Tim Matavz

Nee, dat zijn 30-plussers zonder potentie om beter te worden. Matavz had ook nog 5 wedstrijden gemist door een blessure met ook een reeks late invalbeurten om weer ritme op te doen. Als PSV toch met lange termijn bezig is, dan moet je voor Matavz gaan.

Voor 7 miljoen een langetermijnsinvestering doen? Waar hebben we dat eerder gehoord? Zal weer als muziek in de oren klinken bij Nijland sr. Als PSV echt alleen maar met de lange termijn bezig wil zijn, laat ze voorlopig de jeugd een kans geven (Zeefuik, misschien Locadia) en investeer eens in een fatsoenlijke scoutingapparaat. Voor mijn part leggen ze een miljoenbedrag neer om de scout van Groningen los te weken. Dan ben je consequent met de lange termijn bezig. Wil je dit seizoen kampioen worden of in elk geval aantrekkelijk voetbal spelen dan ga je voor El Hamdaoui en niet voor Matavz.
 
Goede spits voor PSV.

Ronduit beschamend en lachwekkend dat PSV daar op 15 augustus mee komt, 2 weken voor het sluiten van het transferwindow. We weten vanaf december vorig jaar dat we 2 nieuwe spitsen nodig hebben.

Nu alleen voor meer dan de hoofdprijs op te halen en 2 maanden en 2 wedstrijden om ingespeeld te raken gemist.

Heb hier overigens een veel beter gevoel bij dan bij El Hamdoui, en meer serieuze spitskandidaten lijkt PSV niet te kennen.

Mismanagement! - maar toch maar halen.
 
Stel je voor, hij tekent deze week nog en mag volgende week weer tegen ADO spelen. Haha :D.. Ben zeer gecharmeerd van hem, halen dus.. En ben het ook eens dat 7 miljoen niet teveel is. Deze spits is van een prima niveau(Y)
 
Als je niet inziet dat deze gast alles heeft wat een spits nodig heeft,dan heb je poep in je ogen.

Deze gast kan het PSV publiek verroeren met mooie acties en goals,dus PSV moet Matavz halen en liefst vandaag nog dan morgen.

(Y)

We hebben een verschil qua inzicht wat mij of jou op voetbalgebied verroert. Jij houdt van noeste werkers die zich het hemd uit het lijf lopen. Als je wilt weten wat mij verroert, dan moet je maar naar dit filmpje kijken: http://www.youtube.com/watch?v=EyKmJNnMl9E

Lijkt me wel vervelend voor je omgeving als ze een keer aangeven dat ze het niet met je eens zijn dat jij dan roept dat zij poep in de ogen hebben :rolleyes:
 
Voor 7 miljoen een langetermijnsinvestering doen? Waar hebben we dat eerder gehoord? Zal weer als muziek in de oren klinken bij Nijland sr. Als PSV echt alleen maar met de lange termijn bezig wil zijn, laat ze voorlopig de jeugd een kans geven (Zeefuik, misschien Locadia) en investeer eens in een fatsoenlijke scoutingapparaat. Voor mijn part leggen ze een miljoenbedrag neer om de scout van Groningen los te weken. Dan ben je consequent met de lange termijn bezig. Wil je dit seizoen kampioen worden of in elk geval aantrekkelijk voetbal spelen dan ga je voor El Hamdaoui en niet voor Matavz.

Dat hebben ze geprobeerd, maar hij wilde Groningen niet verlaten. Na het aanschouwen van het voetbal van gisteren, betwijfel ik echt of El Hamdaoui of welke spits dan ook dit zooitje aantrekkelijk kan laten spelen. Ze voetballen totaal zonder idee en teren op individuele bevliegingen, met El Hamdaoui zal dat alleen maar versterken. Als dat soort spelers een keer niet in de wedstrijd zitten, blijft er helemaal niks meer over. Kun je nergens op terugvallen. Ik denk dat het voor de middenvelders makkelijker is om het spel van Matavz te lezen dan van een stylist die op instinct voetbalt.
 
Goede spits voor PSV.

Ronduit beschamend en lachwekkend dat PSV daar op 15 augustus mee komt, 2 weken voor het sluiten van het transferwindow. We weten vanaf december vorig jaar dat we 2 nieuwe spitsen nodig hebben.

Nu alleen voor meer dan de hoofdprijs op te halen en 2 maanden en 2 wedstrijden om ingespeeld te raken gemist.

Heb hier overigens een veel beter gevoel bij dan bij El Hamdoui, en meer serieuze spitskandidaten lijkt PSV niet te kennen.

Mismanagement! - maar toch maar halen.

Woord voor woord met je eens inclusief het mismanagement :eek: Maar gezien de eerdere interesse (en bod) van Napoli was hij ook op een eerder tijdstip waarschijnlijk niet onder de 7 miljoen op te halen. Ben alleen bang dat het nu zo vlak voor het sluiten van de markt nog wel eens meer kan zijn.
 
Woord voor woord met je eens inclusief het mismanagement :eek: Maar gezien de eerdere interesse (en bod) van Napoli was hij ook op een eerder tijdstip waarschijnlijk niet onder de 7 miljoen op te halen. Ben alleen bang dat het nu zo vlak voor het sluiten van de markt nog wel eens meer kan zijn.

Misschien ook niet. Derksen gaf toch aan dat ze hem wel willen verkopen, omdat ze een ander groot talent uit Uruguay achter de hand hebben. Als ze nu nog moesten zoeken naar een spits, dan heb je idd een probleem als je wil shoppen bij die club. Maar goed. Wanneer gaat PSV over tot actie. Je moet toch een beetje tegelijk handelen. Niet eerst wachten op het verkopen van Pieters én dan pas de onderhandelingen met Groningen starten.
 
Misschien ook niet. Derksen gaf toch aan dat ze hem wel willen verkopen, omdat ze een ander groot talent uit Uruguay achter de hand hebben. Als ze nu nog moesten zoeken naar een spits, dan heb je idd een probleem als je wil shoppen bij die club. Maar goed. Wanneer gaat PSV over tot actie. Je moet toch een beetje tegelijk handelen. Niet eerst wachten op het verkopen van Pieters én dan pas de onderhandelingen met Groningen starten.

Volgens enkele Britse media zou Newcastle al een officieel bod van 8 miljoen hebben neergelegd bij PSV. Als (let wel, als) dat waar is hoeft het wachten op de verkoop van Pieters natuurlijk niet lang te duren.
 
Volgens enkele Britse media zou Newcastle al een officieel bod van 8 miljoen hebben neergelegd bij PSV. Als (let wel, als) dat waar is hoeft het wachten op de verkoop van Pieters natuurlijk niet lang te duren.

Volgens Slegers willen ze na SV Ried uit met Newcastle zaken doen. Dan heb je het over donderdag. Moet je eigenlijk morgen richting Groningen afreizen om de onderhandelingen alvast op gang te krijgen.
 
Ik vind het wel lastig, Matavz doet het goed bij Groningen alleen betwijfel ik of hij de spits is voor PSV, vooral fysiek lijkt hij niet echt sterk.. Met El Hamdaoui zou PSV imo een echte topper in huis halen, enige nadeel hier is alleen dat hij niet meer echt heel jong is en daardoor denk ik alleen geld gaat kosten... Over de persoonlijkheden van Mounir maak ik me overigens helemaal geen zorgen, dat zit wel goed.
 
Brands moet nou niet moeilijk gaan doen over een miljoen meer....we hebben nog maar 15 dagen, dus Brands moet opschieten. Bied eerst 5 miljoen, Groningen wil 7 miljoen en voor 6,5 miljoen is hij zeker wel vast te leggen....en als we eerst gaan wachten tot Pieters verkocht is, dan missen we straks de boot bij de deadline van de transfers....dus gewoon MATAVS vastleggen binnen 10 dagen !!!(Y);):unsure:
 
Goede spits, maar erg duur en afhankelijk van Tadic' voorzetten. Wie gaat die bij PSV geven?

Eens. Sowieso is er de laatste wedstrijden veel te weinig aanvoer voor een nummer 9. Ik vraag me af of er met dit systeem überhaupt een spits is die er meer dan 20 maakt. Best zorgelijk, bijna alle doelpunten ontstaan door individuele acties.
 
Eens. Sowieso is er de laatste wedstrijden veel te weinig aanvoer voor een nummer 9. Ik vraag me af of er met dit systeem überhaupt een spits is die er meer dan 20 maakt. Best zorgelijk, bijna alle doelpunten ontstaan door individuele acties.

PSV moet het nu hebben van individuele bevliegingen, omdat er geen structuur is. Er staat geen 9. Niemand die continu loert om naar de 1ste of 2de paal te gaan. Spelers kunnen nergens op rekenen, omdat ze niet weten wat de ander gaat doen. Mertens speelt gewoon zijn eigen spel. Lens neemt te veel hooi op zijn vork en wil ook voor eigen succes gaan. Wijnaldum verzuipt omdat hij niet weet welke kant hij op moet. Toivonen denkt dat hij Afellay is en overal mag lopen nu hij de aanvoerdersband heeft. Iedereen doet maar wat. Totaal geen overleg. Chaos. Achterin is de opbouw veel te traag. Voordat de creatieve spelers de bal krijgen moeten ze alweer tegen een muur van verdedigers gaan opboksen. Er is echt héél véél werk aan de winkel.
 
Misschien ook niet. Derksen gaf toch aan dat ze hem wel willen verkopen, omdat ze een ander groot talent uit Uruguay achter de hand hebben. Als ze nu nog moesten zoeken naar een spits, dan heb je idd een probleem als je wil shoppen bij die club. Maar goed. Wanneer gaat PSV over tot actie. Je moet toch een beetje tegelijk handelen. Niet eerst wachten op het verkopen van Pieters én dan pas de onderhandelingen met Groningen starten.

Ik denk dat ze gewoon niet anders kunnen, eerst geld binnen halen pas daarna weer wat uitgeven. De verkoop van Pieters kan de redding worden van het spitsenprobleem. Alleen moet er dan ook weer wel een nieuwe linksback bijkomen en ook die zal geld kosten.
 
PSV moet het nu hebben van individuele bevliegingen, omdat er geen structuur is. Er staat geen 9. Niemand die continu loert om naar de 1ste of 2de paal te gaan. Spelers kunnen nergens op rekenen, omdat ze niet weten wat de ander gaat doen. Mertens speelt gewoon zijn eigen spel. Lens neemt te veel hooi op zijn vork en wil ook voor eigen succes gaan. Wijnaldum verzuipt omdat hij niet weet welke kant hij op moet. Toivonen denkt dat hij Afellay is en overal mag lopen nu hij de aanvoerdersband heeft. Iedereen doet maar wat. Totaal geen overleg. Chaos. Achterin is de opbouw veel te traag. Voordat de creatieve spelers de bal krijgen moeten ze alweer tegen een muur van verdedigers gaan opboksen. Er is echt héél véél werk aan de winkel.

Zo te zien, moetenen wij eerst een nieuwe coach halen! En wie is vrij? van Gaal? Gvd.
Idd, opbouw is een drama. Begin 2de helft tegen rkc: na 1min 12 op eigen helft tussen Marcelo, Bouma en co. bal over alles en iedereen buiten getrapt. Het is geen eenheid maar een bende individuen. Opmerkelijk, want, ondanks de 3de plek, hadden wij meeste kansen en doelpogingen vorige jaar. Waren Engelaar, Toivonen en Hutch beter dan Strootman, Ojo en Wijnaldum? Blijkbaar wel! Strootman is misschien zwaar overschat! Was waarschijnlijk beter Matavz en Tadic(wat is die jongen goed zeg) halen voor 15mil ipv huidige drie voor 15?
 
Het is een goede spits.. maar het is wel een bak geld hoor. Het lijkt er toch echt op dat PSV geen buitenlandse scouting heeft.

Maar mij hoor je niet klagen hoor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan