou geven, zelfs al zou er geen transfersom zijn. Want met zijn verrichtingen van dit jaar is het als een auto proberen te verkopen met slechts twee foto's: die van de olielekkage en de doorgeroeste draagarm.
 
Eindelijk een coach met ballen die de grote schoonmaak aandurft: Bouma weg, Dereijck mag weg, Pieters en Toivonen voor het blok gezet. De toon is gezet en hopelijk volgen er binnenkort nog meer, zoals Marcelo, Zanka en Matavz....Cocu, the Boss !
 
Eindelijk een coach met ballen die de grote schoonmaak aandurft: Bouma weg, Dereijck mag weg, Pieters en Toivonen voor het blok gezet. De toon is gezet en hopelijk volgen er binnenkort nog meer, zoals Marcelo, Zanka en Matavz....Cocu, the Boss !

Totdat blijkt dat het niet werkt. Zaakwaarnemers zijn veel te machtig geworden. Dat Koeman Leerdam ernaast zet en de Boer El Hamdaoui passeerde, wil niet zeggen dat het bij ons ook de juiste uitwerking heeft. Het moet ook bij een club passen. Maar goed, we geven hem het voordeel van de twijfel.
 
Laatst bewerkt:
Toivonen wil perse weg? Dat hoor ik voor het eerst. Die vermoedens vind ik ook een beetje vergezocht, zeker aangezien er werkelijk nog geen enkele geruchten rondom Ola te horen zijn.

Toivonen wil alleen blijven om over een jaar transfervrij weg te kunnen lopen. Verder is hij al minstens een seizoen klaar in Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan