Tim Matavz

Ik denk wel, als we die Matavz hebben etc ik meteen mijn woede voor de scoutingsgroep wegscheld :D
 
Als we Matavz halen heb ik de moed op een kampioenschap nog niet helemaal opgegeven, als we daardoor beter gaan spelen dan.

Met Tyton + Derijck hebben we nu al goede versterkingen, nog 1 verdediger en Matavz en Brands heeft het toch goed gedaan hoor!
 
Dan ben je abuis en moet je nog maar eens de actie van Matavzs tegen Ado nakijken waarbij hij in de 16 3 verdedigers eruit pingelt. Leidde net niet tot een goal.

En je beoordeelt hem op één actie? :eek:

Hij durfde dat omdat hij door drie keer te scoren aan zelfvertrouwen had getankt en dan kan je dat een keer proberen tegen een abominabele ADO-verdediging, haha. Verder inderdaad alleen een afmaker, wél een hele goede!
Maar in oranje scoorden onze beste spitsen ook vaak niet omdat er geen aanvoer was, dus alleen een spits is niet voldoende. Dan moet je ook een jongens als Verhoek (ADO) of Tadic (Groningen) erbij nemen. Verder kost hij bijna 50% meer dan El Hamdaoui maar zullen zijn salariseisen wellicht wat bescheidener zijn.
 
En je beoordeelt hem op één actie? :eek:

Hij durfde dat omdat hij door drie keer te scoren aan zelfvertrouwen had getankt en dan kan je dat een keer proberen tegen een abominabele ADO-verdediging, haha. Verder inderdaad alleen een afmaker, wél een hele goede!
Maar in oranje scoorden onze beste spitsen ook vaak niet omdat er geen aanvoer was, dus alleen een spits is niet voldoende. Dan moet je ook een jongens als Verhoek (ADO) of Tadic (Groningen) erbij nemen. Verder kost hij bijna 50% meer dan El Hamdaoui maar zullen zijn salariseisen wellicht wat bescheidener zijn.

Met Matavz kun je later meer vangen, wellicht het dubbele als hij het bij osn goed doet.

El Hamdaoui brengt nog wel meer problemen mee.
 
Als we Matavz halen heb ik de moed op een kampioenschap nog niet helemaal opgegeven, als we daardoor beter gaan spelen dan.

Met Tyton + Derijck hebben we nu al goede versterkingen, nog 1 verdediger en Matavz en Brands heeft het toch goed gedaan hoor!

Helemaal mee eens: nog 1 verdediger erbij voor de plek van Pieters ( Zanka??), Matavs en Tyton vastleggen en we hebben een goed aankoopbeleid om voor de titel te gaan....wel zou ik in de winterstop TADIC vastleggen, indien er weer serieuze belangstelling komt voor Toivonen. Als we Toivonen in de winterstop kunnen verkopen voor minimaal 12 miljoen, dan halen we voor dat bedrag Tadic, Narsingh en die Uruguayaanse of Mexicaanse spits.....Oja, we moeten nog wel af van de huidige coach, dus Brands richt al je voelsprieten op een nieuwe trainer/coach voor PSV !! .BRANDS, je bent het helemaal voor mij en PSV....wat een verademing na al die jaren Reker !!!(Y);):unsure:
 
En je beoordeelt hem op één actie?

Hij durfde dat omdat hij door drie keer te scoren aan zelfvertrouwen had getankt en dan kan je dat een keer proberen tegen een abominabele ADO-verdediging, haha. Verder inderdaad alleen een afmaker, wél een hele goede!
Maar in oranje scoorden onze beste spitsen ook vaak niet omdat er geen aanvoer was, dus alleen een spits is niet voldoende. Dan moet je ook een jongens als Verhoek (ADO) of Tadic (Groningen) erbij nemen. Verder kost hij bijna 50% meer dan El Hamdaoui maar zullen zijn salariseisen wellicht wat bescheidener zijn.

Precies waarom ik liever een goed aanspeelpunt zie, die een balletje kan vasthouden i.p.v een statische afmaker.
Je moet ze van goeie voorzetten voorzien, wat ik behoorlijk twijfelachtig vind bij dit PSV.
Spelers die in en rond het centrum trekken rond een balvast aanspeelpunt, ligt ons met dit materiaal veel beter.

Wij hebben mertens en lens.

zou in principe voldoende moeten zijn.

Mertens zijn voorzet is stuk minder dan die van Balasz, maar zijn individuele actie is wel beter. Net als op rechts waar Lens zijn voorzet van hetzelfde niveau als die van Mertens, nog maar te zwijgen over die Manolev.

Betekent niet dat Matavz een slechte spits is, maar of hij succesvol zal zijn met deze mensen die hem van voorzetten moet voorzien, vind ik twijfelachtig.
 
Precies waarom ik liever een goed aanspeelpunt zie, die een balletje kan vasthouden i.p.v een statische afmaker.
Je moet ze van goeie voorzetten voorzien, wat ik behoorlijk twijfelachtig vind bij dit PSV.
Spelers die in en rond het centrum trekken rond een balvast aanspeelpunt, ligt ons met dit materiaal veel beter.



Mertens zijn voorzet is stuk minder dan die van Balasz, maar zijn individuele actie is wel beter. Net als op rechts waar Lens zijn voorzet van hetzelfde niveau als die van Mertens, nog maar te zwijgen over die Manolev.

Betekent niet dat Matavz een slechte spits is, maar of hij succesvol zal zijn met deze mensen die hem van voorzetten moet voorzien, vind ik twijfelachtig.

Niet alleen de voorzetten en passes van de zijkant, maar ook met steekballen uit het centrum van Toivonen of Wijnaldum weet hij raad. Maar het belangrijkste is nog wel dat Matavz zorgt voor ruimte. Hij blijft in de punt staan, waardoor er veel meer combinatievoetbal mogelijk is.
 
Niet alleen de voorzetten en passes van de zijkant, maar ook met steekballen uit het centrum van Toivonen of Wijnaldum weet hij raad. Maar het belangrijkste is nog wel dat Matavz zorgt voor ruimte. Hij blijft in de punt staan, waardoor er veel meer combinatievoetbal mogelijk is.

Juist en vergeet Strootman niet. Die zou dat ook kunnen.
 
geen Matavz dus. Volens psvnetwerk heeft psv 5mil bod gedaan om Ari te halen.
Az netwerk?

Waar lees jij dat Matavz niet komt? PSV heeft een bod uitgebracht op Ari, maar die speelt wel in Rusland, waar ze 5 miljoen een lachertje vinden.
Daarnaast denk ik niet dat Ari terug wil naar Nederland, en Matavz juist wél in Nederland wil blijven. Ook voor het feit dat die jongen hoger op wil, en duidelijk kan ziet hij PSV als een betere springplank lijkt mij.
Ook, Ari heeft daar hoogst waarschijnlijk een leuk salaris gehad, wat PSV hem denk ik niet gaat of kan geven. In mijn ogen is het bod op Ari een beetje achterdochtig..
 
Terug
Bovenaan Onderaan