Thorgan Hazard (A), gehuurd van Borussia Dortmund

De verantwoordelijke voor deze grap mag zijn spullen pakken. Die paar centen die we nog hebben zo opbranden.. Hoe maak je een supersolide club met veel eigen vermogen financieel en sportief kapot in 12 jaar, Brands doet het voor en laat zien dat het kan.
Brands haalde Luckassen bij AZ, Maher bij AZ, nooit een succes geweest. Neem alles maar met een korreltje zout.
 
1.6 miljoen betalen ze toch voor hem? Duur risicootje. ik neem mijn woorden uiteraard terug mocht hij weer fit zijn en blijven en ons naar de landstitel schiet.
Zeker een duur risico, en dat is ook als hij ons naar de landstitel schiet. Alleen kan je het dan achteraf misschien een verantwoord risico noemen.

Vooralsnog is het gissen of we hem überhaupt nog bij PSV in actie gaan zien.

En ja, die 1.6 lijkt te kloppen
 
Klopt genoeg andere berichten maar jij geloofd Rik. Waarom eigenlijk?
Wie zegt dat ik Rik geloof? Eenvoudig googlewerk kan je het jaarsalaris opleveren van deze speler. Daarvan zullen we ongeveer de helft overnemen. Daarnaast betalen we een half miljoen om hem te mogen huren. Met die twee bij elkaar kom ik niet tot €4mlj.
 
Wie zegt dat ik Rik geloof? Eenvoudig googlewerk kan je het jaarsalaris opleveren van deze speler. Daarvan zullen we ongeveer de helft overnemen. Daarnaast betalen we een half miljoen om hem te mogen huren. Met die twee bij elkaar kom ik niet tot €4mlj.
Ongeveer de helft? Waar baseer jij dat als feitenman op?
 
Ongeveer de helft? Waar baseer jij dat als feitenman op?
Jaarsalaris -> half jaar huur. Gezien de rare verdeling van het seizoen zou een 60/40 verdeling ook best kunnen (60% voor ons PSV). Overigens, ook met het hele salaris wat ik tegenkom kom ik niet tot de €4mlj. Alle verhalen die met die 4mlj huur komen zijn tot 1 bron te herleiden, en wat het herplaatst zijn voornamelijk clickbaitsites.
 
Gisteren is Hazard na 30 minuten gewisseld. Is dat uit voorzorg of een nieuwe blessure?
 
Ik denk dat hij weer langzaam in het ritme aan het komen is?
Ik hoop het. Maar ook ik vond het raar dat je dan de eerste 30 minuten speelt - gevoelsmatig zie je dat niet vaak.

Is een oefenwedstrijd tho, dus hoeft niks uit te maken. Misschien wilde Ruud dat hij die 30 minuten pakte met zoveel mogelijk A-spelers, ipv 30 minuten op het eind als het vooral Jong PSV zou zijn.
 
Teze heeft de hele wedstrijd op rechts gestaan, denk dat Ruudje niet kan wachten om hem daar weer op te stellen.

Edit: en Hazard speelde ook nog ja, on-topic :maniac:
 
Even lui als zijn broer. Bijna altijd gekwetst. Speelt 2 wedstrijden goed voor een contract en laat het dan ook volledig hangen. Ook nu weer bij Anderlecht ondanks waarschuwing van PSV!
 
Even lui als zijn broer. Bijna altijd gekwetst. Speelt 2 wedstrijden goed voor een contract en laat het dan ook volledig hangen. Ook nu weer bij Anderlecht ondanks waarschuwing van PSV!
Op zich zag ik wel wat in hem, maar wat pech, geblesseerd en slechts een half seizoen beschikbaar. Verbaasd me verder niet dat hij bij Anderlecht niet slaagt
 
Ik was deze jongen alweer helemaal vergeten terwijl mijn herinnering aan hem toch best positief is. Toch een speler die nooit echt het volledige potentieel er uit heeft gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan