Ik ben het er niet mee eens dat Bosz net als RVN het minder had gedaan als hij vorig jaar was aangesteld.
Dat zullen we nooit weten want het is een niet bestaande situatie.
Van Nistelrooij heeft vorig jaar gewoon aangetoond geen goede coach te zijn. Ik zat vrij dicht tegen een PSV dip aan waarbij ik overwoog om gewoon even niet meer te kijken.
Ik was juist bang voor weer een 3e of 4e plek enz en een enorme financiële crisis. Met Ruud en zijn vervanger werden we weer 2e, de beker, de JCS. Zelfs ondanks een vertrek van Madueke en Gakpo in de winter. Na de periode Ruud was er tenminste weer wat te besteden. Allemaal niet het niveau wat PSV moet nastreven. Maar even wat lucht was weer fijn
Het spel zag er niet uit en met al het geluk van de wereld troffen we een nog dramatischer Ajax waardoor er nog een kans op CL was.
Het werd wel beter, maar toen vertrok dat duo en na een bepaald moment begon Feyenoord er steeds meer in te geloven.
Inmiddels denk ik ook dat we een betere selectie hebben dan vorig jaar zelfs zonder Xavi. Maar dat is uiteindelijk ook gewoon een verdienste van Bosz zelf. Als hij net als vorig jaar in de CL voorrondes gefaald had, dan was Lozano niet gekomen en misschien Schouten ook niet.
Ja Bosz doet het natuurlijk uitstekend, eigenlijk kan het nauwelijks beter. Maar hij heeft ook goed materiaal.
 
Ik was juist bang voor weer een 3e of 4e plek enz en een enorme financiële crisis. Met Ruud en zijn vervanger werden we weer 2e, de beker, de JCS. Zelfs ondanks een vertrek van Madueke en Gakpo in de winter. Na de periode Ruud was er tenminste weer wat te besteden. Allemaal niet het niveau wat PSV moet nastreven. Maar even wat lucht was weer fijn
Ik vind en vond dat schromelijk overdreven. Vaak is het gegaan over dat RVN in de winterstop 'zijn twee beste spelers' kwijtraakte. Wat er dan niet bij werd gezegd, is dat het eigenlijk al bijzonder was dat zowel Sangaré als Gakpo bleven in augustus. Eigenlijk was al ingecalculeerd (ook door ons supporters) dat één van beide en misschien zelfs wel allebei zouden vertrekken.

Daarnaast klopte de stelling wat mij betreft ook niet. Cody Gakpo was sowieso één van je beste spelers maar over Noni Madueke kon onmogelijk hetzelfde gezegd worden. Wellicht in potentie wel, maar niet in wat hij werkelijk in een seizoen bracht. (zijn vele blessures nog daargelaten)

Het werd wel beter, maar toen vertrok dat duo en na een bepaald moment begon Feyenoord er steeds meer in te geloven.

Ik kan me dit niet herinneren. Ik vond dat we in de voorbereiding onder Bosz al herkenbaarder speelden dan na 8 maanden Ruud.

Ja Bosz doet het natuurlijk uitstekend, eigenlijk kan het nauwelijks beter. Maar hij heeft ook goed materiaal.

Ja, dat vind ik dus te kort door de bocht. Als RVN gewoon Xavi Simons had opgesteld tegen de Rangers en ons tegen een club met een veel mindere selectie erdoor heen had geloodst dan was Gakpo helemaal nooit vertrokken.
 
Ik ben het er niet mee eens dat Bosz net als RVN het minder had gedaan als hij vorig jaar was aangesteld. Van Nistelrooij heeft vorig jaar gewoon aangetoond geen goede coach te zijn. Ik zat vrij dicht tegen een PSV dip aan waarbij ik overwoog om gewoon even niet meer te kijken. Het spel zag er niet uit en met al het geluk van de wereld troffen we een nog dramatischer Ajax waardoor er nog een kans op CL was. Inmiddels denk ik ook dat we een betere selectie hebben dan vorig jaar zelfs zonder Xavi. Maar dat is uiteindelijk ook gewoon een verdienste van Bosz zelf. Als hij net als vorig jaar in de CL voorrondes gefaald had, dan was Lozano niet gekomen en misschien Schouten ook niet.
Bosz is zeker een betere en meer ervaren trainer dan Van Nistelrooij. Maar toch denk ik dat Bosz het nooit zo goed had gedaan als nu als hij vorig jaar voor de groep had gestaan. Het is niet logisch dat 3 trainers op rij met dezelfde organisatie er niets van weten te bakken en de eerste trainer die na een organisatieomslag komt meteen 36 uit 12 haalt. Dat kan echt niet alleen aan de trainer liggen

En als het niet alleen aan de trainer ligt, dan is het een aardige conclusie om te stellen dat Bosz het ook minder had gedaan dan nu
 
Ik vind en vond dat schromelijk overdreven. Vaak is het gegaan over dat RVN in de winterstop 'zijn twee beste spelers' kwijtraakte. Wat er dan niet bij werd gezegd, is dat het eigenlijk al bijzonder was dat zowel Sangaré als Gakpo bleven in augustus. Eigenlijk was al ingecalculeerd (ook door ons supporters) dat één van beide en misschien zelfs wel allebei zouden vertrekken.
Dus nog meer onrustig om mee te werken
Daarnaast klopte de stelling wat mij betreft ook niet. Cody Gakpo was sowieso één van je beste spelers maar over Noni Madueke kon onmogelijk hetzelfde gezegd worden. Wellicht in potentie wel, maar niet in wat hij werkelijk in een seizoen bracht. (zijn vele blessures nog daargelaten)
Ik vind hem toch belangrijk, niet wat je van hem had verwacht maar je had hem goed kunnen gebruiken.
Ik kan me dit niet herinneren. Ik vond dat we in de voorbereiding onder Bosz al herkenbaarder speelden dan na 8 maanden Ruud.
Ik ook, maar dit is niet om Bosz en Ruud te vergelijken. Dat gaat niet, Bosz en PSV kan bijna niet beter dit seizoen. Dit is om Ruud en Schmidt een beetje te verdedigen die het echt niet slecht deden onder toenmalige omstandigheden.
Ja, dat vind ik dus te kort door de bocht.
Hoezo koet door de bocht, waarom kan het niet &-&? Bosz doet het fantastisch, ik weet niet waarom ik dat er bij moet zeggen.
Als je mijn posts een beetje kent dan weet je dat ik al genoeg veren voor Bosz geef? Het kost gewoon tijd om daarna een hele uitleg te geven over hoe geweldig Bosz het doet. Dat is al lang en breed duidelijk dus dat laat ik grotendeels achterwege. Dat Bosz daarnaast goed materiaal heeft is toch een constatering? Daarme praat ik Bosz niet naar beneden.
Nogmaals al genoeg complimenten gegeven
Als RVN gewoon Xavi Simons had opgesteld tegen de Rangers en ons tegen een club met een veel mindere selectie erdoor heen had geloodst dan was Gakpo helemaal nooit vertrokken.
Xavi kwam toen net kijken en een als situatie kunnen we altijd toepassen. Als Zahavi niet op de paal schoot waren we onder Schmidt ook door. Of die bal over de zijlijn
 
Bosz is zeker een betere en meer ervaren trainer dan Van Nistelrooij. Maar toch denk ik dat Bosz het nooit zo goed had gedaan als nu als hij vorig jaar voor de groep had gestaan. Het is niet logisch dat 3 trainers op rij met dezelfde organisatie er niets van weten te bakken en de eerste trainer die na een organisatieomslag komt meteen 36 uit 12 haalt. Dat kan echt niet alleen aan de trainer liggen

En als het niet alleen aan de trainer ligt, dan is het een aardige conclusie om te stellen dat Bosz het ook minder had gedaan dan nu
Ik vind eigenlijk niet dat alledrie de trainers er niets van hebben gebakken.

Roger Schmidt heeft hetzelfde wat nu Peter Bosz heeft. Spelers die afgedankt waren/ niet meer leken te renderen, leefden op.

Hij had alleen de pech dat hij wel tegen een dominant Ajax moest opboksen en ik vond die selecties een heel stuk minder dan wat we nu hebben en vorig jaar hadden. Weliswaar deels door hemzelf 'gescout' maar dat hoorde helemaal niet zijn verantwoordelijkheid te zijn.
 
Valt me tegen van jullie/jou.
Niet zo heel veel kijk op voetbal blijkbaar.
Nouja. Ik heb het spel van Schmidt moeten kijken dusja. Dat was al erg genoeg
Zoals Bosz al in augustus aangaf: de spelers van PSV leren het Boszbal snel, omdat ze het waarschijnlijk al leerden in de tijd van Schmidt.
dan kan bijna niet omdat de selectie ondertussen weer anders is.
RvN en MvB: spelersiconen van PSV
Schmidt en Bosz: goede trainers.
Schmidt, mwah. Niet kapot van
Ik zag een app over PSV van afgelopen februari 2023. Ik schreef:
‘Sjezusmina, wat is dit PSV slecht. Tijdje niet gezien. Spelers die er voorheen wel iets van konden, kunnen nu echt niks meer. Die staf van PSV moet wel heel erg slecht zijn.’
dat kan
Waren 7 spelers bij die er nu nog in staan.
Ok
 
Ik vind eigenlijk niet dat alledrie de trainers er niets van hebben gebakken.

Roger Schmidt heeft hetzelfde wat nu Peter Bosz heeft. Spelers die afgedankt waren/ niet meer leken te renderen, leefden op.
Huh, wie is nu een afgedankte speler die opleeft dan? PSV heeft dit jaar juist spelers gehaald die op de top van hun carrière zitten

Helemaal super natuurlijk dat het nu goed gaat met Ons PSV, maar ik vind het moeilijk vergelijken met voorgaande trainers
 
Huh, wie is nu een afgedankte speler die opleeft dan? PSV heeft dit jaar juist spelers gehaald die op de top van hun carrière zitten

Helemaal super natuurlijk dat het nu goed gaat met Ons PSV, maar ik vind het moeilijk vergelijken met voorgaande trainers
Afgedankt is een groot woord. Jordan Teze vond ik vorig seizoen een stoorfactor en nu een van mijn favoriete spelers van de seizoensstart.

Guus Til vond ik vorig seizoen vervelend om in de basisopstelling te zien. Nu speelt hij gewoon echt zoals ik het voorafgaand aan zijn komst ook verwacht had. Prima kracht om er bij te hebben.

Luuk de Jong vond ik vorig seizoen écht niet goed. Dit seizoen een heel stuk beter.
 
Afgedankt is een groot woord. Jordan Teze vond ik vorig seizoen een stoorfactor en nu een van mijn favoriete spelers van de seizoensstart.

Guus Til vond ik vorig seizoen vervelend om in de basisopstelling te zien. Nu speelt hij gewoon echt zoals ik het voorafgaand aan zijn komst ook verwacht had. Prima kracht om er bij te hebben.

Luuk de Jong vond ik vorig seizoen écht niet goed. Dit seizoen een heel stuk beter.
Spelen ze beter, zeker. Waren ze afgedankt, dat niet echt toch?
 
F_JH5qLXsAEgLaN


Proficiat Peter :party:

PSV spelers geef hem een mooie overwinning op FC Twente als cadeau zaterdag.
:PSV:
 
1 ding kunnen we nu wel concluderen en vaststellen, voor volgend seizoen mag iedere speler komen of gaan, maar Bosz moet behouden blijven ten koste van alles, al noemen ze een wijk in Eindhoven naar hem of de stadion, hij moet blijven en dan komt het allemaal weer goed, ook volgend seizoen :cool:

102871165_3041770719272030_422602693695834710_n.jpg
 
Laten we dan afspreken dat als we over een jaartje of zeven weer een keer een wedstrijd verliezen, we niet allemaal om de kop van Bosz gaan vragen. Deze man heeft een masterplan - en dit is het pas het begin. En komen er tijden van veel tegenslag…
 
1 ding kunnen we nu wel concluderen en vaststellen, voor volgend seizoen mag iedere speler komen of gaan, maar Bosz moet behouden blijven ten koste van alles, al noemen ze een wijk in Eindhoven naar hem of de stadion, hij moet blijven en dan komt het allemaal weer goed, ook volgend seizoen :cool:

Bekijk bijlage 6247

Het lijkt zo goed als rond te zijn met Bosz.

Bekijk bijlage 5578
Zoals in de zomer al gemeld werd gaat t om een lange samenwerking, komt wel goed voor de komende seizoenen (mits de prestaties goed blijven natuurlijk).
 
1 ding kunnen we nu wel concluderen en vaststellen, voor volgend seizoen mag iedere speler komen of gaan, maar Bosz moet behouden blijven ten koste van alles, al noemen ze een wijk in Eindhoven naar hem of de stadion, hij moet blijven en dan komt het allemaal weer goed, ook volgend seizoen :cool:

Bekijk bijlage 6247
Gewoon een Bos naar m benoemen. Hoef je maar 1 letter toe te voegen 🤔
 
Dat is me toch een keurig rijtje, behoudens Kotchap die geblesseerd is. Chapeau Stewart.

En toch denk ik dat Bella-Kotchap nog wel belangrijk gaat worden na de winterstop....en dan gaat ie in de zomer weer weg..
 
Terug
Bovenaan Onderaan