Tottenham Hotspur - PSV | Dinsdag 6 november | EIndstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lang geleden dat ik zo razend was na een match...jaren geleden...
Ze hebben gestreden, hard. Het zij zo.
 
Dat zeker niet, maar de manier waarop Bommel de wedstrijd deed kantelen deed me wel denken aan Groningen uit vorig jaar. Met Luuk was de kans op een punt groter dan nu nog meer ruimte aan Tottengam laten. Ik ben bang dat Mark net zo angstig gaat zijn in Rotterdam en Amsrerdam.
Nou, t is dan maar goed dat we al 33 punten hebben, eindigen we net boven de degradatiegrens.
 
Denkt Johan Derksen nu echt dat Pereiro een Mexicaan is of was dat een verspreking? o.O :maniac:
 
Nou, t is dan maar goed dat we al 33 punten hebben, eindigen we net boven de degradatiegrens.
Nee dat is natuurlijk onzin. Je snapt me punt vast wel. Ik zie een van Bommel die op dit moment wat aan zit te kloten. Ik maak me daar wel zorgen om ja.
 
Dat zeker niet. Sam Lammers is al een niveau verder.

Verder jammer. Het scoreverloop hield ons in de wedstrijd. 7-1 was niet eens geflatteerd.geweest.

Met oog op toekomst is dit gewoon beter. Lammers in vorm is Mischien beter dan De Jong op dit moment dan. Maar De Jong is onomstreden in dit systeem.
 
Nee dat is natuurlijk onzin. Je snapt me punt vast wel. Ik zie een van Bommel die op dit moment wat aan zit te kloten. Ik maak me daar wel zorgen om ja.
2 van de 3 wissels waren logisch. Wie had jij dan gebracht voor Luuk? de middenvelders en aanvallers zouden sowieso niet het verdedigende aspect van Luuk kunnen overnemen.
 
2 van de 3 wissels waren logisch. Wie had jij dan gebracht voor Luuk? de middenvelders en aanvallers zouden sowieso niet het verdedigende aspect van Luuk kunnen overnemen.
Ik had luuk laten staan. Pereiro laten staan, Rosario eruit voor Guti. Verder niks. Je staat zwaar onder druk dan moet je wat anders doen. Zeker geen verdediger erbij en een aanvaller die 40000 meter maakt voor je eruit halen.
 
Ik had luuk laten staan. Pereiro laten staan, Rosario eruit voor Guti. Verder niks. Je staat zwaar onder druk dan moet je wat anders doen. Zeker geen verdediger erbij en een aanvaller die 40000 meter maakt voor je eruit halen.
Luuk was op. Laten staan was geen optie volgens mij.
 
Ik had luuk laten staan. Pereiro laten staan, Rosario eruit voor Guti. Verder niks. Je staat zwaar onder druk dan moet je wat anders doen. Zeker geen verdediger erbij en een aanvaller die 40000 meter maakt voor je eruit halen.
Yup. Haalde de balans eruit door meer muurvlees in te brengen.
 
Goed georganiseerd gewerkt. Iets te mager bij balbezit. Al is dat ook de verdienste van TH. Pereiro deed hele wedstrijd niet mee, Bergwijn alleen 2e helft. Beetje jammer dat je met snelle voorhoedespelers geen goede pass op het middenveld hebt...
Hendrix viel mee. Viergever, Angelino en Dumfries waren top vandaag.
Begrotingsverschillen zijn te groot, om voor verrassingen te kunnen zorgen.

EL is nog mogelijk omdat PSV waarschijnlijk twee keer geplaatste ploegen tegen krijgt. En die hebben nog wel wat meer te doen dit seizoen.
Goede reactie van VB na de wedstrijd.
 
DrWkiv8W4AY6nE3.jpg


Jammer maar helaas. Gevochten tegen de bierkaai en uiteindelijk de deksel op de neus gekregen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan