http://nos.nl/video/506462-swinkels-over-doelstellingen-psv.html

Mijn wens dat Swinkels steeds verder naar voren schuift is verhoord! De wens dat Cocu dit seizoen absoluut voor de knikkers mee wil doen voor de prijzen (en daar intern wel degelijk een mooi pakketjes eisen voor neer heeft gelegd) wordt ook verhoord!

Dank! (Y)

Daar zijn geen links van. Heb abonnement op digitale versie van BD. Als betalende klant mag ik toch best hier en daar wat artikeltjes met mijn vrienden delen. Staat nergens in mijn contract dat het niet mag. (a)
 
Daar zijn geen links van. Heb abonnement op digitale versie van BD. Als betalende klant mag ik toch best hier en daar wat artikeltjes met mijn vrienden delen. Staat nergens in mijn contract dat het niet mag. (a)

We hebben vrij duidelijke regels.. wees niet zo'n recalcitrante Marokkaan en hou je er nou eens gewoon aan. :D
 
We hebben vrij duidelijke regels.. wees niet zo'n recalcitrante Marokkaan en hou je er nou eens gewoon aan. :D

Ik ben een Bossche Berber. Het is hetzelfde als dat je zegt tegen een tijger met een agressieprobleem dat ie kalm aan moet doen. Dat gaat hem niet worden :D

Marokkaanse recalcitrantie? Welnee! Dat is gewoon zijn Bossche dwersigheid! ;)

Deh is. Ma ok m'n Berberse verzetsgenen :) Maar ja, deh het ik hun al vaker gezeet gehad, mah ze wille niet luisteren.

Bosch en Marokkaan? Tering, sommige mensen hebben echt alles tegen.

Als (ex-)Bossche banneling begrijp ik dat je dit zegt. No worries, ik fix nog wel een keer een visum voor je. Kun je nog één keer in je leven de prachtige Sint-janskathedraal bezoeken, een wandeling maken door de Bossche broek of een rondvaart in de Binnedieze maken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, toch wel een paar!
In 't curling-elftal.
Op amateur-niveau.
Eigenlijk dat niet eens.
Laat maar.
he he niet zo neerbuigend over curling. Dit is een zeer spannende sport. Dit flitsend tactisch steekspel bied plezier voor vele.
Hot+Olympic+Curler.jpg


zo even OT: heb alle vertrouwen in Cocu, ben ook superblij met de mensen die hij wil betrekken bij de club (Spelbos etc.) Goede zaak
 
Philip is goed bezig:

thijsslegers‏@thijsslegers5m
Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen

PSV wil voorkomen dat beide spelers in 2014 gratis de deur uitlopen. Derijck kreeg te horen dat hij niet weg hoeft maar wel weg mag.
 
Met andere woorden, ga maar op zoek naar een andere club, goed bezig Philip!
Philip is goed bezig:

thijsslegers‏@thijsslegers5m
Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen

PSV wil voorkomen dat beide spelers in 2014 gratis de deur uitlopen. Derijck kreeg te horen dat hij niet weg hoeft maar wel weg mag.
 
Ik wel!
Mijn wens dat Phillip geen doetje is en radicaal en snel te werk zal gaan komt sneller uit dan gehoopt!
En er is meer te wensen de komende tijd! (Y)

Ik ben nooit bang geweest dat Phillip een doetje zou zijn. Ook niet dat hij niet zou doorpakken. Ik heb wel mijn twijfels bij deze beleidsmaatregel, zoals ik die ook altijd heb gegeven toen bij Ajax hetzelfde gebeurde.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nooit bang geweest dat Phillip een doetje zou zijn. Ook niet dat hij zou doorpakken. Ik heb wel mijn twijfels bij deze beleidsmaatregel, zoals ik die ook altijd heb gegeven toen bij Ajax hetzelfde gebeurde.

Er wordt druk gelegd op met name Toivonen en zijn zaakwaarnemer die proberen om voor een appel en een ei de deur uit te gaan.
PSV speelt powerplay terug. Goede zaak!
 
Ik ben nooit bang geweest dat Phillip een doetje zou zijn. Ook niet dat hij zou doorpakken. Ik heb wel mijn twijfels bij deze beleidsmaatregel, zoals ik die ook altijd heb gegeven toen bij Ajax hetzelfde gebeurde.

... whoa, déjà vu. :D
 
Er wordt druk gelegd op met name Toivonen en zijn zaakwaarnemer die proberen om voor een appel en een ei de deur uit te gaan.
PSV speelt powerplay terug. Goede zaak!

Druk leggen, powerplay. Klinkt allemaal leuk. Zijn we daar ook nog blij mee als ze niet verkocht worden, en vervolgens een jaar in Jong PSV spelen, terwijl het eerste ze goed zou kunnen gebruiken? Je moet natuurlijk nooit lege dreigementen maken.

... whoa, déjà vu. :D

... :D
 
Er wordt druk gelegd op met name Toivonen en zijn zaakwaarnemer die proberen om voor een appel en een ei de deur uit te gaan.
PSV speelt powerplay terug. Goede zaak!

De spelers en PSV zijn voor een bepaalde tijd een overeenkomst met elkaar aangegaan. Pieters en Toivonen konden allebei al een keer een stap voorwaarts zetten (Liverpool & Newcastle), maar toen hield PSV een transfer tegen. PSV heeft deze situatie zelf in de hand gewerkt, dan is het niet chique om nu opeens te zeggen dat ze anders in het tweede moeten spelen.

Oja, ik had het er net over dat PSV deze situatie zelf in de hand gewerkt heeft. In Pieters zijn geval heeft hij het natuurlijk zelf in de hand gewerkt ;). Hij is er eigenlijk moreel toe verplicht een jaartje bij te tekenen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan