Tottenham Hotspur - PSV | Dinsdag 6 november | EIndstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
We hebben gewoon een stuk minder kwaliteit dan Tottenham in iedere linie. Ze hebben in ieder geval alles gegeven vanavond.
 
Terecht en zoals verwacht kansloos ten onder rest ons alleen de eredivisie. 2 maatjes te groot alleen Lozano kan mee. Een lesje in top voetbal. Enne wat is Pereiro slecht.
 
Donyell Malen je komt er wel, Maar het is zo typerend voor het voetbal uit NL ook Ajax en in mindere mate ploegen als Utrecht we missen vaak die eene kans omdat we zo'n opleidingsland zijn... elk jaar zo frustrend.
 
Wat een kuteind. Ik had echt t gevoel dat 't dit keer wel eens zou kunnen lukken om de 0-1 over de streep te trekken. En dan dat kutdoelpunt op t laatst.Zucht, uiteindelijk Spurs natuurlijk terecht gewonnen. We stonden 90% van de wedstrijd onder druk.
 
Tja, aantal keer redde hun keeper wel echt goed. Alleen kunnen we daar weinig over zeggen aangezien Zoet ook uitblonk.
 
Klopt hoor. Daarom vond ik Malen voor Pereiro een vreemde wissel. Breng dan Guti ipv nog een kleine aanvaller.
Ik vond de wissel wel logisch. Luuk op 10 die 3 snelle mannen voor hem met winnende kopduels (Iets verder van de CVs staand) weg kan sturen.
Nee, gruwelijk gestreden. Maar helaas net niet voldoende. Errug jammer.
 
Ja zeker de tweede helft af en toe gevaarlijk eruit...en wissels vond ik niet zo vreemd...Luuk was op...Malen viel gevaarlijk in
Ik vond de wissels ook niet vreemd, alleen had hij Pereiro of Rosario vanaf de 2e helft al eraf moeten halen. Zo laat wisselen....
 
Donyell Malen je komt er wel, Maar het is zo typerend voor het voetbal uit NL ook Ajax en in mindere mate ploegen als Utrecht we missen vaak die eene kans omdat we zo'n opleidingsland zijn... elk jaar zo frustrend.
Ik was positief over Malen, maar hij bewijst steeds vaker moeilijk goals te kunnen maken. Gaat hem niet worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan